Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 308

През 2007 година моделът Peugeot 308 замени 307. Компактният модел се предлага във версии хечбек, комби и кабрио.

Френската интерпретация на темата компактен автомобил е малко своенравна, но пък с поне 1000 евро по-евтина от консервативния Golf. Факт е и че Peugeot 308 се обезценява по-бързо във времето, поради което на пазара могат да се открият наистина изгодни предложения.

Двигател: Бензиновата гама на Peugeot 308 обхваща солидния диапазон от 1,4-литровия атмосферен агрегат с 98 к.с. до 1,6-литровия турбо с 200 к.с. за GTi. Дизеловата гама включва два приятно работещи common rail дизела (1.6 и 2.0 HDi), оборудвани с филтър за твърди частици и с мощност от 90 до 163 к.с. Добре е при по-тежките комби варианти SW (опционално със седем места) да се избягват версии с базови мотори, както и с автоматизираната предавателна кутия. При по-старите двигатели има по-голяма вероятност за повреда на турбокомпресора (1.6 HDi), за износване на разпределителните валове при бензиновите агрегати и за повишен разход на масло.

Каросерия: Към предлагания първоначално във версия хечбек модел, през май 2008 година се добавя комбито SW, а през април и кабриолетът CC с електрохидравлично сгъваем твърд покрив. Докато комбито си завоюва доста приятели със своя голям багажник (от 573 до 1736 литра) и трите сгъваеми отделни задни седалки, както и с големия подвижен покрив (от нивото на оборудване Allure), кабриолетът си остава по-скоро рядкост.

Изработка: Всичко по отношение на качеството на сглобяване на Peugeot 308 е на задоволително ниво, макар че понякога отделни детайли на каросерията и в интериора не са прецизно напаснати. В салона преобладават податливи на издраскване пластмаси, които бързо показват признаци на остаряване и допринасят за генериране на шумове.

Безопасност: Обичайното за класа оборудване за безопасност, като въздушни възглавници и ESP, е серийно, към него се добавят и малък брой системи за асистенция. Доста широките задни колонки намаляват обзора назад.

Ходова част: За разлика от преди, настройката с повече комфорт е заменена към по-динамична, поради което, особено при къси неравности, окачването има склонност към трополене. На превключването на предавките не му достига прецизност, а на кормилното управление – обратна връзка.

Кой двигател ви препоръчваме

Подходящ за ежедневието е 1,6-литровият бензинов мотор със 120 к.с. За по-тежкото комби е добре да бъде избран по-големият дизел със 109/112 к.с. Феновете на кабриолетите могат да се насочат към бензиновия турбомотор със 156 к.с.

Спецификации на двигателите на Peugeot 308
Кой тип каросерия да изберете

Ако не ви е достатъчно мястото в хечбека, е добре да се насочите към по-голямото комби SW, което се предлага с до 7 места.

От коя година да е моделът

От 2010 година радиото и темпоматът са серийни, от 2011 година се предлага e-HDi версия със старт-стоп система.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Над базовото оборудване версията Tendance включва серийно препоръчителни системи, като светлини за мъгла, аудиосистема със CD и MP3.

Каква е цената

Голям автомобил за малко пари: двегодишни модели се предлагат за по-малко от 10 000 евро. Кабриолетите са доста скъпи.

Цени на Peugeot 308 в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, Peugeot 308 е добро предложение във всичките си версии. Склонни към износване са спирачките, шарнирните съединения и втулките на окачването. При кабриолета трябва да се проверят уплътненията на вратите и покривната конструкция.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus