Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 307

128
128
2571719565

На VW Golf французите отговориха с модела 307. По отношение на комфорта компактният автомобил определено можеше да се сравнява с първенеца на класа от Волфсбург.

Наподобяващата ван концепция осигуряваше добър простор, а гъвкавата вътрешна наредба също предоставяше добри възможности на купувачите. Щедрата пространствена концепция има, обаче, и недостатъци – най-вече що се отнася до видимостта напред, особено при паркиране.

Но този проблем не е съществен, 307 е серийно с добро оборудване. По отношение на пасивната безопасност почти няма място за критика. Системата ESP в много случаи също се предлага серийно. Френският автомобил разполага и с голямо разнообразие от варианти на каросерията. Освен версията хечбек се предлагат и комби-версията Break, както ван-изпълнението SW с до седем места. Гамата се допълва от модела Coupe-Cabrio CC със сгъваем метален покрив.

Освен това Peugeot непрекъснато разширяваше гамата от двигатели. Накрая тя обхващаше както бензинови, така и дизелови агрегати в мощностния диапазон от 65 до 177 к.с. Специално при дизеловите модели трябва да се отбележи, че голяма част бяха оборудвани серийно с филтри за твърди частици.

Положителните впечатления в ежедневието, обаче, са засенчени от посредственото качество на изработка. Освен прекалено големи и различни по размер монтажни фуги при врати и капаци интериорът показва видими следи от изхабяване. Типични се оказаха малки функционални недостатъци – това се установи при проведен от auto motor und sport маратонски тест. Все пак, списъкът от дефекти спрямо предшественика 306 е по-кратък.

През есента на 2007 г. моделът 307 беше сменен от 308. Тъй като накрая автомобилът загуби пазарни позиции и беше продаван с големи отстъпки, сега е възможно да има интересни предложения на пазара за употребявани коли.

Плюсове
  • обширно вътрешно пространство
  • многовариантност на товарните възможности
  • безпроблемно поведение при движение
  • комфортно окачване
  • по-голямата част от дизелите серийно с FAP
  • икономични, тихи и спокойни дизели
  • добро оборудване за безопасност
  • голяма гама модификации
Минуси
  • ограничена обзорна видимост
  • посредствено изглеждащо вътрешно обзавеждане
  • недостатъци при изработката
  • дълъг спирачен път
Типични повреди
  • » износване на елементи по спирачната уредба
  • » дефектно осветление
  • » известна загуба на двигателно масло
Препоръчвани двигатели
1,6-литров бензинов със 109 к. с. Достатъчно динамичен двигател с 4 клапана/цилиндър. Разход около 9 л/100 км.

Двулитров бензинов със 136 к. с. Темпераментен, но не и еластичен агрегат. Разход около 10 л/100 км.

1,6-литров HDi (дизел) със 109 к. с. Голям въртящ момент, икономичен и серийно оборудван с филтър за твърди частици. Разход около 6 л/100 км.

Двулитров HDi (дизел) със 136 к. с. Икономичен, изключително еластичен и серийно оборудван с филтър за твърди частици. Разход кръгло 6,5 л/100 км.

История на модела
2001 Представяне 307 като наследник на Peugeot 306.

2002 Представяне на 307 Break с пет места и на 307 SW със седем места с голямоплощен панорамен стъклен покрив. Прекратяване на производството на версията 306 Cabrio.

2003 Старт на 307 СС с електрохидравличен Vario-сгъваем покрив, нов двулитров HDi със 136 к.с. и автоматична трансмисия

2004 Нов двулитров бензинов агрегат със 177 к.с.; 1.6 HDi (109 к.с.) сменя 2.0 HDi (107 к.с.).

2005 Фейслифт със стилистично наподобяване на предната част на 407; от септември се предлага дизелов агрегат със 136 к.с. и за модела СС.

2007 От есента смяна с 308.

Коментар на Dekra

Peugeot 307 е типичен представител на този клас автомобили. Твърде често се срещат недостатъчно твърди спирачни дискове. По тази причина при контролните прегледи се установява прекалено голямо износване на елементи от спирачната уредба.

Коментари

Viktor Ivanov
Като собственик на Пежо 307 1.6hdi 110к.с. 2006г. купено чисто нов от магазина... И карано само и единствено от мен и баща ми мога да кажа БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧЕ ОТ ТАЯ КОЛА ЕБАТИ БОКЛУКО, НЕМА ТАКЪВА БРАКМА КАДЕ ИМ ВИДИМ МАГАЗИНО САМО ГИ КЪЛНЕМ. Говориме че колата е купена на 0км... Не карам щтуро само по некога за малко. Тая кола ми излезе над 60000лв не се ебавам! Счупи 2 пъти мотор, 3 пъти съединител с демферния маховик, 2 турбини, 1 дюза, по окачването нема да коментираме, 1 рейка електрониката е палиш плафоно и отваряш багажника :D не се шегувам! И това за 280 000 км... Ебати кенефо и що като арчи 7нафта у градо ????????????????????????????????????????????????????????????????????????

ники
Peugeot 2005г 2000 кб. 138 к.с. бензин -автоматик пробвай!:)))))))

ники
много глупости написани за кратък интервал

Само глупости!
Ами ако някой е купувал нова кола ГОЛФ, нека каже колко пари е дал за него и да видим колко е дръпнал назад, към момента и след това да сравним с някое франсе! Новото си е ново и това е! Ако ще смяташ колко ще загубиш от обезценяването, не си купувай нова кола.

пламен
служебната кола ми е 307 2.0 хди 136 к.с 2006 невероятен автомовил е за класа си е една от парвенците

Silver Lion
Колеги не пишете против немските автомобили за да не ви преведат под съдебна отговорност като мен все пак ФЦ e най великата автомобилна фирма на вселената и може да ни осъди за обругаване на немските ценности

Георги
Имал съм 307-ца,хечбек,2004г,бензин,2-ка 136кс,закупена от магазин.Карах е две години и е смених с нова 307-ца SW, 1,6 -110кс ,дизел,2006г пак от магазина.Очарован съм от дизела,изключително икономичен,тих и с достатъчно мощ.Комфорта е предостатъчен за този клас кола.Няма друга такава с толкова пространство и място за пътниците.Е ,наистина има какво да се желае още по интериора.За 5г каране дизела не ми е дал никакви проблеми,нито по двигател,нито по ходова част.Ако се обслужва само във фирмен сервиз,както аз правех излиза по-скъпо но поне съм сигурен за частите а и дават една година гаранция при смяната им.Возил съм се на голф 4-ка,изобщо не може да става и дума за сравнение по отношение на комфорт и удобство.А глупостите за разтопени калници не знам откъде ги мислите.

Анонимен
Ами купи се бе, к'во ни занимаваш, искаш съвет ето ти - Щом има мачка, пи@ка и борче на муцуната не ти трябва. Където правят спагети и мин@ти не могат да правят коли. 'Айде със здраве!

Анонимен
Пич, стига си обикалял форума и писал едно и също. Разбрахме, че мненията тук не ти се струват компететни. Защо не отидеш във форума на пежо!? Ами оценяваш мненията тук? Или тука философстваш? Честно не разбирам каква ти е логиката. Айде успех в търсенето

БЕСЕН
Искам да си купя кола!Очаквах да прочета мнения на собственници на ПЕЖО 307.Искам да чета мнения на хора ПРИТЕЖАВАЛИ тази кола, а не чули,чели,видяли на улицата,или им изпреварила гоУфо!Цената им на старо е добра ,а това ми е ВАЖНО.Нещо не ме кефи гоУф4 1999г да му търсят 7000!!!И за гоуФо разбирачите НАЙ-ДОБРАТА кола е ХОНДА!!!Но не мога да си я позволя .Ако не ми вярвате вижте цените на ХОНДА на старо.Омръзна ми да слушам хора ,които си купили 20 г мерцедес да се изказват за коли ПРЕМИУМ бранд.Хората имащи 80-150 бона за кола хич нямат зор да обясняваъ какъв кеф е да караш такава кола на пролетарията.

Анонимен
Арсенал, Знаеш ли какво е това нещо наречено препинателен знак.

arsenal
Ха ха кви смешки само алоооо те хората са го измислили калниците се топяли ако ги направиш ти дето викаш че се топят може и да се напукат даже ама да ми приказваш глупости не върви. Те хората са паднали от земята че да не направят тестове и сигурно са най големите глупаци събрани дето ги правят

Кристиан Николов
продавам пежо 307 0889801451 5500лв 1.6 110к.с 70000км

Up
Вземи си Нисан Алмера Тино 2.2 dci 136Hp с верига и си гледай пашалъка.

Nqmam
miro_dr, правилно. Японците рулират.

Анонимен
Миро, какви са тези фрапатни правописни грешки? От коя гора си излязал, че имаш такова образование? Да не би във вашето село, твоят баща да си е кОпил на старо някоя драглива тойотка, че ги хвалиш толкова? Ти качвал ли си се в немска кола или си пишеш така, само да се намериш на приказка.

miro_dr
Това че Пежо беше лидер в продажбите в България е резултат на добра маркетингова стратегия.Това обаче вече няма как да се повтори понеже на всички им стана ясно какви пръчки излязоха.Относно HDI моторите няма две мнения по въпроса:много капризни към нафтата и трудни за подържане.Лесно запушващи се дюзи и от там се губи смисъла да си копуваш дизел колкото и да е икономичен което неможе да се отрече.Бензиново Пежо си копуват хора които нищо не разбират от коли.Както и Голф 4 или 5.Много пари за нищо.Тези които малко поне се интересуват от статистики трябва да знаят че най-здрави и качествени в последните 10 години са японките.Ако се зачетете в чуждите форуми ще видите мнения и на германци които казват че небиха се разделили с японската си кола защото тя не се разваля.Това може най-лесно да се провери и като погледнете колко обяви има за продаващи се Пежа 307 и Голфове и колко за Хонда или Тойота.А в БГ е мечтата на всеки селяк да събере малко пари и да вземе заем от банка или Джет кредит и да си купи Голф 4.

Gospodinov Petar
И аз така си мислих и се бях заблудил с тези френски кошници вече само голфче пежото ми скъса нервите и джоба голфчето е със страхотен дизайн и вън и вътре :)

ДО Gospodinov Petar
Е на това се вика деградация!

Gospodinov Petar
Пежото не струва, имах 307 голям боклук, сега съм с Фиат Уно след него мисля да си взема Голфче.

Анонимен
Не бе Вик. Казвам само, че кръгът на компаниите във Фолксваген се увеличил официално с нова марка. Като плюеш толкова много да имаш още една марка, която да мразиш.

литъл Виктор
Вие голфарите си падате по големи камиони. Изобщо не ме брига че са ги купили. Аз предпочитам стилни коли, а не трактори и камиони.

Анонимен
Немският производител на товарни автомобили MAN стана част от групата Volkswagen. Поздрав за малкия Виктор!

Анонимен
Викторе, пардон викторовците съесем изтрещяха.

Джъст Виктор
Не аз съм от град Гълъбово близо до Стара Загора ако не си чувал карам една от най натоканите ПЕЖО 306 спортно изпълнение пълен оригинал спортни седалки Рекаро спортен ауспух Ремус спортен волан Момо Лети джанти от ПЕЖО 406 колата ми е уникат с анти крило от алуминии супер бас и МП3 Пайнер кат усиля Андера съседите немогат да спят отзад всички майстори ми казват че е 74 конски сили но върви като за 150 изпреварвам и газя всичко по магистралата вагени баварци мерджани парим им ластик на старт и в движение само ме поглеждат зависливо и гаджето ми е супер готино приличат си много с Николета Лозанова даже тя не ме кефи но ти казвам за да придобиеш представа миналата седмица правих калниците и праговете на Пежото като на спортно Ферари с оригинални лепенки на Шампион Момо Ремус Елф ББС Спарки и др. ко знаиш ти бе селянин с гофара що мълчиш аз съм твоя кошмар ко мълчиш Пежо е супер спортна кола.

Анонимен
307 като техника е каруца и като прибавиш чалга дизайна Пежо обобщава израза Циганска Каруца, Виктор вие ром ли сте?

Ласт Виктор
Едно е пежо и Виктор е неговият пророк!

Некст Виктор
хохохо ти хич не си вагенист. Кажи ква голфара караш кво се правиш. Сравнението на дизайнерската алфа с вагена е от тука до Перник да не говорим ко стаа като дойде ферарито и го сравните с което и било друго мпс. Ферари не се състезава с нисани и анаболни битъли. Праиш се че знаеш много. Братле има и други марки с история като пежо, ситроен и ферари. На теб ти е симпатичен един перничанишки инжинер нацист порше, а на мен Енцо Ферари. Харесваш тъборетки вместо дивани, ядеш мазно вместо здравословно и предпочиташ немкини вместо палави южнячки. Никакво удоволствие при шофиране, никаква душа тва ми е мнението. Ай пожелавам ти едно ферари и вътре гадже с бронзов тен, която не е германка хихихи

Анонимен
За победи ли ще говорим? Най титулуваната спортна марка е порше. Това лесно можеш да провериш ако се научиш да ползваш гугал. Ауди имат мисля, че бяха 10 победи на Лю Ман срещу 1 на пежо (които всяка година се заричат да победят). Интересно, казваш нещо за Алфа Ромео, което ми напомня за един протест на работници от завода на Алфа, в който се искаше Фолтсваген да изкупи компанията от Фиат. Дизайна на Фолтсваген се прави от Валтер Де Силва, който преди това е бил дизайнер на Алфа Ромео. Виж ако те кефи да те гледат малките деца си вземи феррари. Тази кола е за хора страдащи от липса на внимание. На Нюрборинг обаче поршетата и ГТР-ите му разказват играта. Сешоар на колела вдигаш много шум, за да привлича внимание, това е. От ферари се оправдават, че колата не е за всекидневието и за това не е правена да е толкова надежна. Поршетата всичките са правени за ежедневна употреба и е сред най-ниско повреждащи се. Тезата, че който кара голф или бмв е "талибан" издиша, когато погледнем продажбите. Къде са пежо по продажби и къде са немците? Ама нали трябва някой комплексарин да обопщи, че който кара омразната на него кола е "перничанин".

Анонимен
Хайде още един смешник, какви състезания печелят италианските коли, след ерата Шумахер имат една титла и до там нямат победа на Нюрбургринг, на 24 часа на Лю Ман беше голяма победа че са стигнали финала. Порше ги бие всяка година, за едно си прав Алфа Ромео и Мазерати са вече само история и нищяо друго. Колко спечен и неук трябва да си да не можеш да направиш автомобил със задно та влизаш в съюз с Краислер само и само да се сдобиеш с една стра плтаформа на Бенц W210 за да направиш някаква си алфа. Пежо имали дизайн глупости по кичарииска и чалга кола от Пежо няма, за Ферари да не говори че 458 го изтеглиха от пазара миналата година защото се самозапалваше. Дизайна им е пълен кич, дизайн кола не кара, дизайн имат в германия сдържани стегнати автомобил без излишни франтифлюки по тях, те колите за каране и работа да си вършиш не да си красиш гаража или двора. В френските коли нищо не им е намястото по таблото волана и каквото искаш всичко е на обратно недостъпно и не функционално. Като си такъв дизайнер майна не следиш че френските дизайнери все повече крадът от немските примери колкото искаш, маската на 508 директно от Ауди таблото също, РЦЗ също пълен клонинг на ТТ и то едно деситилетие след първата генерация ТТ. Моето момче където правят спагети и ми..ти не могат да правят коли, още Феручо Ламборгини е казал на Енцо Ферари че произвежда боклуци, така че да не спорим порови в интернет и виж статистиките данните кой колко просизвежда колко продава пазара е определящ момко, боклуците не се продават. Немските автомобили са най-добрите, като дизайн и като качество!!!

Анонимен
Голфаджия е диагноза

Виктор следващия
Хехехе не бил голфаджи нали? Всички голфарки от 1 до 6 са се дялкани от един и същ дървар. Сравни го с дизайна на пежото ако имаш някакъв вкус ще забележиш веднага разликата. Ферари са най добрите спортни автомобили не само като бързи коли, ами и като история и дизайн. Да си чувал за историята на мазарати и алфа ромео. Вагените още не са измислени докато италианките печелят състезания. Спортните поршета, бмв-та, мерджани, аудита и вагени са едни серийно произвеждани автомобили, който не се отличават по нищо от обикновените. Феррари са бутикови и уникални. Ламборгини все още се правят в Италия, и са проектирани от италианци. Ауди копираха галярдо, за да си направят супер колата (и тя една кола).

Анонимен
Вики, слънце, до като скучаеш през ваканцията и мечтаеш как ще караш старата 205ца на тати да изпреварваш Х5ците и ML по пътя за Самоков, вземи се образовай малко! Пишеш глупости моето момче, първо Ламбо отдавна не италианско само името му е такова сърцето е немско, второ TDI десет години разплакват французите, трето Ферари и Мазерати фалирват през година заради слаби продажби. Велика фирма като Мазерати отдавна нямам собствени мотори а ползва старите технологии на Ферари и всичко това поради една едиствена причина лошо качество Ако искаш да сравняваш \\\'\\\'Ферарита и Мазератита\\\'\\\' с немските им еквиваленти губиш мой човек SLS-AMG, Porsche, R8 и M-Power ги размазват от всякъде по всички критерии - качество, надеждност, динамика, високи технологии, престиж, експлоатационни разходи. Немските автомобили са най-добри, друго всичко е компромис цена-качество! И не на последно място, нека ти обърна внимание, че заради подобни комплексари като теб хиляди хора губят живота си по пътищата. Защото както спориш във форума и не приемаш истината че пежо е боклук така и утре ще го направиш на улицата, за да се докажеш на някой такъв като теб ако не и по лошо да убиеш невинен човек. Сигурно има защо да си комплексиран толкова дълбоко, до като пътуваш за село на задната седалка на пежарата на тати те изпреварват бързи хубави немски возила с блещукащи на слънцето кръгли емблеми. До като отстранявате край пътя поредната повреда на 205ца като превързвате падналата част с тел по край теб прелитат Голфове и не спират просто продължават да се движат!

Анонимен
"Умните хора карат ситро или пежо, а тези с пачките мазератита" - много обопщаваш нещата, сигурен съм, че има и "талибани" с пежа и ситроени, както има и такива с голфове. Ако кажа примерно, който има телевизор Сони вместо Панасоник не е нормален човек, нямали да е комплексарско? Жалко, че не можеш да се погледнеш отстрани

Анонимен
Извинявам се, че се включвам със закъснение, но имам работа и не съм поглеждал тук. Както казах Викторе жалко, че не можеш да се погледнеш отстрани. Според мен е комплексарско да магнефицираш нещата ако кара голф значи е талибан - перничанин, а ". За Осилията ме хвана, но се случва и аз да правя грешки (поне си ги признавам). В крайна сметка изборът на автомобил е въпрос на вкус. Аз примерно италианска и френска кола не бих си взел. За мен е важна една кола да бъде практична и надежна.

Виктор осми
Феррари, ламборгини и мазерати да не е за бедни перничани? Ако перничанин спечели от тото освен туарег и файтон ще си вземе и порше хахаха. Голф 6 изобщо не се споменава. Между пежо и 306, 307 и нов голф хората с изискан вкус ше изберат пежото, а пернишките глави голфу, тва е. Талибан с вкус, нема.

Анонимен
талибан ще викаш на баща си че не имал кинти да си купи голф а се търкаляте със старата 205-ца, богат човек френски боклуци и италиански каруци не кара

Анонимен
Тия талибани с голфовете са с минималните мозъчни 0силия. От голфу по гоуемо нема ха-ха-ха. Назад с тези автомобили за дървари и месари. Умните хора карат ситро или пежо, а тези с пачките мазератита.

Батето
Чета тука за минимални мозъчни 0силия...

Анонимен
Абе пич, дадох бмв като пример, ама не прецених, че се изисква минимални мозъчни осилия да се досети за човек като теб. Стана ми интересно вече, какво им е на хората с баварци, я бързо ги оцени. Мисля, че ти нарочно пишеш тъпи коментари, за да си намериш някой да спорите. Не искам да повярвам, че има толкова задръстени хора.

Анонимен
Това за БВМ-тата е същия комплекс.

Анонимен
Малкия аз нямам голф, но вие непрекъснато пишете за него. Виждате го навсякъде преследва ви, гони ви, аз комплекс за голф нямам. Като има статия за бмв пиша за колата не намесвам други марки. Комплексът се състой в това да се каже, който не харесва пижо значи е перничанин с голфу. Ей, тва малкия е комплекс. Тезата който не харесва това, което аз харесвам, значи кара голфу и не спазва правилата. Според мен профанизирането на разговора е очевадно. И каква ми е трагедията? Най-обичам всезнайковци, които нищят живота на другите (хич не е комплексарско, да знаеш:) продължавай все със същия дух), кое ми било трагедията в живота. Абе пич, вземи се стегни и се погледни отстрани.

Виктор ІІІ
Не е фобия, а твоя комплекс на малкия човек, който си мисли, че Голфа ще го направи голям. Впрочем много грешиш, за отношението ми към Голфа, защото го харесвам като малка колица и като му дойде времето ще си продам семейната да си купя една такава джитка, но е интересно на останалите хора маниакалното ти отношение по темата. Единият се отказа, но ти сигурно като видиш колона гледаш да застанеш най-отпред, че да ти се повдигне самочувствието. Както каза много мъка има по твоя свят. Повече отколкото си мислиш, защото са опитваш да бъзикаш другите, ама собствената си трагедия ти убягва. Отношението ти към проблема изразява повърхностност и духовна бедност. Беше ми интересно кой ги кара тия подвижните ковчези по пътищата дето минават през другите само и само да се докажат на марка. Сега малко се докоснах до манталитета ви. Наистина трагедия. Аз съм дотук.

Анонимен
Прав си, нов дял е:). Фобия от Голф ще я наречем. Виждаш ги постояно и те преследват!!!! Чустваш се длъжен с няколко самоличности да пишеш по въпроса, за да ти мине:)))

Виктор ІІІ
Много си пунктуален ей. Много, много мъка има, в това си прав и то май от опит. Ма така е: от простотия се не мре. Само мъка. То е ясно голфара е нов дял в психологията.

Анонимен
Докато чете малкия Виктор за пежото, един голф тихо се промъква и после с рязка газ стряска невиното дете. Виктор отваря очи целия облян от пот и решава да драсне някой коментар в АМС-а. Нищо че е писал коментар преди, сега наум е да се представи за друг човек, че да се съберат двама единомисленици. Викторе, викторе много мъка има по този свят. Еднакви пунтуални грешки всеки път ;). Айде малкия пожелавам ти немско возило да видишкакво означава автомобил.

Другия Виктор
Аааа, забравих да ви кажа, че и пИжата не харесвам. Язе малките ги не харча, така че от тоя тип колици си ги дръжте за вас си. Бил се промъквал в сътищата, хихихихихих.

Хахахахах
Тия Голфари бе, че ме изтрепете. И за пунктуални грешки чувал. А твоите правописните виждаш ли си или как? И не съм Виктор. Няма да разберете, не си блъскайте цилиндрите. Аре джа.

до: Още по-развеселен Виктор
Не си ама си, едни и същи правописни и пунктуални грешки, стилът ти на писане е еднакъв мой човек.

Анонимен
Голфу е дори в сънищата ви, треперете хахаха. Не си Виктор, но правите една и съща грешка!? Кажи на мама пижото колко често отива в сервиза?

Още по-развеселен
Хаххаха. Ало, психолозите, не съм Виктор, никакъв комплекс не ме гони просто щото Гоуфо не може да ми бъде база за сравнение, просто прочетете коментарите по-горе или вие сте ги писали. За този вид комплексари говорих като вас говорих - много бързо се разпознахте.

Анонимен
Комплекът голф те гони, гони дори и в съня ти. Статията е за Пижо, ама голгу се прокрадва в сянката хаха.

Анонимен
Викторе сам със себе си ли си съгласен? Ти съвсем изпуши. Пижото няма почитатели и реши, че ще пишеш като няколко човека? Виждам че се разпали, явно си млад. Моят съвет е, да не се палиш толкова лесно, защото е вредно за здравето.

Развеселен
Виктор е прав. Проблемът на българина е, че като се наджубурка с някоя хилядарка за някоя кошница не иска да си признае колко е сгрешил и от тук нататък брани избора си със всички сили. Голф та Голф, другите пък Пежо та Пежо. Няма нечупливи, то у нас просто няма здрави, пък и за малко пари. Стиснал пет лева в ръката и иска да са купи най-якия автомобил, хахахаха. И за по престижно ще изтръска още малко бащата и майката за някоя хилядарка отгоре, ама ще вземе най-продавания автомобил - Гоуфо разбира се, щото другите не били `убави. Хахахаха. Щото много вървяли. Другите като тръгнат стоят на едно място - хахахах. Останалите пък не са им стигнали парите за повече и сега не дават дума да се каже за Пежото/или каквото и да е там/, щото иначе трябва да признаят, че не са им стигнали кинтите за големия престиж-хахахах. При тия трети употреби дето ги въртим из Бг всички са трошки, защото просто са отпаднали от качествените/разбирай безкомпромисни/ технически прегледи на запад и са ги шътнали у нашия пазар, щото са изкарали някое евро отгоре вместо да плащат за бракуването им. Осъзнайте се и се дръжте естествено. Кога спрете да цоцате родителското тяло и почнете да си купувате сами коли и трябва да им плащате масрафите, знаете ли колко ще ви пука каква ще е? Николко. Ще гледате да ви излиза тънка лайсна, щото другото е наливане да пари в каца без дъно. Това е тема за мюхлюзи дето се занимават с нищо правене. Я отивайте да свършите нещо смислено и да изкарате някой лев. Аре стига ви толкова образование.

Анонимен
Ааааа, Викторе ти вече си коментирал преди!? Значи ги прочете за втори път, или първия път не си чел?

Виктор
Изчетох доста коментари тази вечер и да ви кажа доста се посмях :). Мнението ми е, че тази тема край няма.Хора разни, вусовере разни и за това има коли разни.Всеки с предпочитанието си.За мен е важно колата да ми допада, да изпитвам удоволствие от шофирането и да отговаря на нуждите ми.За Изборът на автомобили е излкючително голям така че всеки може да си намери автомобил по свой собствен вкус.Пък и да ви кажа съм забелчзал , че бълдарина обича да си хвали неговото, защото просто е негово и то трябва да е най-хубаво :). Общо взето казано всеки си хвали боклука :)А колкото до това колко се чупела колата, всяка кола се чупи.Единствено не се чупи ако стои в гаража. Дерзай народе.. :)

mayaveta
Всеки има право на собствено мнение. За едни смяната на елементи по окачването всеки сезон(заедно със зимните гуми) е ОК-за други НЕ! Но нека всички тези коментери да се пишат в съответните им места, защото иначе е трудно за проследяване. Аз търсех мнения за Golf V но конкретни данни (освен похвали или хули за дизайн и т.н.) не намерих тук. Хайде наздраве!

Анонимен
Няма битка тук !!! Коментарите за голфа са от рода,"дървена кола" и автомобил без "дизайн", но коментарите за надежност са малко. При френските каручки се коментира главно здравината им и пригодността им в бг пътищата. Моят коментар е следния питай патило, никога повече френски #&%#7.

mayaveta
Това, което ми направи впечатление, като проверих за Golf V е, че почти няма коментари. За сметка на това тук при Peugeot има здрава битка и май повече писаници за Golf отколкото за 307! Защо ли?

локото
vw отдавна не е народна кола.Нов Голф-28 000 а Джета-33 000 . Мерси ! Голф4-8 000. Колкото един Мерцедес.Сега перничанчетата ще кажат,че и Мерцедеса не струва... Момчета,бъдете реалисти,а не изплези езици!!!

Анонимен
За какви голфове и пежа говорите, много е смешно.

Анонимен
Момчета, Вие японки карали ли сте? :)

Анонимен
Относно колата алфа ромео 147 1.6 бензин 120 к.с 2001г. еммм чесно да ви кажа не съм доволен.Не си зимайте такава колица особено ако е ИТАЛИАНСКО производство ще се видите в чудо :( Предницата е слаба а относно частите скъпи :( Ориентирайтесе към друг модел е моето мнение.Електрониката доста често се прецаква.Иначе като дизайн,визия ме впечатли ама само толкоз :( Секи сам си решава какво да кара според възможностите си.Карах я 2 години и я продадох.В момента карам Опел Астра и се родих :) от към разходи :)евтинко за подръжка.И за тез пътища в БГ ме устройва таз колица.Важното да те кара от точка А до Б.Няма толкоз екстри върши работа.Това е от мен никой да не се засяга. !!! НИКОЙ НЕЗНАЕ НА КАКВА КОЛА ЩЕ ПОПАДНЕ СИЧКО Е НА КЪСМЕТ !!! ( като при жените ) :)~

Жули
Голф мафията е превзела света приятелю!!! Но няма да коментирам човек, който си избира даден продукт на външен вид и си го купува без да се интересува от факти и техническите характеристики.

жори
абе що не спрат всички коли от производство и да се прави само голф! Е заради такива хора няма да си взема голф.колегата 3 поста по нагоре е прав,я голфаджиите да видят статистиката на TUV за последните години и дали голфа е най-здравата кола в класа си!!!Не защитавам пежото,вярно е че не е толкова надеждно като голфа(поне по статистика)ама е по красиво,а на мене ми писна от дървета.избирам си колата по това дали ме кефи или не,като ме разочарова я махам и взимам друга.и преди да ме нападнете имал съм два голфа (3,4)карал сам 5,да не са лоши ама толкова,стига сте ги превъзнасяли защото и те са коли а не самолети,и за тях важат законите на физиката!!!карайте си ги,а ние останалите да си трошим главите с \"таралясниците\" които не са имали честта да се \"родят\" с емблемата голф!!! Сажалявам за спама ама ми писна където и да влезна голф мафиата да осира всичко! айде със здраве!

stoiko
kolata e neveroqtno dobra,ikonomi4na e i vurvi dosta,HDIstavaduma ,karam q ve4e 50 hil km bez kosuri samo maslo i remaci sum smenil ,i naistina kolata e mn lluksozna za razmera si vuziqta e na 6 ,upravlqva se bezupre4no, kato zaklu4enie ot mene az sum sobstvenik na pejoto ot 2 g, idealna viziq,i salon,luksozno oka4vane s kombinaciq HDI motor tova e idealnata kola v klasu si

Анонимен
Евалата jd вижда се, че си капацитет:))) хахаха

jd - до Валник
Прав си друже всички са емоцинални по-горе. ...а иначе до Голфаджиите по-горе - най продавания автомобил е Тойота Корола.... ако не са чували..... времената се менят Голф отдавна не е символ за качество...

Mario Ognianov
никога не сьм имал кола диэел,а мисля да взема една 147ца1,9дизел, моля эа мнение да ли си эаслужава,каква нафта да сипвам,и дли палят на минос 20С

валник
За съжаление коментарите са по-скоро емоционални и приличат на караница между малки деца. Предлагам всеки да си изказва мнението за този модел въз основа на факти и впечатления незавичимо от това дали са положителни или не. Така от изказванията за и против човек ще добие някаква представа за модела.

Прост селяк
Простият селяк не ползва кирилица, а пише на някаква смеска м/у български и латинеца. Простият селянин ползва "4" като "ч" и не знае, че пред "че" се пише запетайка. Изречението се започва с главна буква и се завършва с точка. Простият селянин не ползва препинателни знаци, а целият текст му е едно изречение. А сега за обезценяването, един автомобил се обезцянява от много фактори - търсене, предлагане, надежност, застраховки, даннъци, мнение на собственици и пр. Френските автомобили се обезценяват много бързо, което ги прави изгодни, това е вярно. Но до тук с добрите качества, те са трошливи, а за поведението на пътя, особено българските, легенди се разказват.

plamen cvetkov
tova e edna mn dobra kola s mn dobri pokazateli i povedenie na putq mnogo po dobre ot golf 5 da negovorim 4e toi e po nov kato model s 3 godini ,az se zanimavam s koli ot 23 godini ve4e peugiot e otli4na kola,ama kak da obesni6 na prostiq selqk

sjdjjdj
Awe priatel to4no za pejo ne govori-pulen kenef!!!

заинтересуван
Може ли някой да ми каже дали е скъпа смяната на ангренаж и косумативите?

Кирил
Когато си купувате чисто нов автомобил е хубаво да си изберете такъв, който се обезценява по бавно. В крайна сметка след 4-5 години като трябва да го сменявате (или замените за по нов модел) трябва да продадете с по- голяма ефективност. Пежата са изгодни като автомобили втора ръка, защото се обезценяват бързо, а екстрите са платени от първия собственик. Но аз съм патил от пежо и затова не съм им фен.

Виктор
Нова кола, какво искате:) Подкрепям мнението на Борис Асенов.

Борис Асенов
Пежото е хубава кола,ама да си я купиш нова и да я караш макс.3г.После нищо не става от него-само повреди и ставаш приятел с майсторите по сервизите.

Анонимен
На20.01.2010си купихПЕЖО307СВ 20НДИ-136кс2006г.заради големия багажник-ане заради фирмата.Отвьн малко комби а от вьтре голяма.25000км.съм минал с нея и сьм много доволен.Имам и рено Клио 14бенэин-6г.чудесна кола.Бих си взел голф комби.но не намерих читав.Замислил съм се БМВ Х3. Ч.Н.Г.-и много эдраве.

krasio00o
307 определено няма конфорта на 406 която е класика в жанра и определено бих казал най-сполучливия модел на Пежо.FAP-a и демпферните маховици и определено водят до скъпи ремонти добре,че при 2.0 HDi 107 к.с от скоро се предлага алтернативен вариант без демпферен маховик което прави болката малко по-малка :).При 1.6 HDi моторите често се забелязват омаслявания които се неприятни за окото,но определено най-добрия за мен вариант за дизелов мотор.Бензиновите им мотори се лакоми ,шумни ,и капризни определно ако търся Пежо ще е дизел.

jimm55cat
Така значи, повечето досега звучите като рекламни агенти на "Пежо". Та за модела 307 - возили ли сте се в "Трабант" от миналото!? Когато беше купено "Пежото 307" очаквах возия като на "френска кола", ама като се качих тогава разбрах,че имам камък в бъбрека - колата е пълен "кютук" като окачване (затова в началото питах дали сте се возили в "Трабант" - ами като сестрички са!). Бях в сервиз за Пежо и Ситроен, за да ми кажат дали не е с някакво "спортно окачване" - отговорът на майстора, след като я покара, беше "Ами наред си е - те са си такива". Съжалявам за 307, но истинското нещо като возене е 406. Не се лъжете от горните коментари при покупката (само двигателя HDI го бива, но FAP-филтъра носи такива разходи, че...)

Анонимен
Kato imash pari vseki mesec za serviz karai si pezhoto. kola za istinski mush :))))))))

docenta
никога вече голф,никога вече разбити бъбреци и строшени ключалки на вратите.стига. вече карам пежо

goriniq
Ние пък имахме проблеми с 307, а после и с новото 308. И аз казвам - НИКОГА ВЕЧЕ ПЕЖО!!! Дори Форд са по-добри.

истински реалист
Не е реалистично това, което си написал друже, вероятно не си имал пежо никога. Моето семейство притежаваше пежо 206 с дизелов двигател 1,6. Над три пъти се наложи да ходи във сервиз защото нафтата задръстваше дюзите. Последният път ми излезе доста солено. На път за морето изтече водата от радиатора, а той се пръсна отдолу. Интересното е, че всички се оплакват от ходовата част, но при мен единствено тя не се е е..вала . Нямал съм 307 и не знам дали се топи, но често го пишат по форумите и списанията, а ти голф карал ли си? И защо изразяваш мнение за кола, която не си имал. По твойте думи тези, който нямат пежа не могат да коментират, ти голф имаш ли или това условие не се отнася за теб? Аз съм имал и Голф, но крия че съм ходил до сервиза но парите, коййто съм дал за него бяха по малко отколкото съм очаквал. ПОВЕЧЕ ПЕЖО НЕ!!!

реалист
тук се предполага че трябва да изказват мнение хора които имат опит само и единствено с Пежо,нека да не превръщаме това във форум коя кола колко е продавана и колко е здрава,дали се топи или не,дали е красива или е ГОЛФ(за всеки влак си има пътници).нака да обясним на тези който наистина се интерисуват от Пежо че това е автомобил с страхотен дизайн много добри показатели от гледна точка на комфорт и удобство, колкото до двигателите аз лично предпочитам дизеловите варианти много издражливи,мощни,еластични и най-важното икономични.единственото което мога да посоча като минус е не толкова издражливата според мен ходова част,но това също се далжи и на нащите естесвено \"първокласни\" пътища.

Aнонимен
По -горният пост вярно ти го каза, пишеш каквото си искаш без да провериш дали е вярно. Пишеш си коментарите 5 за 4, а другите са били неограмотени. Хората по форумите пишат за проблемите с дизеловият 206-1,6 hdi, ти братче много ограмотения пишеш : "Искам също да отбележа,но не и на последно място-гордостта от неопровержимия факт за пословичната издържливост на дизеловия агрегат на Пежо." После продължаваш с феноменалното :"Нека си припомним и официалната статистика че 5години подред,забележете Пежо държеше първото място по продажби за година.Как мислите...дали е случайно това или наистина има за какво разумния човек да си вложи инвестицията?" Казваш впоследствие, че не става въпрос за европа или световен мащаб, а за българския. В България не знам 5 години пежо да е било лидер, можеш да приложиш статистиката. Интересно е, че е пълно с 20 годишни голфове и тройки но пежата, които са и по еФтити се броят на пръсти на едната ми ръка. И все пак се радвам, че има някой доволен от своето пежо, аз лично не бях доволен и никога повече няма да си купя такова таралясниче.

Aнонимен
Не,не въобще не говоря на изуст-просто не съм вметнал че първенството по продажби на автомобили Пежо се отнасяше за БГ,виж Европа е друга работа-там хората не са толкова стиснати,колкото тук,определено от ниския стандарт в Бг.и вземи се поограмоти малко ,относно технически параметри и тогава пак скачай с дървото наречено голф

Aнонимен
А бе пич, кой е най- продаваният автомобил в компакния клас? Пежо никога не е изпреварвало голф по продажби в Европа. Виждам, че и ти пишеш на изуст просто да се намериш на приказка.

Aнонимен
В никакъв случай Пежо не е правен по някакви параметри покриващи голфарските...Аайде стига сте ни ги навирали тези грозни дървета-голф,та голф-един танк и нищо повече.Всеобщото мнение е че пежо от 93год.като цяло прекършва веднъж за винаги тази натрапена и внушена идилия по голф...просто разумните хора залагат на среден клас,с много високо качество както по интериор,така и по екстериор и безкомпромисен пробег за доста по-ниска цена.Искам също да отбележа,но не и на последно място-гордостта от неопровержимия факт за пословичната издържливост на дизеловия агрегат на Пежо.Нека си припомним и официалната статистика че 5години подред,забележете Пежо държеше първото място по продажби за година.Как мислите...дали е случайно това или наистина има за какво разумния човек да си вложи инвестицията?

Кабелчето
Абе колеги,като не можете да си позволите Голф,карайте си ги тия Пежа,и си свиркайте,нека хилядите с тях.Четворка или петица,Голфа е еталон за своя клас,така се и нарича класа,и всички се стараят да покриват Голфовите параметри,нали???А не тия на Пежо.Айде със зраве да не обидя някой колега.Тая година Пежо,догодина-лека кола :)

ivan mihailov
pulen kinef napravo ni6to nestava i e mn skupa podrujkata pisna mi da i pravq oka4vaneto a to e na celi detaili turbina hvurli abe ujas samo kadeto se kara dobre tova e pak 6te se vru6tam na peugiot

майор Деянов
добра е колата външно и вътре една от хубавите в класа си,като качество на интериора може да се иска още,но като вървене е ракета 1600 хди а разхода е направо мечта

4i4kovite 4ervenotikveni4eta
Всички пежо фенове във форума като видят статия относно марката бързат да драснат колко са доволни, ако е за 407 имат 407, ако е 307 имат триста и седем. Най важното е да напишат няколко думи за лошият голф естествено. Съветът ми е, като не можете да пишете на кирилица поне не ползвайте 4-6 като букви нали всички сме завършили училище. Дори двойкарите могат да пишат ч.

Aнонимен
Vzemete si 307 2.0 HDI i niama da sajaliavate. Izklu4itelno ikonomi4en i zdrav avtomobil. Az sam edin gord sobstvenik na Peugeot i ne bih go zamenil v nikakav slu4ai za Goif ako 6te izvanzemen da e.Karaite si Golfovete sas zdrave 6tom vi haresvat tolkova.

Aнонимен
И аз съм карал италиански коли, едната беше алфа. Колите са страхотни, но определено не са за всеки. Специално алфите са за млади хора със спортен дух и афинитет към естетичното.

Aнонимен
карам италианска кола от 7год. никакви проблеми

Krasimir Варна
Здравейте, аз също си търся пежо 307sw,какъв мотор ще ми препоръчате: дизел или бензин и каква мощност според вас е най - добрата.

Ники
Да, аз съм читателя със 307-цата със темпомата, в момента автомобила се продава, да 088 8806043

Aнонимен
i az haresvam nemskite no i italianskite ne sa za podcenjavane

анонимен
васил абе вярно, че интериора малко куца, но като цяло е страхотна кола

анонимен
abe kato cyalo italianskite koli ne sa stoka,nai sa dobri nemskite

анонимен
Колеги, някой ще ми каже линещо за 307 - комби 1,4 HDI.Казват, че двигателя е много слаб и турбото се прецаквало по няколко пъти в годината?

анонимен
ще продавате ли колата си?

анонимен
Преди време купих на жена ми едно Пежо 307 от последната генерация, с двоен климатроник, сензори за дъжд и не знам си какво още.. сложих му и темпомат.. и да ви кажа бързо стана любимата кола в семейството, 1.6 двигател, 110 коня, много пъргаво, никакви проблеми с него, доставя удоволствие при извънградско, жена ми го кара по 40 км на ден (20 на отиване до работа, 20 на връщане), разхода и е около 8.5 - 9.2 (София) мога да ви кажа че това е една от най-добрите ни покупки.. За съжаление обмисляме да го сменим с нещо с автоматични скорости, все пак по 2 часа на ден в трафика - автомата си е за предпочитане

анонимен
Търся пежо 307 за около 6700-700лв. Предпочитанията ми са за бензин.

анонимен
Обмислям идеята да закупя едно пежо 307. Честно казано харесват ми като визия и ми се струват малко по-добро решение от голф4. Честно казано не съм от разбирачите на коли, въпреки че се интересувам от автомобили.

анонимен
Страхотна количка, за цената си.

анонимен
Не разбирам как може да се пишат такива глупости за кола която имам от 2 годнини!?

BAT_J
Ален Делон мойте поздрвления- едното от малкото смислени изказвания, които съм чел до сега в този така да го наречем форум

Ален Делон
Намирам теста за много верен и написан без предубеждения. Аз самият си спомням първите ми впечатления от 307. Как ме подразни тогава интериора! Направо евтин /не ефтин, че вместо на Венера ще кацнем на фенера/ и никакъв. После му приложиха малко лифтинг. В теста са представени и добрите страни и недостатъците на модела. Отвън комбито ми харесва-има фасон, но отвътре- вече казах моето мнение. И седалките къси, идват малко. И, моля до колегите, стига сте навирали тези Голфове навсякъде. Карайте си ги със здраве и като са с железни калници, и не се топят, да не вземете да ги продавате след някоя и друга година. Карайте ги и да не купувате по-нови, щото няма да са Голф. Аз, лично, си купувам каквито си харесам и ги сменям често, без да робувам на определена марка: която харесам, хващам за ушите и готово. Ама това навиране на Голфа втръсва. Вечер, ако искате си ги гледайте през прозореца и въздишайте, ама като говорим за някоя кола, говорим именно за нея. Който има малко повече опит с различни коли да споделя. Другите, дето са купили колата на живота си, защото нямат пари да я сменят и им трябва непрекъснато себеутвърждаване, да бягат във форумите по марки, където да се лъжат с другите шматароци.

Xantia
Калниците се "топат", защото са направени от по-мек материал, заради по-голяма безопасност за пешеходците при евентуален удар.

pesho
ами тогава искам да оитам golf6 със кое пежо ще го сравните

dmxl
изобщо не грешиш 307 трябва да се сравнява с Голф 4 който не кой знае какво

Ивайло
Искам да обърна внимание на колегата който е писал че Голф5 е по-класен от 307, но аз си мисля, че не е много правилно да се сравнява с 307 а по-добре би било с 308. Ако греша ме поправете. М/у другото ЧЕСТИТА БАБА МАРТА

Борис
До доводите Голф е по скъп от 307, но е по продаван. Или живеят повече бодали, или хората си го купуват просто ей така. Изглежда не можете да различите калник на голф от калник на опел. Фолцвагените нямат проблем с ръждата. Частите на европейските автомобили като цяло са по евтини от другите, ако търсите колата с най евтини части се ориентираий към опел. Влез във форума на пежо и четете, там има дебати по много въпроси. Има и за "топящия се калник" аз лично не бих дал пари за кола, която има съмнителна надежност.

Доводите
Вярно ли се "топат", колега? Това си е проблемче, мда. От друга страна пък защо са ти тия калници на Голфа? Най-много да ръждясат и да те вкарат в разходи! Може да минем и без тях! И да си паркираме смело на слънце! Въобще давайте малко по-полечка! Какви са тия нерви и притеснения.... Междувпрочем най-продаваният автомобил в "компакния" клас не означава автоматично най-добрият такъв! Или ще излезе, че Ауди А3 е по-лош автомобил, а?

d.jovi
карал съм 3 307-и SW HDI и 3 406-и комби HDI - ефтини части , хубава возия , нисък разход на гориво

"фактите"
Пласмасовите калници се топат! Най лесно щеше да ти бъде да попиташ гугала, но по лесно е да се пишат оценки. Защо не коментираш гореспоменатите факти? "Кой е най продаваният автомобил в компакния клас, въпреки че е по скъп от повечето си конкуренти? Или европейците са тъпи, а някой бг "специалисти " засичат конспирация?"

Lion
Ами предполагам, че не си паркират колите на слънце, защото не искат да им е горещо после, като влязат. То всеки средно-интелигентен шофер го прави.....Тия с голфовете също, междувпрочем!

Фактите
Какви са фактите??? Кой е най продаваният автомобил в компакния клас, въпреки че е по скъп от повечето си конкуренти? Или европейците са тъпи, а някой бг "специалисти " засичат конспирация? И още едно въпросче защо собствениците на пежа 306-307 избягват да си слагат колите на слънце? Ако не знаете отговора, потърсете:)

Petar
Твъъъърде много по-добре от Голфот! Бие го по всички показатели. Поздрави на жицата:))))

kabel4eto
Ha ha! Kolega,4ak mnogo po-dobre ot GOLF???Ti ka4val li si se vav GOLF 5? Tazi kola e etalon vav svoq klas,i ne bova da se prenebregva nikoga tova mnenie.I kato ka4estvo na izrabotka,i kato povedenie na patq i kato cqlo.Taka 4e ne se izkazvai nekompetentno molq te.Pozdravi.

stefan
mnogo po gobre ot golf

ivan
az sum mnogo dovolen

ico
cuper kola

lorein
аз карам 307 ,2 литра бензин и това,което е написано като е абсолютна глупост-колата ми е много по-луксозна от повечето коли,влючвайки и доста по-скъпи марки-има абсолютно всички екстри-кожен салон,подгравяне..............

stefan petrov
abe alfa 147 e idealnata kola toq deto e pisal komentara nerazbira.

dimitar kosev
nj niama komentar za skorostie na tozi model imat i avtomati4ni ili polu avtomati4ni skorosti ne namerih komentar i podlejat li na remont

comments powered by Disqus