Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Opel Frontera

Днес почти всеки производител притежава офроудър в гамата си, но в началото на 90-те години Opel бе един от пионерите на SUV-сегмента.

Ако сте се ориентирали към някой от по-ранните екземпляри на използващия технически решения на Isuzu модел, не очаквайте добър комфорт на возене. Независимо дали с две или четири врати, каросерията е окачена върху листови ресьори на задния мост. В по-старите версии работи неикономичен 2,4-литров бензинов мотор, датиращ от времето на Opel Rekord.

Значително по-икономични и комфортни са 2,2-литровите двигатели, бензинов и дизелов, вграждани в моделите след 1998 г. Дизеловите версии с пробег от 100 000 км в момента се предлагат за около 6000 евро.

Сред регистрираните проблеми за модела се открояват дефектите при компресора на климатика, течовете от горивната и водната помпи, прогорено уплътнение на главата на мотора и корозия на спирачни маркучи. Луфт във волана означава износени щанги на кормилната уредба.

Плюсове
  • добра проходимост
  • добра видимост
  • добра маневреност
  • приличен комфорт (от 1998 г.)
  • висока максимална маса на прикачения товар
  • предлага се като кабрио с две врати
Минуси
  • силни аеродинамични шумове
  • лош комфорт на возене (до 1998 г.)
  • незадоволително впечатление за качеството
  • непрецизна кормилна уредба
  • някои от бензиновите мотори са с висок разход
Типични повреди
  • » течове на масло от двигателя и скоростната кутия
  • » дефекти в кормилната уредба (до 1998 г.)
  • » корозия по спирачните маркучи
Препоръчвани двигатели

2,2-литров турбодизел със 115/120 к. с. Еластичен, но грубо работещ двигател с лека слабост при потегляне, разход около 11 л/100 км.

2,2-литров бензинов двигател със 136 к. с. Четирицилиндров мотор с достатъчно въртящ момент, разход около 12,5 л/100 км.

 

История на модела

1991 Дебют на модела

1995 Модификации по модела, подобрения в спирачната система и окачването (винтови пружини на задните колела).

1996 2,5-литров турбодизел.

1998 Смяна на поколенията, модерна система за двойно предаване, 3,2 л V6 с 205 к. с. и 2,2 DTI със 115 к. с.

2004 Преустановяване на производството.

Коментари

Анонимен
за парите едобра

petar
frontera si e djip koi kvo iska da govori

DokoDoko
Някой да каже нещо за 3,2 бензиновия модел? Като изпълнение, надеждност, окачване, комфорт, разход? Имам БМВ и съм се навил да го "бартеросам" За Фронтера 3,2. Дайте съвети...и не пестете хвалби и критики!

В Аврамов
Здравейте!За да няма теч на масло проверявайте отдушниците на дифовете и скоростна кутия

ivan krumov
До колегата Иванов... Колега има един сайт www.offroad-bulgaria.com Влез там,регистрирай се и ще намериш всичко за фронтера и още куп джипове,било то части,съвети и т.н.

ivanov
Здравейте! за маслата - благодаря, но търся да купя преден роубар /заводския/ със или без двата халогена за Фронтера 2000г. спорт, къса база, 2,2,16V, ако някой знае нещо нека пише. може и от другите хром, само да става.

Анонимен
Обиколи магазините по пиротска и одрин, там има части колкото си щеш, даже може и да се по пазариш малко. За моята астра взех "нов" радиатор за под 100 лева, вече 7 години го ползвам

dango
колеги помагайте!!! имам нужда от леви фар,мигач и халоген за фронтера след 98г.! нови са много скъпи(поне за мен)!

кирил киров
за маслата СК- 40 000км 5/40 или 10/40 синтетика/двигателно/ заден и преден дифт 30 000км 75/140 синтетика, скъпичко е но си зслужава за двигателя, както си решиш. дано съм бил полезен...поздрави

ivanov
Нека някой напише ако знае - При смяна на масло на двигателя, сменят ли се масла и на диференциала,скоростната и раздат.кутии и кога се сменят.Става дума за Фронтера 2000г. 2,2 ДТИ 16 вентила. Благодаря!

ivan krumov
Колега,прав си за опеловите мотори,но 2.0 115 става за Фронтерата,но си е тромав.Иначе слагаш евтина Газ.уредба и забравяш. Но от личен опит най-добрия мотор на тази кола е 2.8 ТДИ на Исузо.Хар4и 12л.нафта,но на баир и кал в гората там където 2.0 е на 1-ва бавна и на 5000 об./мин.......на същото място и условия 2.8 тди пак 115 коня минава на 1-ва бавна,но на 1500 об./мин. Разликата идва от голямата литрова мощност и високият въртящ момент.Въпреки,че и двата мотора са 115к.с.Но едно е да сипваш 12л. Газ и 12 литра нафта.Който не го притеснява разхода Исузо 2.8 ТДИ е най-добрия мотор за Фронтера Спорт/късата база/. Дълга не ви трябва,ако нямате нужда от рейс де....хахаха

Анонимен
опелските двигатели са с най-нисък разход на гориво, а японските и американските,дупе да ти е яко

ivan krumov
До Андреа 04....частито :) Радвам се,че си взел Фронтера 2 и то с дизеловият мотор.С пожелание за безаварийни километри от мен. И не им вярвай много на Ласата,това са компромисни гуми.Най-добрата гума за фронтера е БФГ Гууд-Рич Алл терен. Ласата на кал и мокра трева те е предала....ще видиш. Много да те радва Фронтито и да се грижиш за нея :)

андреа04
Взех си фронтера 2.2 DTIспорт с 3 врати смених и гумите с LASSA COMPETUS 4X4 и веднага я пробвах върви перфектно на всякакъв терен бавни ползвах само за да ги пробвам .Излиза навсякъде без проблеми направо ме изненада.С блокиращ заден диференциал е, което на асфалт в остър завои ме мъчи щото не съм и свикнал но това е бял кахър .Много добра джипка и за път и за оф-роуд.

Горд не-собственик на Клио
Хубав разход на масло,нормален за Клио :) :) :)майтапчии

ciborko4i6
basi i gordiq sobstvenik

пламен
фронтерката си е джип и то мн добър 2.0 бензин 94г. къса база варви повече от колкото си мислите изключително здрав мотра нема чупене ходовата част исузо транцмисия също мн по-здрав от паджерото дето гние на всеки три години

ivan krumov
Хаха,че какво и е на фронтерата. Версията Спорт с 2 врати си е супер за тези пари. За 4000лв. една Витара или Фероза да не е по-добре....приличат на леки колички и няма нищо Джипово в тях и с тези малко куми като на лека кола....хахаха За 4 години каране на 2.0 115к.с. освен една газова и 4 нови гуми BFG All terain нищо друго не сме сменяли.Даже още ремък и ролка не сме сменяли,защото го беше направил предишният собственик в Италия. Вярно мотора не е за това купе,но не бързам за никъде,още по-малко за гробищата. Изключително непретенциозна кола с Немски мотор на Опел-доказал се катър при Вектра и Астра. Трансмисия,раздатка и диферинцяли на японската фирма Исузо с предавателни числа 5.13 или 4.88.Предни главини на Aisin,вграждат се на Тойота и тези главини са с 30години гаранция при експлоатация. Свалящ се твърд таван....какво повече за тези пари.Става кабрио,а също така и за открит лов вечер с осветяване от боен фар, ела да видиш какво ги правя зайците....пуцам яко. Поздрави и не се чудете,а си вземете фронтера 2 врати,АКО нямате 15 000 лв. за ТОЙОТА ЛАНД КРУИЗЕР. Не казвам,че Фронтито е номер 1,но за толкоз пари,толко музика свири :DDD

Aнонимен
Който не е карал да мълчи.И да вярвате и да не вярвате Фронтера 1992г. гори 8 литра нафта нека такъв разход извади друг джип?!Вярно е че не е много комфортен но за тия пари толкова вземете си след 1998 и пак ще говорим

Aнонимен
ама за по принцип фронтерата или за 2,3 мотора е това

Aнонимен
Karuca, koiato har4i mnogo i sled tova e neprodavaema ..4estito na sobstvenicite

Aнонимен
кажете нещо за 2,3тди мотора

Aнонимен
Fronterata nqmq nishto obshto s jeep

Aнонимен
iugiug

анонимен
Собственик на клио 2003 2.0 172к.с карам го всекидневно, и разхода в София е около 9.5-10/100, извънградско с каране до 90 5.3-5.5/100 100-110 6/100, 130-140 7-7.5/100. Дефектите по ходовата част за година и половина са един кормилен накрайник (външен), и един шарнир. Когато купих колата беше на 159 000км. В момента е 197 000км.

Ardent
Горд собственик съм на Клио 1,2, 75 к. с. карам го основно в града. Малко по-тромаво е отколкото ми се иска, но за сметка на това разходът с цялото висене по софийскте светофари в час-пик е 7/100!!! извънградско ми дава 5 с нормално каране, без да се силя много, нито да пълзя. Все пак, мисля, 1,4 бензин е по-добрият избор.

comments powered by Disqus