Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Nissan Terrano

Това е истински високопроходим автомобил – такъв, какъвто си го представяме: с носеща рама, твърди оси, блокаж на задния диференциал, възможност за намеса в работата на двойното предаване, както и понижаващ режим на трансмисията. Всичко, изброено дотук, е част от характеристиката на Nissan Terrano II.

Добавката II към името на модела се използва за екземплярите с производство между 1993 и 2002 година. Автомобили отпреди 1993 г. почти не се намират, а тези между 2002 и 2004 година вече се наричат само Terrano. Хората, които си купуват този автомобил, по правило или го използват редовно извън асфалтираните пътища, или имат нужда да теглят тежки товари.

Купувачите имат избор между варианти с две и четири врати, както и между бензинов и дизелов двигател. Основната част от предлаганите на вторичния пазар автомобили са снабдени с четирицилиндров бензинов мотор, като цените започват от 2500 евро. Дизеловите модификации са доста редки, като препоръчителните екземпляри от последните години на производството рядко струват под 10 000 евро.

Основните неща, за които трябва да се внимава при покупката на този модел, са евентуални щети по дъното, дефектни уплътнения на задвижващия агрегат, щети по маншетите на задвижващите валове и корозия по ауспуховата система.

Плюсове
  • просторен интериор (при модела с четири врати)
  • много добра каросерия
  • солидна изработка
  • висока максимална маса на прикачения товар
  • добра проходимост
  • отлична надеждност
  • голям багажник (при версията с четири врати)
Минуси
  • некомфортно окачване
  • слаби спирачки
  • грубо работещи и шумни дизелови двигатели
  • висок разход на гориво
  • неособено впечатляваща динамика
  • непрецизна механична трансмисия
Типични повреди
  • » бързо износване на спирачките
  • » дефектни уплътнения на цилиндровата глава
  • » слаб съединител
  • » корозия по ауспуховата система
  • » износване на задния диференциал и задвижващите валове
Препоръчвани двигатели

2,7-литров турбодизел със 125 к. с. Грубо работещ и шумен четирицилиндров турбодизел с добра тяга, разход около 13 литра на 100 километра.

Трилитров турбодизел със 154 к. с. Четирицилиндров двигател с директно впръскване на горивото и задоволителна работа, разход около 9,5 л/100 км.

История на модела

1993 Дебют на модела.

1995 Модификации по модела, 2.5 TD вече със 125 к. с.

2002 Фейслифт с ново оформление на предната и задната част, както и на интериора.

2004 Преустановяване на производството.

Коментари

Мустафа Салин
Zdraveite imali razlika na goren dolen sharnir na nisan terano edenica i dvoika

toni
Hora ve4e vtora godina karam terano 2.7 td i razhoda ne mi e vdigal pove4e ot 7.5 8 litra na 100km da ne govorim 4e sum mu smenql samo kru6ki na farovete i neobxodimite konsumativi

dankoioio
nisan t-benzin s beriga li e ili remak pr.97

Aнонимен
Karah 2.7tdi v bosna ne sam go jalil i go goneh do dupka ne mie daval razhod pove4e ot 10-11l. na 100km

Aнонимен
naistinali gori 13 dizel

Aнонимен
Terano sa mnogo dobri djipove izlizat navsqkade i nqmat greshka brat djip-benzinn dosta 6ti durpa ot djoba specialno dvigatel 2.7 :D

анонимен
s kakvo motorno maslo da smenia masloto na dvigatelia na nisan terano 2 .2.7 tdi

анонимен
има ли бензинов с блокаж

анонимен
За 3 години два пъти сменях гарнитура на главата. Терано 1

Albena
Искам яяяя-я!

comments powered by Disqus