Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Peugeot 406

131
131
2571734113

Peugeot 407 може да бъде наречен по много начини, но не и незабележителен. Докато предшественикът му 406 пътуваше по шосетата почти без да привлича внимание, новият модел залага на коренно различни похвати във външния си вид.

Промяна в характера регистрираме и по отношение на пътното му поведение, тъй като вместо комфорт водеща характеристика на 407 е динамиката. Стилно оформената каросерия на модела пречи на видимостта на водача, но въпреки големите външни размери, интериорът и багажникът са с по-малък обем от тези в 406. Този модел бе особено просторен в комби-версията си и в повечето случаи нивото му на оборудване бе високо. Най-добрите екземпляри от тази генерация са задвижвани от предлаганите от края на 1998 г. дизелови двигатели с Common-Rail, които след 2001 г. бяха оборудвани и с филтър за твърди частици.

Не толкова внушително като дизайна е представянето на автомобила в ежедневната употреба. Проблемни са бързо износващите се спирачки и съединител и дефектиращата скоростна кутия. След фейслифта от началото на 1999 г. детските болести с дефектите в горивна помпа и ключалките, както и шумовете в каросерията, останаха в историята. Както гласят резултатите на читателското допитване на auto motor und sport, собствениците на 406 са като цяло доволни. В повечето случаи това се дължи на факта, че моделът струва по-малко отколкото някои от конкурентите му. Запазен 406 1,8 от 2001 г. се предлага за около 6000 евро, а комби-модел с двулитров дизелов мотор и 109 к.с. от същата година се търгува с 1000 евро повече.

Значително по-скъпият 407 (седаните от 2004 г. струват около 10 500 евро, а комби-версиите 1500 евро повече) се характеризира с по-доброто си качество и оборудване за безопасност, както и с подобрената си надеждност. Единствените проблеми за новия модел са бързо износващите се спирачки и различни неизправности в електрическите или електронните системи. И в двете генерации Peugeot Coupe с четири- и шестцилиндрови двигатели, които могат да бъдат разглеждани като изгодна алтернатива на Mercedes CLK.

Плюсове
  • богато оборудване
  • високо ниво на пасивна безопасност (407)
  • просторен интериор
  • добър комфорт на возене (406)
  • задоволитела водимост
  • двигатели със спокоен ход
  • много дизели с филтър за твърди частици
Минуси
  • безчувствена кормилна уредба
  • променливо качество на изработка
  • меки седалки (406)
  • голям диаметър на завой (407)
  • лоша видимост (407)
  • относително малък багажник (407)
  • отчасти непрактично управление
  • поднасяне при отнемане на газ в завой
Типични повреди
  • » дефекти в спирачната система
  • » хлабина в кормилната уредба
  • » течове на масло от двигателя и скоростната кутия
Препоръчвани двигатели

1,8-литров бензинов със 116/125 к. с. Четирицилиндров мотор с достатъчни тяга и темперамент, разход около 9 л/100 км.

2,2-литров бензинов със 158/163 к. с. Четирицилиндров мотор със спокоен ход и добри динамични характеристики.  Разход около 11 л/100 км.

Двулитров дизел със 109 к. с. (406) Двигател със система Common-Rail и филтър за твърди частици (от 2001 г.) с хармонично разгръщане на мощността. Разход около 7 л/100 км.

Двулитров дизел със 140 к. с. (407) Мощен агрегат с голяма тяга и спокоен ход. Серийно поставян филтър за твърди частици. Разход около 7,5 л/100 км.

История на модела

1995 Представяне на седана 406.

1996 Нови двигатели 1,6 (89 к. с.) и 2,0 турбо (147 к. с.)

1997 Представяне на комби-версията, нови двигатели 1,8 (90 к. с.), който замества 1,6, трилитров V6 със 191 к. с.

1998 Двулитров HDi (109 к. с.) замества 2,1 TD.

1999 Фейслифт, подобрени седалки.

2000 Трилитров V6 (207 к. с.) и 2,2 HDi (133 к. с.).

2004 Представяне на новия 407 седан и комби (SW) с бензинови двигатели 2,0 (136 к. с.), 2,2 (158 к. с.), 3,0 V6 (211 к. с.) и дизелов 2,0 HDi (136 к. с.).

2005 Дебют на 407 Coupe като 2,2 и 3,0 V6.

2006 Лек фейслифт за седана и SW, нови дизелови мотори 2,2 HDi битурбо (170 к. с.) и 2,7 V6 HDi (204 к. с.).

Коментар на Dekra

Peugeot 406 се характеризира най-вече с дефекти със спирачките. В тестовете регистрираме както проблеми с много от компонентите им така и със спирачната им сила. Първите впечатления от 407 показват, че Peugeot са реагирали правилно и са подобрили спирачната система.

Коментари

naskom1111@abv.bg
Здравеите всички притежатели на 406!Аз имам тази кола от 7Сгодини и съм я купил от Испания в момента е на 595000км.Сменял съм само предни спирачки к-т,2пъти ангренаж к-т.,/заедно с водна помпа/,мотора е 2.0H.D.IКОЛАТА Е ПЕРФЕКТНА !Съжалявам че е спряна от производство,ако имаше нови отново бих си купил същият модел!

Анонимен
Абе никой нищо не каза за стъклените тавани на 407-цата и някои 307-ци? Читави ли са?

Joro
8 godini imah 406 sedan 2001 2.0 hdi 110 konq s vsi4ki extri za modela koja el sedalki podgrqvaniq i dr. udobstva, izminax 210000 km strashno dovolen avtomobil za tezi godini osven masla fitri remaci naklatki diskove i saedinitel edin pat bieleti i tamponi otzad drugo ne mi e sazdavalo prolblemi se pak si ima kola i kola ot edin model i marka :) no 4esno mnogo ama mnogo sajalqvam 4e q prodadox i vzex 407 sw 2005 2.0 hdi napravo ujas po tvardo vozi za 1 godina 25000km to beshe fap filtar problemi to beshe elektrinika to beshe oka4vane to beshe tablo problemi ujas neznam kasmeta s kolata li neznam ama ush po nov model napravo neznam prodavam q v momenta tarsa 406 hdi i audi a4 kombi da zema , navremeto imax 306 hdi za 3 godini spomeni ot nego torsiona otzad po frapirash problem no pak beshe po dobre ot 407 mnogo problemi mnogo neshto a i voziqta ve4e ne kato za pejo smqtam za mnogo slab model 407 za godinite si i konkurenciqta ot drugi marki 406 e modela koito e dobar ot tazi marka ama ve4e godinite si varvat za jalost a p.s rasxod na gorivo 406 s 110 konq mislq li si neznam ednakvo mi varveshe s 407sw 136 konq hdi a i rasxoda 1 2 litra v poveche za 407 ... neznam moeto mnenie ako namerite chitav i zapazen ekzemplqr po dobre 406 ako iskate novo s pove4e glezotii 407 kasmet kasmet s kolata ;) a sedalkite na 406 (bexa kojeni s bejava koja tolko udobni i nesparvaxa i ne se nagrqvaxa ot slanceto) a na 407 koja + tapiceriq posredata to tvarda sedalka i tova ostrani 4ernata koja lqtoto dosta pareshe abe strano no fakt staroto se ukaza po dobro ot novoto i nai vajnoto za tolko godini 406 edin pat ne me izostavi a 407 dva pati za edin mesec na pat vlezna v servizen rejim ujasno beshe !!! prosto iskazvam moe mnenie ne go nalagam prosto spodelqm tova e moe vidane ot prejivqnoto vseki s kasmeta si vinagi ima kolaa i kola (dvama sasedi imat golf 4ki ediniq e pluie iska da e prodava drugiq e xvali vsi4ko e strogo individoalno se pak ot hora sa sglobqvani kolite ... sajalqvam 4e nepisax na bg ..

:)
iskam da popitam moito pejo e 306 i se 4udq za6to ot izvestno vreme ne moje da raboti na gas kakyv moje da e problema?

Анонимен
Лъжеш, 2.5 е разхода. А и производителя лъже защото пише по висок разход от 4,5 на сто. Какви са те, какъв си ти. Там където са тръгнали, ти от там се връщаш. Трябва да се свържат с теб, че да може да ги поправиш и да си напишат реалните стойности.

Нека за пежа да говорим
Не 406 няма проблем със задния мост - има проблем с едно моторче, което затваря клапата за външния въздух - т.е. режима да ти върти въздуха в купето не работи - ако работи е въпрос на време да спре. А и капачката на резервоара спира да се отваря сама - трябва да я побутнеш - но това се оправя със смазване - или с пружинка виж форума на пежо. Относно разхода под 4,5/100 реален е - това беше проба с колко най-малко мога да стигна до вилата - това включва само мен в колата (60кг) - скорост 90км/час + пускане по инерция ;]- а и 20 полу-градско + 70км магистрала + 10км разбит асфалтов път.

александра
от 3г. имам книжка,и сам имала възможността да карам всякакви марки коли.Първата ми кола беше пежо 405sri 2.0,но за съжаление много се чупеше,особено задния мост които е проблемен на тези пежа.искам да попитам дали и 406 седан има тезо проблем?

Даниел
Имам пежо 406 2001г. 2.0 136коня.От една година го карам и нямам никакви забележки.Возията му е като лодка,мощен двигател,комфорт(това французите го могат),и другата кола,която ще взема ще е пежо:)) Но 508 :P

кикс
имам 407 2.0hdi в продължение на 2 години.......Счупих го от ремонти,еб.си колата,еб.си возията,еб.си чудото тия дето ги хвалят,чудно ми е друго нещо карали ли са?

Tom Araya
Kerry King мойте уважения към добрия ти вкус за музика. В случая важи старата българска поговорка - Каквото повикало такова се обадило.

До Виктор
Виждам, че споровете във форуми ти носят някакво удоволствие. Чудя се, нарочно ли си такъв дразнител или ти идва от вътре. От пежо 307 сега се премести тук, сега очаквам и за 206 да напишеш нещо. Между другото тук има симпатизант на пежо, който твърди, че му гори 2 литра на 100!? Викторе, стегни се малко! Каква е тази реклама? Бива, бива, ама фантазията ти непознава граници. Говориш за френско превъзходство, а не казваш къде да го търсим това превъзходство, в продажбите ли, в тестовете за надежност ли, в състезанията на "Лю Ман", където имат една победа срещу 10, отново не е. Като казваш, че колата имала финес, се чудя в коя брошура си го чел това? Ако са толкова хубави тези модели на пежо, защо са спрени от производство и нямат наследници, или светът се е напълнил с "талибани" и за това никой не купува френските разкочореници?

Kerry King
Абе, вие от автомобилните представителства явно доста скучаете напоследък...Голяма битка от няколко дни се води между VW и Peugeot, чудя се само как не се е включил някой от японските представители, за да стане картинката пълна! Скоро няма да ви стигнат моделите, след които се джавкате като квартални кучета:)

TDI поздравява HDI
Прилича на каруца, истинска фолк фурия пълен кич, не можеш да разбереш кое предница кое е задница, голям боклук за много пари, определено най-слабия автомобил в този клас. Лошо качество на изработката, слаби и често дефектиращи мотори с висок разход и шумна работа, лоша управляемост, евтини материали в купето, пластмасови калници, бърза загуба на стойност като цяло слаб и ненадежден автомобил. Най добрият автомобил в този клас е VW Passat, aвтомобил с най-модерната и елегантна дизайнерска линия, обширна моторна гама от здрави и непретенциозни мотори доказали се във времето, високо качество на изработката както на купето така и на вложените материали в него доказал се на пазара, следван от Opel Vektra и Ford Mondeo.

Виктор
Ето и тук талибаните не могат да преглътнат френското превъзходство. Икономична, здрава с финес и красота.

Анонимен
и гори около 2 литра на 100 хахахахаха нема такава алтернатива

the_internet
Чудесна кола (406) с комфорт на возене недостижим всички съвременни аналози! Нищо вярно в това, че се чупи и разваля по често от наборите си от други марки! Надежна, икономична и със сравнително евтина поддръжка, дори ако се прави във фирмания сервиз. За тези пари , почти няма алтернатива.

Andrey
от 5 години карам ПЕжо 406 2.0 турбо бензин 200 коня сменени са предни и задни дискове + накладки биалетки опорна щанга свещи и гърне . колата се държи много прилично, върви мнооого и недостатъка и е само големия градски разход , който стига до 15/100.

lubo
Голям СПАМ се точи тука. Стига сте си мерили пишките и давайте по същество, момчета. Във форума на Мерцедес са по коректни.

Совите не са това, което бяха
Легенди се носят за за района на Бачково,Наречен, Нареченски бани и Хвойна. Хвойна - Богутево, случват се неща, които някои хора смятат за странни. Пуберите избягват гонките на това място заради едно пежо.

Анонимен
Не го обръщаме "на въпрос на чест", забавляваме се. А и нямаме шанс срещу това пежо резачка, сваляме ти шапка. ;)) Смили се над бедните собственици на всякакви други японски и немски машини и ги пусни да минат, а не се прави на фитипалди.

Ивайло
Не го обръщайте на въпрос на чест. А що се отнася до обиколките там е само прав участък. 110 коня са напълно достатъчно за района на Бачково,Наречен, Нареченски бани и Хвойна. Хвойна - Богутево е сравнително прав участък и там вече не мога да се сравнявам с 150 - 180 и повече кончета. Богутево - Чепеларе също е като Бачково - Хвойна. Попътувайте малко в района и тогава ще говорим пак. Всичко останало е без значение.

Анонимен
Много си гледал ''такси'' мой човек с тези стотина куци френски коне нямаш шанс. Ивчо сладкишче, нали ти е ясно че нито пежо имаш нито кола караш. Просто се чудиш какви глупости да пишеш, забавен си, продължавай голям смях пада :) :) :)

Анонимен
Хехехехе като те наближат включваш на втора! Представям си как ги изрязваш 335-тиците, не дай си боже порше или феррари да ти се изпречи. Тръгваш от трета и докато смениш на 4 вече си 6 обиколки преднина. И като вземем предвид двата литра разход номер едно си.

Ивайло
Просто знам къде колко да настъпя :) гледаш горките как изостават по завоите и трудно се приближават на правите. Успяват само супер арогантните.

Animacionen geroi
Po burzi ot nemskite po ikonomi4ni ot qponskite po nadezno i ot dvete.

Анонимен
Иво как ги закачаш? Не им даваш път за да минат ли?

Ивайло
Шофирам вече половин година 406 1.8 16В - 110 коня от март 1999 г. След първоначалното отремонтиране на дребни болежки и смяната на ролки, ремъци и филтри до този момент не съм имал неприятности. Освен това ми е кеф да се закачам с джипове, БМВ-та, Мерцедеси и разни други с повечко коне когато отивам на почивка нагоре към СМОЛЯН :)

Анонимен
Аз ще ти помогна бедни ми приятелю. Онзи, който ти говори непрекъснато за форума на пежо, не ти е оставил един линк, а ти се ориентираш трудно. http://peugeotclub.info/forum/ ето тук разцъкай. Не виждам някой да е (възбудил заспалата злоба в някой люде) или параноята те тресе или си онзи отличник дето колата му гори 2 литра и си се обидил, ча те взимат на подбив.

lubo
190e, пиши на кирилица бе,човек. Нищо не ти се разбира.

190e
Zadachata na 74 conia sa da minat 1 000 000km.,a ne da se sastezava natovarena.

do lubo
5-6 сигат за грамотна С180-200-220 успех

lubo
190Д. Много мудничък. Трудно изпреварвам другите коли. Два тона е с 4 човека и багаж,а е само 75 коня. Айде, няма да пиша повече във форума, че възбуждам заспалата злоба в някои люде тук. А аз просто попитах...

do lubo
Любо не знам какъв бенц имаш но за 5 хилки ще стане като нов и колегата е прав имаш желязна кола от най-истинсикте вече не правят такива машини не се разправяй с глупости

Върти, върти френската каручка
Толкова имаш мерцедес:). Ти си от тези будали, който правят реклама на пежо без да получават заплащане. Айде и успех с пежото.

lubo
Ти ако харесваш жени, какво ще предпочетеш - дърта германка или млада французойка? Пояснение за хората пишещи на шльокавица: това беше майтап. :)

Анонимен
Според мен ако ще сменяш стар Мерцедес за по-нова кола, но от по-нисък клас, Пежо едва ли е най-добрия избол, та дори и за 5000 лева... 307, особено от първите години на производството, в НИКАКЪВ СЛУЧАЙ недей да купуваш, а за дилемата 306-406, зависи от конкретните екземпляри - в какво състояние са, на какви километри са и т.н. И все пак - ако преминеш от Мерцедес (при това стар, т.е. така да да се каже "от най-истинските" Мерцедеси) на Пежо ще бъдеш...доста разочарован.

евгении
Любо, аз пак ще те върна на форума на пежо. Ако си забелязал, тук се пишат неща от сорта "моята кола гори под 4,0", а другият му отговаря "моята гори под 2,0" и ти търсиш съвет от такива хора? Много ми е трудно да повярвам, че си готов да смениш мерцедес за по младо пежо, но доста по проблемно. Пак ще те върна на това, че трябва да си направиш сметка, колко ще издържи едно 11 годишно пежо.

lubo
Жалко че тук няма възможност да се редактира предното мнение. Към "евгении": Днес видях едно Пежо 405. :-D

lubo
ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ, в редките случаи в които пиша по форумите някой да ме обяви за лъжец?! Просто искам по-нова кола, а имам само 5000. Нямам парички за 10 годишен Мечо. Ние, хората пишещи на кирилица трябва да се поддържаме, а не да се обиждаме. :) ПП.Забелязах, че има Пежо 307 за около 6000. Да посъбера още година и да си купя такова? Посъветвайте ме.

Анонимен
брато за 10 бона ще се премениш с десет годишен мечо W210, или никога ме си има мечка или дрънкаш глупости. Как ще се качиш от желязна кола на пластмасов леген?

евгении
Любо, попаднал си на грешното място. Ако попиташ във форума на пежо ще имаш повече отговори на въпроса ти. Тук някои всевдо собственици на пежа са се самозабравили и пишат глупости, като това за разхода на гориво. Моят съвет е да си направиш сметка, колко ще издържи едно 11 годишно пежо. Колите не ги правят като едно време здрави и надежни, ако се замислиш колко пежа 405 си виждал напоследък, ще си отговориш на въпроса защо пежата не се славят като надежни автомобили. Мечоци на по 20-30 години от път и над път, къде са другите стари автомобили.

lubo
Абе хора, пишете на кирилица! Нищо не ви се разбира. Опитах се да прочета коментара на greta46, но се оказа, че само се напрягам и се отказах. Аз карам 20 годишен Мерцедес. Един приятел с 306-ца HDI ме зариби по Пежата и вместо еволюционно да си купя пак Мечо, се спрях на 9 годишна 306-ца или 11 годишна 406-ца, които са на идентични цени. За коя от двете ще ме посъветвате?

greta46
Bashta mi kara peugeot 407 2.0 HDI 136 p.s. veche 2ra godina. :) Samo masloto e smeneno... mnogo sme dovolni ot tozi avtomobil. :) Komforten e i praktichen, vqrno chastite sa skupi,no trqbva da si naqsno s dohoda si za da si kupish takava kola... Razhod gradsko e 8/100km,a izvun gradsko 5/100km.Povecheto hora kazvat,che nemskiq avtomobil e bokluk,no golqma chast nesa se kachvali v takava kola ili ako se e sluchvalo sa sluchili na kola na 10-15godini. Vseki ima mnenie po vuprosa i koito ima peugeot bi trqbvalo da e naqsno s tova,che edna kola nemoje samo da se kara ima nujda i ot griji(puk i ne samo peugeot za vsqka kola se otnasq) nemoje da karame po 100-200 hilqdi kilometra bez da se grijim za kolata si i da iskame da e zdrava... Prost primer shte vi dam s tova: karame si kolite s bqsna skorost i kato skochim v edna ot tezi qmi(dupki) po nashite putishta prepsuvame nqkogo i produljavame.. Pri vseki udar se neshto se chupi po tazi kola kato neobrushtash vnimanie na tova nakraq plashtash ludi pari za milion povredi poneje nesi imal vreme da napravish edin ogled na kolata sled takava sluchka. :) Znam,che povecheto ot vas nqma da oburnat vnimanie na komentara mi,no pomislete nad tova,che nemojem samo da karame bez da se grijim za pevoznoto si sredstvo. :) Dosega neprochetoh komantar na jena(ili nesum oburnala vnimanie),no shte vi pomolq vupreki che sum momichence na 16godini da vi popitam,zashtoto naskoro ni se sluchi... Bqh me v dvijenie s kolata i izvednuj dvigatelqt ugasna na kakvo se dulji tova? Molq otgovorete mi :) Blagodarq predvaritelno.

иво
карам 406 комби бензин 2год и 5месеца по ходова 4аст два шарнира и 2белетки а откакто й карам на газ разход 10л на 100.подражката е евтина сменил сам два тампона на двигателя оште като й купих вярно е 4е спира4ките на пежо правят пробл но трябва да карате с ум за мен колата е перфетна за класа си искам да я заменя с седан hdi или бензин нямам намерение да сменям колата за мен е супер комхорт мисля да сложа на новата кожен салон ако има желашти за бартер или покупка 3000лв с газов инжекцион 1.8 115кс 2000г тел 0984343305

Анонимен
Тези пежаджии са препушили нещо!

Анонимен
Приус ряпа да яде:)

:))
Абе за масло ли става въпрос? 2 на 100 за малкия автомобил 4,5 за 407-цата

Анонимен
То щом 205 харчи под 2 на 100, какво ли ще каже за 106:))). Идеята за "еднолитров автомобил" на Пийх отдавна е била реализирана от пежо. А в лабораторни условия ще ги закове и на 0,001 на един милион километра.

Анонимен
драги ми смехурко на място може и да ти харчи толкова :)

k
2л/100 км на 1 цилиндър :)

Анонимен
http://peugeot.newcar.bg/Peugeot-407-1.6HDi-SR-Confort-FAP-skl715.html В официалните данни на производителя не се постигат такива резултати с разхода на гориво, каквито правите( или правиш). Пежо ще се окаже единственият производител на автомобили, който лъже в обратна пропорционалност с данните за разход. Повечето производители пишат, че колите им горят по-малко от реалното, а пичовете от пежо обратно слагат по голям разход, а клиентите с изненада виждат, че правят по нисък разход.Има две версии или ни мислиш тука за некви идиоти или това са ти възможностите да метнеш някой . И един въпрос за това чудо 205, което горяло под 2литра на 100, защо преди да пишеш нещо не проверяваш какво пише в нета какви са му разходите и копи пейст, ами държиш да се излагаш?

Анонимен
Карам Пежо 407 SW 1,6 HDI и дава среден разхо Варна -София - 4,8 л/100 при средна скорост 103 км/ч. на компютър. Абсолютно съм сигурен, че ако поддържам постоянна скорост не повече от 90км/ч ще го сваля даже и под 4,5л/100 ... :-)

Анонимен
пежо 205 гора под 2/100 логична е че по голямата кола ще гори около 4 - 5 литра. а вашите помпи дюзи никога не могат да постигнат такъв резултат

Анонимен
Под 4,5!? колко да не би 4.0 или направо връща нафтата в колонката и ти връщат парите! Айде малко мярка като лъжете! Кола около 2 тона колко минимално може да харчи? Мисли, мисли!

Нека за Пежо да говорим
Разход ПОД 4.5/100 извънградско миналата седмица - дизел.

goriniq
Пежо може и да правят трошливи боклуци в ниските класове като 107, 206, 207, 307 и 308, обаче 807 е един прекрасен и качествен автомобил. А освен всичко друго изглежда добре.

Смут
406 можеби е колата с доста голям коафицент на полезно действие като юртак на джоба.За 3години като си направя сметката се оказа,че освен големия данък,който пък от днес вече ми е с 100лв по-малко,колата е много добра инвестиция.Някой спомена по-горе зависи от шофьора, верно е.Та мнението ми е, ако човек разполага с 3000-5000лв 406 е много добра покупка за тези пари за разлика от много други коли на същата цена които нямат този комфорт, аеродинамика/ яд ме е когато някой се изпречи на инерцията ми/подръжка и няколко други нещица.

Aнонимен
Абе един и същ човек ли пише постояно, че карат такова пежо или тук се е събрала цялата клиентела на модела?

Aнонимен
Здравейте,от 5 год. карам Пежо 406,1.8 16 v бензин 2003 г..Навъртял съм 50 000 км.,изключвайки консумативите съм сменил само радиатор=200 лв и 1 преден биалет=70 лв.Колата е много евтина за потдръжка,смяна масло = 80 лв,смяна предни накладки=70 лв. Няма никаква ръжда.Двигателят и тих и със спокоен ход,разгръщането на мощноста и равномерно по целия оборотен диапазон което е много приятно и прави поведението на колата предвидимо.Комфорта на возене е забележителен,като дори и след 1000 км на ден не се чувствам изморен.Рзахода извън града е 8.5 лтр/100 км при скорост 140/150 а в града в зависимост от трафика от 10 до 14 /100 при включен климатик.Според мен колата е с по-добра возия дори от 607 която също е критерий в класа си. Но за разлика от 607 , 406 та не направи нито 1 проблем с електрониката и консумативите и са пъти по-евтини.Лек път на всички.

Aнонимен
От 5g kaрам Пежо и сам сменил само аксесоарите масло ремак ролки филтри и накладките на спира4ките... 406 110 к 1,8 97г дал сам по него за сега 400 лв

Любител на истинските коли!:
5 години с 407 2,О HDI 136 p.s. Досега : сменени освен задължителните масла и филтри, само веднъж предни накладки(Скоро ще се наложи пка , заедно със задните). Разход градско- до 8л/100км, извънградско- в зависимост от скоростта(шосе , магистрала) до 5,5л/100км Среден разход- смесен и засечен на всеки 20000км пробег - тоест от смяна на масло до нова смяна- само 6л/100км нафта! Стабилен и на много висока скорост- по-скоро по спидометъра се разбира с колко се движите- скоростта не се усеща дори при скорости от порядъка на 180-190км/ч. Стегната возия, малко по-немски за съжаление, но изключително удобен за дълъг път, в града - единствен недостатък е малко по-големия радиус на завой,но се свиква. Коментарът за мен е излишен- за цената си като нов е повече от прекрасен и предлагащ високо ниво на оборудване!За същото някои конкуренти искат двойни цени!!! За 406- по-семпъл , но изключително корав и конфортен дори за нашите условия.Последното пежо , возещо типично по френски. Евтин за подръжка! Жалкото е, че не се произвежда от 6 години.

Aнонимен
Не мога да разбера защо се заяждате. Руснаците много хубаво са го казали\"на вкус и цвет-тавариш нет\" В момента карам 15 тата си кола от 1991 год. насам.Като започнеш с VW костенурка 1200,Фиат Ритмо,Нисан Съни 1.5 бензин,минеш през Форд Орион 1.6i бензин, 3 хонди- Civic, и 2 Civic Shutle,Алфа 164-93г. 3.0 V6, Мерцедес 124,94г-2.3i,Ситроен Ксантия 2000г 2.0 i,Пежо 106-97г(за жена ми),VW Поло 00г(пак за жена ми), и последно си купих Ситроен Ксара Пикасо 2006г, 2.0 HDI 90 коня без FAP.Еми всяка една кола си има и предимства и недостатъци.Първо ако е 2 ра ръка, зависи кой и как я е карал и потдържал. Пикасото го купих на 5 км. Сега е на 80 000 и нямам проблеми с него като мотор и окачване, имам само забележки към интериора-много бързо се износи волана който е от естествена кожа и започна да пада боята на таблото, но може би това е от скапани препарати по автомивките.Сестра ми си купи заедно с мен Голф 5. Еми той се износи 2 пъти по бързо от Ситроена. Така, че в заключение всеки си купува кола по вкус и най-вече по джоб.Лек път на всички и много безаварийни километри.

Анонимен
много си е готина 406-та!...е не е като AMG,ама с 5,6l/100 diesel-устроива ме перфектно!

Aнонимен
niama kakvo drugo da e osven 405 :)nai veroiatno dizel

sis
BTW умишлено не споменавам модела но за сведение в момента е на 22 години ;)

sis
от 10 години карам Пежо за всичките тез години съм сумирал не повече от 1000 лева разходи за ремонти. Минал съм над 200 000 км, сменил съм две биалетки, един шарнир, два пъти предни лагери на главините, четири пъти тампони на на предни амортисьори, едно жило на съединител, два комплекта накладки предни и задни, един термостат два ремъка + ролки(все забравях кога трябваше да се сменят, един комплект лостчета за скоростите и май това е. Удрян съм два пъти но само криви ламарини, вече 6 години (след ударите) го карам без да е боядисвано и я познайте - няма дупки няма ръжда ;) Разход - 7/100 LPG - пък вие ме гонете с немските коли....

Aнонимен
Страхотна карам такава няма забележки на две години напълно бепроблемен

Aнонимен
Колеги ще се радвам някой да сподели мнение/впечатление за Пежо 407 2.0 HDI. Интересув аме разход градско/извънградско, пътно поведение с висока скорост и возия. Благодаря предварително.

Aнонимен
407 ми е любимата кола, имам и петица преди съм карал мерцедес. Много по надежна от немските и евтини части

Aнонимен
Карам 407 1,8 бензин от две години в момента е на 103000км.-Напълно безпроблемна кола с перфектно пътно поведение.Среден разход 10 на 100 LPG. тел.0889443190

Aнонимен
Пежо 406, 2000 година, 1.8, 116 коня, карам го четвърта година, навъртях му 50000 км без никакъв ремонт, какво повече да кажа ...

Aнонимен
Айде, някой пак го гонят някакви голфове. Щом има някаква критика, веднага се забелязва сянката на голфа. Кой, къде, и защо е споменавал голф? Тази кола показва комплексите на хората.

Aнонимен
До 406. Карай си голфа Брат и мълчи брат. М****а такава.

406
406 e mn slab avtomobil ....skapi 4asti slabo oka4vane sklonnost kam razvalqne posletno mqsto na vsi4ki peja v tuv.... v Auto bild...........smesni koli samo za ,,,,,,,,,,,

Aнонимен
драги колеги, спрял съм се на 406 1,8i/16v,110коня,като визия мниго ми харесва,но ме е страх от цени на части,някъде четох по форумите ремък=ролка1 или 2 около 400 лв,накладки 100лв такива ли са наистина цените? биалета 90 лв и тн.не съм чак толкова паралия , а ми се иска да се повозя на 406-ца. помогнете!

Aнонимен
По-големи боклуци от френските няма!

Aнонимен
По-убаво от френския дизел няма!!! Точка.

Aнонимен
Хората харесващи френските автомобили не се ли усещат, че прекаляват. Изкарват ги надежни без да са имали някакъв друг контакт, освен да ги зяпат по витрините.

Aнонимен
да не говорим за "АМЕРИКАНСКИТЕ ЯПОНКИ" пълен трошляк са нищо общо с японските За съжаление е де !

Aнонимен
Айде, Айде хонда се произвеждаше в Япония - сега всички "японски" коли не се произвеждат в Япония - освен джиповете !!!! Примерно Англия, Турция, Мексико !!!!

Aнонимен
Хонда се произвежда в Япония. И в последните 5 години е първенец в класациите за надежност. Мазда 6 дълги години беше номер 1 сега са в 10-ката. Къде са франсетата, на второ място след италианките, ама отзад напред

btv
Е как ще си вземеш японска кола след като всички след 2004 са трошки - с по калпави клапани и масово се правят на 150 -200 000 км Апонските здрави коли вече са мит !!! Освен RAV 4 от Тойота и другите там Джипове всичко се прави във Англия и турция ЕГАси японската кола !!!!

btv
айде на френските дудуциииииииии НЕ ОСТАНАХА !!!!

анонимен
Категорично японска кола!!! След 10 щастливи и безпроблемни години с "Нисан" когато не знаех къде има магазини за авточасти и къде - сервизи, сега след 3 години с френското коленце загубих 10 години от живота си! :)

анонимен
мисля да си взимам пежо 407 2.0HDI 136КН 2007год.какжо мислите за колата?

анонимен
Добрият автомобил е 406, за съжаление вече поостаря. 407 няма добра возия - прилича на много от немските дървета. И двата модела не могат да се похвалят с икономични двигатели. 4 години карах 406 1,8i, сега от 1 година - 407 2,2. Удоволствието е по-голямо от 406. Добре е двигателя да е над 130 к.с.

анонимен
mutishev.karam ot 3 godini pejo 406 dizel iiiii takava zdrava kola kato neya nyama ot 3 godini sam smenal samo angrenash i 4 pati maslo gorimi 5na100 imu plashtam 28 leva danak za pove4e prikazki nyama nujda

анонимен
Във спора какъв да е атомобилът ,френски или немски.Предлагам да изберете японски.

kraev
Veche 2 g.karam peugeot 406-2.0 hdi.Gori malko,goliam konfort.Do sega sum minal 37.000 km.kolata e na 177 000 km.i sum mn.dovolen.Predi 2 dni mi blokira generatora i skusa pistovia remuk.Jiveia v Italia i tuk mi iskat za generator Valeo 260 evro.Kato se ima predvid che e niska cenata,v drug magazin mi poskaha 400 evro.Mehanika vzima nai-malko 35 evro na h. Izbor niamam.No mislia sledvashtata mi kola da e mercedes ili audi.

СТЕЛТ
До преди 2г. карах Пежо 407 136 к.с дизел. В момента карам Пежо 607 2,2 HDI.Въпреки сходните двигатели 607 та е класа над 407. Който има възможност да си купи 607.

bobi
Karam ot dve godini 406-2.2hdi izminah s neia veche pochti 50000 kilometra bez nikakvi remonti vupreki che ia karam vse po dosta loshi putishta.i nai vajnoto razhoda na gorivo e mnogo nisuk.

BAT_J
По книга максималният разход в града е 12.2, но ако я караш на малки разтояния зимата без да е загряла отива над 13. Междуградско с 140-150 харчи не повече от 8. Лично аз бих ти препоръчал ако си взимаш бензин 1.8 да сложил газова уредба, в противен случай се ориентирай към 2 литров дизел.

406?
Хора, няма смисъл да се карате за глупости, ами я кажете, тези, които се возят с 1.8 бензин, какъв е реалният ви разход (не на книга) и особено градско (за СФ най-вече, щото умувам върху закупуването на една 406-ца с този двигател, произведена 1999 г.

600
Голяма грешка. ''Горд'' собственик на Пежо съм, закупих го официалния вносител, голямо чупене, скърцане, тропане и само проблеми. Какви ли коли на старо съм имал преди това такова чудо не е било.

СЗ
сменил съм 7-8 автомобила,предимно немски и японски.преди година и 3 месеца си купих Пежо 406 комби 2002г. по съвет на мой приятел.бях много предубеден към френските коли,но сега тотално си промених мнението.с този автомобил е удоволствие да се пътува,особено на дълъг път.икономична,комфортна и просто нямам грижи.

406
пежото е много яка кола возя се в нея четири години гори ми 5/100 дизел които се качи веднъж ,слизане няма!!! безавариино пътуване!

към totomoto
Братле достатъчно хора са оставили мнение за собественото си ПЕЖО тук. Ти ми се струва че не си Българин ако съдя по обръщението в поста ти? Какъв си ми е интересно. И като цяло не разбрах мнението ти за Пежо и с каква цел пишеш тук.

totomoto
Ееееех БЪЛГАРИ. Като един страничен набюдател, който прочете този форум с цел да стана собственик на една 406-ца ще Ви кажа - нито един от Вас не можа да ме привлече за тази марка. А точно за това са форумите. Всеки да си каже мнението за неговото ПЕЖО, а не да плюе и хули другите участници. Все пак темата е ПЕЖО и то 406/407, не други марки и модели. Толкова сте жалки. Желая Ви късмет и безаварийно кормуване, и наслада от автомобилите Ви.

djoleto
Pi4evi ot cqltoto vi bra6tolevene ni6to ne razbrah za 406coupe(otzivi)..... mai samo si 4e6ite ezicite v tiq forumi!

Иван Ш.
Здравейте! Някой може ли да каже как се свалят бутоните на вратите за светлината в купето на Пежо 406?

Pyce406
Имам 406 2000сс 132к.с. от почти 3 години. Колата е супер в сравнение с други от същия клас. Единствен недостатък е високият градски разход, но за всеки влак си има пътници. 406 е номер 1 в калса си!!!

Топ пубер
Нямат никаква схема, която дори да се опитат да прикрият субективното си мнение. Трошат всякакви брички и не казват нищо полезно. Едно име

Кво нападаш човека!
"...лицемерно да влизате във "про"немски сайтове и да плюете" Едно име само: TopGear.

Кой от двамата господина???
Синът ви, или може би аз? Когато веднъж си напишете мнението, че лагуната е върхът, а немците правят щаиги е достатъчно. Но вие считате, за по уместно да го повторите няколко пъти. Другите посещаващи форума не са ви деца и е малко лицемерно да влизате във "про"немски сайтове и да плюете. Пазарът вече е голям и можете да се ориентирате към медия, която възхвалява френските ....ци.

Е, сега разбрах причината
Първо "синко" е израз и не ме бъркай с пенсионер, второ разбрах, че те дразни високосъдържателността на мнението ми и го бъркаш с комплекси-аз нямам. Обаче, май ти имаш и ще ти кажа, че ако притежаваш нискосъдържателно мнение, това е поправимо. Чети повече. И трето-понеже спора стана тъп аз се изтеглям, тъй като все пак действително влизам във форумите да говоря за коли и за разтуха, а не да досаждам на хората.Ако съм подразнил някого тук се извинявам, но бях длъжен да дам отпор на нескрития опит за цензура на инакомислещомнение от страна на господина, който ни праща другаде, защото явно този форум си е негов.

До Laguna, blato i tem podobni
Не разбрах, кое те ядоса? Да не би да продаваш немски марки? Или това, че изразявам различно от твоето мнение, та чак започна да командосваш кой какво да казва. Синко, не се пъни, живей в мир! И да ти кажа-мога да обикалям където си искам. Изразявам се по форумите в подкрепа на франсетата, защото ми са слабост, като не ти харесва прескачай, само не ми заповядвай и спазвай добрия тон. А, това че немците си правят пропаганда, защитавайки щайгите си е обществена тайна. Но тъй като съм на страниците на Auto, motor und sport може би ми е забранено да го съобщавам гласно.

Това да не е пасат?
Големи разбирачи! Това са двигатели, които всъщност се водят TD и са 90-92к.с. и се монтират на Пежо 406 от 1996 до 2000година. Колежката го е написала много добре даже. Другият модел дизели по онова време на Пежо по онова време са 2,1 TD с 109к.с. После минават на HDI-нова история. Впрочем карам Лагуна 1 фаза 2 1,9 DTI 98к.с.горивна система също на Бош /среден разход 5 на 100/ перфектен мотор, спокоен ход и тяга. А меките седалки са си направо екстра. Моите уважения към колите на франсетата, другото са глупости, пропаганда на немците. Били с чупливи предници-е немските, като че не посещават сервиз. Нека едно "желязно" Ауди да влезе за предница в сервиз да видите тогава какви пари вървят. Впрочем за колите втора употреба по-малко важи марката на колата, отколкото как я е поддържал предишния собственик/-ници. Още веднъж моите уважения към колегите с Пежо.

Джоджо
Електрониката на Пежо 406 е немска, Бош :)

plamen
az mislq 4e tova e hubava kola i si zaslujava da se vzeme vse pak e na dobra cena ne e koi znai kolko skapa a na drugite masovo revat horata ot elektronikite im

Поне прочетете статията
Пише "история на модела" там пише какви двигатели има. Dизелите са HDI ot 98g се прави двулитров агрегат със 109 коня. Пасата вече има 1,9тди не hdi. Трудно е да се объркат двата типа двигателя, още повече че за 1,9 дизел е границата според бг законодатеслство над тези кобици се плаща повече.

Пежо с 1,9 тди???
Това да не е пасат

нека за Пежа да говорим
Карам 406 1,9 TDI 1998 от близо 5 години. Всеки работен ден по 28 км през софийския \"трафик\" + извън града. Колата е много стабилна, икономична и евтина за поддръжка.Всички дребни проблеми са ми стрували под 150 лв за ремонт годишно.Седалките са меки, но не виждам защо това е недостатък, особено при дълъг път. Мъжът ми смени много коли. Сега е с А6 2005.Освен, че е със 130 коня по-мощно Audi-то не е много по комфортно (наистина си го мисля, карала съм го до Кападокия и обратно). Обаче на А6 смяна на масло струва 460 лв, а на Peugeot-то е под 70. А и изисканата елегантостта на 406 е просто... несравнима :].

Латинецът
Първоначално сметнах да напиша: "Ало латинецът", но реших, че ще го сметнеш за грубо. За това вместо да предизвикам децата от форума, реших да е по културно. Разговорен език със 4 и 6!? Ако искаш пиши, че караш и бентли, само гледай останалите да могат да го прочетат. Освен ако не "праскаш" коментарите си просто да има нещо. Или може би да се изфукаш, че имаш "pejo"? Ти си поредният във форума на AMS, твърдящ че кара някаква нова кола, но не можещ да си напише името. Ако половината коментари тук се взимат за истина, изглежда всички собственици на нови автомобили пишат ( или поне се опитват) тук. Няма нищо лошо в това, че искаш да караш пежо, но го напиши РАЗБИРАЕМО!!! Ако прочетеш статията преди да драскаш коментари, прочети какво пише най-долу...."Толерира се използването на кирилица". Смятам да не отделям повече време в ограмотяване и влизане в дискусия с теб. Приятна вечер

madmax
a tova e vse pak e forum, na koito se govori na razgovoren ezik na koito e lesno da se pishe , ako iskash pi6i mi slab 2:)

madmax
blagodarq ti , no si mislq 4e se pi6e LATINICA, a ne LATINECA, a dali si ograni4en, ili ugrani4en si li4i :) blagodarq

латинецът
Писането на български думи на латинеца, плюс 4 и 6 прави труден прочита на коментара. Моля младите колеги мислещи, че карат нови автомобили да ползват речник. Хубавото на този вид коментари е, че се вижда нивото на човекът, който го е писал. Аз лично няма да взема предвид коментарът на човек, който пише "ч'' с 4, "ш" с 6. Не се знае дали е "ограничен" или "уграничен".

madmax
vqrno, i slujebnata e nai barza:)do EXXXA zdr pi4, li4no ne me interesuva dali iskash , ili ne iskash da si kupish pejo, a za u4ilishte pitai maika si, tq moje bi znae, dokato si karam pejoto 407 mi e dobre , komfortna kola , bez problemi:) bay A EXXXA

tony
A tazi izdrujlivost ne se li preuveli4awa,za6toto w bulgariq koito kakwato kola ima tq e nai-welika,nai-zdrawa,nai dobra.

до peugeot
Извинявай но половината от каквото си писал не се чете

peugeot
Maj nesto ne si dorazbral,tuk ne govorim za golemina a za izdarzlivost,proverena a ne procetena,cuh ot priatel,kaza mi edna lelka i t.n. dostoverni iztocnici.Kakto kaza kolegata po gore ima mnoogo golemi darveta po patia.

до човекът с пежо106
За пежо 106 всичко по голямо от тата нано е трактор

Краси Димитров
хехех то с 1.6HDi на 407 немогат да те спрат за превишена скорост.Колегата със 106-цата явно за 5 години е минал 10 000 км.406 може би е най-добрия модел на марката.Доста здрава ходова част(колкото и странно да звучи за френски автомобил) и добри моторчета.Дизеловите агрегати имат проблеми с течовете на масло.

peugeot
Imam 106 ot 1993g smenial sam,1kruska,maslo,antifriz,zilo na racnata,predni nakladki-vsicko 150lv za 5 godini,KAKVO GI PRAVITE TIA KOLI NEZNAM. prodavat se i traktori na staro verizni.

еххха
И какво се оказва? Ако имаш пежо го жулиш, яко докато не се потроши? Ако имаш друга кола не я тормозиш и тя преживява 200 000км. Казваш пежо имаш, но пишеш 6ofiora!? каквото и да е това. Явно не си завършил u4ili6te, но имаш кола. Нямам пежо и нямам намерение да си купувам някога. А madmax

madmax
hehehe, ne znam za vas , no moeto 407 1.6hdi stana na 200 000km, i osven edin dat4ik na ABS/ESP drugo ne sam smenil, kakvo da vi kaja , mai zavisi ot 6ofiora, bulgarite obi4at da tormozqt kolata, 4e koq kola shte izdurji na 100 na 2-ra na vseki svetofar????

BAT_J
При Пежо всичко зависи от моделната година. 406 като цяло е добре изработен и безпроблемен автомобил - които до десетата си година не създава проблеми. Предлага комфорт и сигурност на добра цена и е устоичив по Българските пътища. За 407 не може да се каже същото- освен странния дизайн се наблюдават страшно много дефекти свързани с кормилната уредба и спирачките- да не говорим за пластмасовия интериро и твърдото окачване. Харчи много със всичките си двигатели. Като цяло заслужено спечели Златния Морков за 2009 в Германия.

Do niko
В голяма грешка си ако мислиш, че който е карал пежо не е сменял марката. По принцип сменям личният си автомобил на всеки 6 години, но пежо наруши тази традиция, наложи се да сменя колата още на втората година, въпреки че не съм голям паралия. Тази кола ме вкара в такива разходи, че вече неща и да чуя за френки автомобил

koko
Най-проблемите автомобили след стохиляди километра направо се тразпадат. Имах нещастието да карам 407 цяла година, нямаше нужда от гараж спеше в сервиза!

ivko
karam takava kola i sum mnogo o4erovan golqm komfort, perfektna e

нико
няма безгрешни автомобили,но пежо са най-добрите и който веднъж е карал пежо никога не сменя марката.Те са номер едно.

joro
от две години карам 406 комби и съм много доволен,нямам никакви проблеми със спирачките и 406 е супер автомобил,а от 1974 г.карам само ПЕЖО,не заменям тази марка за никоя друга / рено,форд,опел и др. подобни дървета /

comments powered by Disqus