Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Boxster

Пъргавият модел с централен двигател от Цуфенхаузен предлага всички преимущества на Porsche срещу половината от цената на 911.

Докато моделът Porsche Boxster със сгъваем текстилен покрив през 2004 се сдоби с втора генерация (987), неговият закрит дериват Cayman се появи на бял свят едва през есента на 2005 година. За разлика от 911, при този модел Porsche продават купето по-скъпо от кабриолета и с по-твърдо окачване и по-солидна каросерия го позиционират като спортен уред. През февруари 2009 година двата модела получават фейслифт и трансмисия с два съединителя като опция, смяната на поколенията идва през 2012 г. за (Boxster) и 2013 г. ( за Cayman).

Двигател: Серията малки модели се задвижва от същите боксерни двигатели, които използва и 911, само че с по-ниска мощност. Още базовата версия с от 240 до 265 к.с. (до 2008 година с петстепенна трансмисия) предлага прекрасна динамика, а S-вариантите (285 до 320 к.с.) са дори още по-темпераментни. Преминаването към директно впръскване на горивото носи на двигателите малко допълнителна мощност при намален разход, а автоматичната трансмисия с хидравличен преобразувател на въртящия момент е заменена от агрегат с два съединителя.

Каросерия: Заради централно разположенията двигател и двата модела са двуместни, но с достатъчно място за багаж (280 л при Porsche Boxster, 410 л при Porsche Cayman). Каросерията е изключително солидна (особено при купето), но в интериора липсват достатъчно места за предмети. Ако не броим наличието на някои твърди пластмасови детайли, изработката е на добро ниво, а повечето екземпляри са оборудвани с доста допълнителни екстри. Автоматизираният покрив не създава проблеми.

Изработка: Ако не броим наличието на някои твърди пластмасови детайли, изработката е на добро ниво, а повечето екземпляри са оборудвани с доста допълнителни екстри. Автоматизираният покрив не създава проблеми.

Безопасност: ESP, шестте въздушни възглавници, първокласните спирачки и добрата защита при сблъсък са налице при всички модели.

Ходова част: В сравнение с по-големите и по-тежки задномоторни модели 911, малкото Porsche Boxster е дори още по-динамично, като специално Cayman е истинско чудо по отношение на управляемостта. Адаптивното окачване (PASM) и скъсеният ход на скоростния лост са препоръчителни опции.

Кой двигател ви препоръчваме

В нормални условия базовото задвижване е абсолютно достатъчно, макар че S-вариантите наистина са още по-динамични. Те обаче са осезаемо по-скъпи както като цена, така и като поддръжка.

Спецификации на двигателите на Porsche Boxster
Кой тип каросерия да изберете

По-ниската цена, по-комфортното окачване и възможността за пътуване с отворен покрив говорят в полза на Boxster. За любителите на спортните изживявания препоръчваме купето Cayman, особено в екстремния R-вариант.

От коя година да е моделът

Моделите след фейслифта от 2009 година са с по-мощни и по-икономични двигатели и серийна шестстепенна трансмисия или PDK кутия като опция.

Кое ниво на оборудване е подходящо

За щастие почти няма Porsche, което да е със скромното базово оборудване и да няма опции като климатроник и отопляеми седалки с кожена тапицерия, адаптивното окачване PASM и биксеноновите светлини са сред препоръчителните опции.

Каква е цената

Ранни екземпляри от второто поколение могат да се намерят за около 20 000 евро; закритият Cayman не е много по-скъп.

Цени на Porsche Boxster в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: С доброто си представяне в статистиките с повредите на Dekra, Porsche Boxster и Cayman са на по-добро от средното за класа ниво. Експертите на Dekra обаче нерядко регистрират течове на масло от двигателя и недобри резултати от проверката на отработилите газове, както и износване на елементи от спирачната система ¬– основно на дисковете. Всичко останало спада в графата „дреболии”.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (на средно ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus