Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Agila

"Първоначално насмешки, после възхищение" – с такъв рекламен прийом Opel Agila стартира в Германия. Тази формула подхожда перфектно на дългата само 3,50 м модификация на Opel на модела на Suzuki Wagon R+.

По изненадващия простор на возилото личи, че японците умеят да използват ефективно малки пространства. В превозното средство се побират безпроблемно не само четирима пътници, но и багажът им. Opel Agila предлага 240 литра обем на багажника, а при необходимост задните седалки могат да се сгънат, което осигурява още товарно пространство.

Изправената стойка върху седалките с недостатъчно оформен контур и каросерията с форма на кутия улесняват видимостта, а добре обозначените контролни прибори, регулатори и бутони – управлението.

Opel Agila издържа безпроблемно и проведения от auto motor und sport краш-тест. Система ESP обаче не се предлага, а при ранните модели ABS се получаваше срещу доплащане – в това отношение трябва да се внимава.

Най-добрият избор са екземпляри след рестилизацията през 2003 г. Те са на сравнително изгодна цена както с бензинови, така и с дизелови двигатели. Още повече че наследникът – модификация на Suzuki Splash – се появи през 2008 г.

Плюсове
  • достатъчно място за пътници и багаж
  • висока степен на многовариантност
  • леко управление
  • ниски експлоатационни разходи
  • серийно с четири врати
  • добра устойчивост при удар
  • икономични двигатели
  • безпроблемно поведение при движение
Минуси
  • оскъдно серийно оборудване
  • изглеждащи евтино материали
  • седалки със слабо изразени контури
  • неудобна стойка на седене
  • без ESP, ABS при ранните модели само срещу доплащане
Типични повреди
  • » ускорено износващи се спирачни барабани
  • » дефекти по осветителната уредба
  • » неизправности по електрооборудването
Препоръчвани двигатели

1,2-литров бензинов със 75 к. с. По-еластичен, равномерно работещ и тих агрегат от еднолитровия трицилиндров мотор, разход кръгло 6,5 л/100 км.

1,3-литров дизел със 70 к. с. Енергичен дизел с висок въртящ момент с директно впръскване, икономичен разход -около 5,5 л/100 км.

История на модела

2000 Пазарно представяне с еднолитров трицилиндров (58 к.с.) и 1,2-литров четирицилиндров двигател (75 к.с.).

2001 По желание задната седалка с три места за сядане.

2003 Рестилизация, 1.3 DI дизел със 70 к.с. и нов еднолитров бензинов мотор със 60 к.с.

2004 1,2-литров с 80 к.с.

2008 Дебют на втората генерация Opel Agila

Коментари

Николай
Тази тема е за Опел Агила не за Мерседес бъдете адекватни Мерджан4етаи второ коментара написан по долу че успялите хора карали Мерцедес БМВ и Алфи били успяли да с смея ли да плача ли манго слушай сега първо за да вземеш скъпа кола трябва да бъде наш пари да я поддържаш ,второ ако си мислиш че над 15 години кола да вземеш си преуспял жестоко се лъжеш ,та на нея и е взет живота превъртя километраж и само чадите като комини особено дизеловите Та преди да кажеш нещо прруспялия при мисли малко умните и улегнали гора карат малолитражни и евтини за поддръжка коли бушмените се изхвърлят на скъпи и после като немогат да ги правят заминават директно за моргата

гост
много добра количка купих я чисто нова преди 15 години сменяни са горивна помпа,дебитомер и термостат сега е на 90 000 километра и се движи много добре.

Анонимен
Карам Мерседес 190 бензин с карбуратор .Невероятно сдрава кола ,направил съм я на газ още веднага като я купих и за 10 години съм изминал па нашите пътища над 360 000км.Ремонти е имало на биалетните на стабилизиращите щанги,веднъж смених ябълковидните болтове и някоя щатга отзад иначе гуми,масло и газ!Невероятно здрава кола,а забравих да кажа че от гореспоменатите 360хил.км. над 30 000км.са по черни пътища и условия за коли с 4х4 понеже съм ловец.

igra59
az sam dovolen ot mercedes

auto-motor-und-sport
Едва след 25 000 километра започнаха проблемите. Навигационната система блокираше, някои от сигналните лампи на таблото се задействаха безпричинно, а чистачките спираха да работят в дъжда. Комично бе показанието на датчика за външна температура, който при снеговалеж отчете 85 градуса Целзий. Серията от дефекти намери своята кулминация в невъзможност за потегляне поради дефектна горивна помпа. Малко по-късно изпитваният модел преустанови участието си в продължителния тест поради произшествие.

МЕРЦЕДЕС МЕРЦЕДЕСОВ
липсва щека за проверка на нивото на маслото семпли на вид материали (до 2004 г.) къси сервизни интервали високи експлоатационни разходи висок разход на гориво при шестцилиндровите ДВГ (до 2004 г.) ГЛУПОСТИ И ЛЪЖИ. ТИЯ ТУК НЕ РАЗБИРАТ ОТ КОЛИ.ТОВА Е ЕДИНСТВЕНАТА КОЛА НА СВЕТА КОЯТО Е СЪВЪРШЕНО СЪЗДАДЕНА. СПОКОЙНО МОЖЕ ДА НАВЪРТИ 100 МИЛИОНА КМ БЕЗ ДОРИ ДА СЕ СМЕНЯТ НАКЛАДКИ И МАСЛО ЗАЩОТО ДВИГАТЕЛИТЕ СА ПРАВЕНИ ПО УНИКАЛНА БЕЗМАСЛЕНА ТЕХНОЛОГИЯ. МЕРЦЕДЕС Е НОМЕР 1. ВСИЧКИ СТАТИСТИКИ СА ГРЕШНИ, ЗАЩОТО НИКОЙ НЕ Е ПО- ГОЛЯМ ОТ МЕРЦЕДЕС. АКО ВИ СЕ СТРОШИ МЕРЦЕДЕСА, ЗНАЧИ ПРОБЛЕМА Е У ВАС И НЕ СТЕ ДОСТОЙНИ ЗА МАРКАТА.

митко
намерих с200 2006г на 40 000 км иска му 10 000 евро в отли4но състояное какво 6те кажете

mani
mnogo dobra nadejdna kola.malko tesna za sajalenie.

niko
искам да си купя мерцедес S320 от 1999 до 2002 .някакъв съвет

ccc
купих си ц 180 в203 имам един въпрос, крадат ли им комутаторите, и ако да какви мерки мога да въема освен късметат си?

xXx
аз чух те тез ЦЕ \"C\" класите м/у 2001-2003 години илали слаби преднитци.., ама дали е варно ??

azzzzz
Aнонимен 26.10.2010 18:58ч. ЭАЩО НЕ ХОНДА АКОРД 2,2CDI 2004Г http://www.zeperfs.com/duel1587-2619.htm ето виж сам и прецени как и защо мерцедес

WTF
-семпли на вид материали (до 2004 г.) -къси сервизни интервали -високи експлоатационни разходи А уж качествени били!?!

C ...
Посредствена до безобразие е тази кола, визирам предния модел! Ужасно обикновен и скучен интериор. Плащаш за еленска кожа и махагон, получаваш зле изглеждаща пластмаса. Лаковия филм на боята се лющи, като на евтина кола от 80-те. Возията не е кой знае на какво ниво, не може да се сравнява с тази на по- евтини аналози от Франция(ситроен ц5 или пежо407). Двигателите(C220) не са никак икономични, освен ако не карате с 90-100км/ч. Иначе е мощен, но с тези коне не знам някоя кола да не върви. Имам преки наблюдения и върху по- новия модел, но не ми се губи време да коментирам недостатъците му. Истината според мен е, че Мерцедес правят прилични коли само, ако са над 100 000лв. Даже смятам, че колите под Е-клас, не е правилно да носят трилъчевата емблема.

до 4UK
Такава могъл такава си купил, преценил е човека че Це класата му върши работа и му е достатъчна, защо да се изхвърля. Бенца е хубава кола и при него размера няма значение моето момче, престиж, лукс, качество!

4UK
До Станислав Стоянов: Мойто момче не знам защо се надуваш с тази пръдлива Це класа. Ако караше ЕС разбирам но като имаш Це по добре си мълчи и се скрии някъде.

Анонимен
Ламборгини е толкова италианска хахаха.

Анонимен
за колегата, който пише, че богатите хора не си купуват италиански боклуци да се съобразява с останалите скъпи италиански марки Maserati, Ferrari, Lamburghini и др. Това са все италиански марки (wait)

Станислав Стоянов
МЕРЦЕДЕС Е НОМЕР1„ОТ 3ГОДИНИ КАРАМ МЕРЦЕДЕС W203„МНОГО ДОБЪР АВТОМОБИЛ„ПОДРЪЖКАТА Е ДОСТА СКЪПА„НО ПРОБЛЕМИ ПО ПЪТЯ СЪМ НЯМАЛ„НА МАГИСТРАЛАТА ПОЧТИ НЯМА АВТОМОБИЛИ ДА МЕ ИЗПРЕВАРЯТ„ТОЗИ АВТОМОБИЛ НЕ Е ЗА ВСЕКИ„ТАКА ЧЕ НЕ ГОВОРЕТЕ ГЛУПОСТИ„КАРАЙТЕ СИ ТАРАТАЙКИТЕ И НЕ СПОРЕТЕ!!!

До ''До''
Глупости? Успелите хора си купуват Бенц, БМВ или Ауди, тези марки са символ на успех, престиж и качество другото са коли средна ръка. Като пораснеш ще разбереш че не трябва да правиш паралел между нормалния свят и милата ни родина, действителността тук няма нищо общо с нормалния начин, морал и ценности на живот. Богатите хора не си купуват френски каруци и италиански боклуци :)

До "до Еди"
Глупости! Другите са не успели, без пари и без опит в живота ли?

Анонимен
naikoi moje li da si kaje mnenieto si za mercedes c200 116 konq

до Еди
Като не можеш да имаш Бенц не си избивай комплексите тук! Бенц си купува човек с опит и пари, успял в професията и живота!

Еди
Това е кола за комплексари,а всички ,който пишат,че Мерцедес е най-хубавата кола,че е единственна са точно такива. Освен това са и хора без опит-сещайте се сами защо.

Анонимен
Това е кола за комплексари,а всички ,който пишат,че Мерцедес е най-хубавата кола,че е единственна са точно такива. Освен това са и хора без опит-сещайте се сами защо.

Анонимен
Mercedes c220 cdi 143 konq e mejdinniq model, koito se preporu4va nai-mnogo. ;)

190
Karam 190 E ve4e 75 000 km i za 4asti i remont sam dal 400-500 leva obsto- ne mislia da ia smeniam s po-nova nemska ili iaponska, a i ve4e stava klasika.

Анонимен
C230 kompressor AMG nai dobriq!!!

Ицо
Аз нямам Мерцедес.. имам един изгнил опел,до толкова ми стигат възможностите!Комшията ми има C-класа дизел купи я чисто нова преди 2 години за няква звездна сума,в момента не я кара щото не пали,нещо електрониката и се ебавала..първата година му смениха автом.скоростна кутия"гаранционно".след това почнаха проблемите с електониката но от "Балкан стар го карали всичко вече да си плаща защото гаранцията била до определена сума,а тои я е надхвърлил,според неговите думи в Балкан стар с влизането само за дообър ден ти вземат хилядарка....иначе автомобила мнооо ме кефи!!!

SM
Tuka kolko kompetentni lichnosti se izkazvat ne e istina.Moga da se obzaloja che ot vsichki komentatori samo 3,4 choveka da sa se kachvali na Mercedes.Koito i da e karal ili da se e vozil dori edva li bi se izkazal s nekvi gluposti ot sorta /Tva e skapana kola/, /Karaite si bmw-tata i audi-tata/ ili nekvi takiva gluposti.

Mani
benz kakvo davi kaja.nikoga ne karaite mercedes ako ne pritejavate takav,shte si namrazite kolata.benza e velika marka.

bai gan4o
mani gi teq mercedesi,ko mi gi hvalite,nov sprinter na 15 hil km na minus 10 i ne6te da pali,tva li mu e dobroto na mercedes,samo ime sa,karaite si bmw-tata i audi-tata i ne se zanimavaite s gluposti

marsa
zdraveite:)iskam da zakupq c220 kupe ako nqkoi e imal blizak kontakt s takuv avtomobil molq neka spodeli opit:)molq za kompetentni mneniq::)

Анонимен
Mercedes moze da ne sa dobri no i drugite ne stavat za ni6to

c200
Здравейте, бях притежател на mercedess c200 (бензин) 1995 и искам да споделя опита си.Като цяло двигателите на модела са здрави,НО ако сте се решили да закопувате специално този модел погледнете окабеляватето( самите жици са изработени от еко материали т.е. разпадат се)При мен мъките започнаха с датчик на разпределителен вал (330лв), след това 3ти и 4ти цилиндър отказаха.Оказа се проблеми с комутатора.(а стигне ли се до там пригответе 850-1000 лв)Некомпетентостта на майстори ме докара до 1000 лв. ремонт(комутатор + ново окабеляване при други майстори) След като сложих новия комутатор(т.е бордови комп.)колата трябваше да се напасне.( палеше трудно, падаха оборотите и т.н, но само парвите 2-4min след запалването на двигателя) Впоследствие продадох колата. Това е моя опит с цетките.Предполагам, че се изисква определена доза късмет при покупка на какъвто и да е втора ръка автомобил

Реалист
Хора, къде видяхте тук да пише, че мерцедеса е изключително качествен и уникален автомобил??? Толкова сте фанатизирани, че дори не осмисляте прочетеното. МЕРЦЕДЕС СА ПРЕКАЛЕНО СКЪПИ АВТОМОБИЛИ ЗА КАЧЕСТВОТО КОЕТО ПРЕДЛАГАТ!!!Не може един хюндай да ги побеждава на тестове за издръжливост и след това да тръбите, че мерцедес е велика марка! Я стига сте се циганили и бъдете честни, ако не с другите, поне със себе си.

друг анонимен
ами прецени сам за ремонт на автоматичната кутия на "С220 цди" в Балкан Стар взимат около 6500лв

gogo
При ц 220 цдимодел 2002г.с коя скоростна кутия е по безпроблемна ,ръчна или автоматична

kostadin
nqkoi naistina da znae ne6to za 3.3 4x4

превъртял километража
Като си "неанонимен" трябваше да си напишеш името. Виждам, че си голям турист с едната ти кола си изминал 300 000км с другата 68 хиляди, а с другата даже не си и споменал. Само се чудя, как ти стигна времето да пишеш тук?

Неанонимен
Какви са тези коли- по на 25000 на 60000 км дефектират.На една Шкода Фабия 1.2 12V - никаква кола за 300000 км /в БГ/издаде само една биалетка. Само консумативи /дори не е сменяван съединител/ Та дори с Реното не съм имал проблем , пък с джип Nissan Patrol никакви. /това за 68000 км да се вкарва кола в сервиз за ремонти 12 пъти !!??.

Aнонимен
В момента карам С-220CDI-143коня.Перфектен мотор.Гори градско около 6,5 и 4.5 извънградско.С колата няма никакви проблеми.Минах около 25000 досега с нея и съм сменил само една биелетка на стабилизиращата щанга.

Aнонимен
iskam mercedes c klas dizel prepori4ayte mi dvigatel koy da bide.molya da pi6at hora karali mercedes.az imah 124 250d sega karam volvo s40 no iskam mercedes c no ne znam koy motor molya pi6ete

Aнонимен
a ne6to za 3.3i4x4????????......

Aнонимен
ЭАЩО НЕ ХОНДА АКОРД 2,2CDI 2004Г

Aнонимен
направете сравнение с нещо японско, примерно мазда

Aнонимен
ас мога да кажа едно имах c220d 202 купе навътяхму окуло 60000 хляди по нашите пътишта сменихму само една кормилна шанга инешто дребно по задни мост бях доволен сега карам c220cdi 203 купе и съм много много доволен горими 6 на 100 а пряките конкуренти bmv iaudi немогат даме видят по магистралите вдига 240км бес зор полек наклон сега смятам даго чипна но мее малко страх карамго 3 години слагам двутактово масло в нафтата през 1000 км и за сега с дузите съм нямал ядове тази кола си струва ште чакам да паднат цените на новата 204 купе и судоволствие штеи се метна

Aнонимен
ас ли

боби
супер автомобил 2.5 crd

Aнонимен
visok razhot na maslo

Aнонимен
Брат ти да не ги колекционираш тези мерцедеси

Aнонимен
Абе хора влизали ли сте някога в балкан стар?Тези хора не познават парите.Проверете цените или ще кажете тези коли не се повреждат.Какво ги четкате тия мерцедеси за умрял или хубаво или нищо.Имам една Е-класа 2002г.и две C-класи 1999г.и2002г.Един приател има GL 420 CDI мисля че нов джип за 110000 евро не трябва за 68000 км.да влиза в сервиз 12пъти.Та нали за това даваш толкова много пари за нов джип, да не кисне по балкан стар.ХОРА МИТЪТ ЗА НЕВЕРОЯТНАТА И ВЕЛИКА КОЛА МЕРЦЕДЕС СЕ ИЗПАРЯВА СЛЕД 1995год.Всичко след тази година е една много-много скъпа играчка(хоби).

Aнонимен
odlicen

Aнонимен
страшна пръчка

Aнонимен
категорично не

галакси
кво шакаже те за 200цди 102к.с заслужавали си да дам галакси 1.9 тди 110к.с за токъв

Aнонимен
ne zimaiteel

Aнонимен
Мерцедес Ц-класата един добър семеен автомобил. Както всяка кола има своите силни така и слаби страни. Просторът в купете не е много голям но сравнение с еквивалентните Ауди и БМВ е по широк. Комфортът е на високо ниво и по комфорт(возия,екстри,комфорт като цяло) бие и двете коли споменати по горе но ето къде идва и слабата част -под капака. По динамика, ускорение или разход колата неможе да се мери с БМВ-то или Ауди-то но пък се подържа по евтино. Проблеми имат дизеловите мотори с дюзите(хвърлят дюзи и ремонта не е евтин).Най-добре е да си вземете бензинов мотор без компресор ако е до 2003 година.Най-добрият мотор е можеби 2.0 бензин 130 коня, не е толкова пъргав колкото еквивалентните двигатели на БМВ и Ауди дори харчи повече от тях особено в градско,но все пак колата тежи повече.Също така е добър вариант купуването на T-модела(комби версията) по широка е от седана и според мен изглежда по-добре. Следният написан коментар е написан от личен опит и мнение защото притежавам този автомобил!!! Надявам се да съм бил полезен!!!

анонимен
Kakvi argumenti da iskash ot ucenici palniat vsicko s gluposti vmesto da si igraiat v piasachnika v Audi A6 sastite tia minzuhari draskat li draskat.Are cao ot men

анонимен
Защо няма нито едно мнение подкрепено с аргументи ?

анонимен
просто добра,не не и велика

анонимен
dano da sa polu4i :D

анонимен
Колко гори С270cdi

анонимен
Най-здравата според ADAC

анонимен
mnogo dobar

spas
izlagat se s zts a tova e ustroistvoto koeto razpoznava klu4a za palene struva 850 euro plus smianata kam 130 vseki koito ima nad 5 godishen da ochakva toja problem

ibo
mnogo dobra kola jestoka

desko
ot c - klasata ima nqkolko avtomobila koito sa po dobri... i te vsi4ki sa na mersedes - E , S ,CL , SL... VSI4KO DRUGO E ILUZIQ ... az karam ve4e ML - 430,NO TOI SI E E KLAS s ,, porasnali kraka ... mislq da si vzema dogodina edin CL-500.95 - 97 G.ZA6TOTO DRUG TOLKOVA ISTINSKI AVTOMOBIL --- NQQQMAAA ...

ss
nai dobrite avtomobili drugoto e iluzia

Apostolov
mercedes e nomer1

лео
мерцедес и всички останали

мерц фен
мерцедес завинаги

Роман Хаджиев
перфектна кола

MB
nai dobroto pod slanzeto

Пенчо
много си е добра видимоста, ако имаш предвид таблото, регулирай си волана. А седалката от третия ред тип скамейка си е супер особенно като е на мястото на втората, пущаш я и става спалня

Stenly
Страхотна статия Георги. Найстина много ми хареса статията в нейната цялост, а също и стилът ти на писане. Искам да те поздравя специално и да ти пожелая да пишеш все така. Stenly - Skodaclub.bg

comments powered by Disqus