Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Mitsubishi Space Wagon

Седем места в автомобил с размери, отговарящи на стандартите за средния клас: Mitsubishi реализира тази идея още през 1983 година, което ще рече година преди европейската конкуренция в лицето на Renault да представи първото издание на превърналия се в бестселър Espace. Само че Mitsubishi Space Wagon така и не се превърна в истински ван, а по-скоро си остана високо комби с две допълнителни седалки с миниатюрни размери.

Не може да се отрече, че Mitsubishi успяха да осъществят тази идея по доста смислен начин. Space Wagon беше и си остава добър избор за семеен автомобил най-малкото поради изгодната си цена. Ценовата политика на вторичния пазар добива дори още по-интересни измерения.

За съжаление моделът е доста слабо застъпен на пазара на употребявани автомобили. Който не се плаши от наличието на голям пробег обаче, при повече късмет може да се сдобие с екземпляр от 2002 година срещу около едва 4000 евро.

Очакванията за качеството обаче би трябвало да не са много оптимистични - като цяло основните технически компоненти в този автомобил са много солидни, но педантичната изработка на всеки по-дребен детайл никога не е била сред силните страни на Mitsubishi Space Wagon.

Плюсове
  • » добър дизайн на каросерията
  • » до седем седалки
  • » двигатели с добра тяга
  • » добро управление
Минуси
  • » малък багажник при седем седалки
  • » неособено впечатляваща изработка
  • » твърдо окачване
  • » слаби спирачки
  • » силни тропащи шумове
  • » ограничени възможности за трансформация на пространството
Типични повреди
  • » дефектни предни и задни светлини
  • » дефектен ауспух
  • » дефекти в електрическите системи
  • » износени спирачки
Препоръчвани двигатели

2,4-литров GDI-бензинов двигател със 150 к. с. Бензинов двигател с директно впръскване на горивото, разход около осем литра на 100 километра.

1,9-литров турбодизел със 102 или 115 к. с. Икономичен дизелов двигател с разход около 7,5 литра/100 км.

История на модела

1983 Дебют на първото поколение на Mitsubishi Space Wagon.

1998 Дебют на третата генерация на модела с 2,4-литров бензинов GDI-двигател с директно впръскване на горивото.

2000 Лек фейслифт.

2002 Нов двулитров бензинов двигател със 133 к. с.

2004 Преустановяване на производството.

Коментари
comments powered by Disqus