Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Porsche Cayenne

Първият SUV модел на Porsche също прави чест на марката, защото принадлежи към най-мощните и най-динамичните сред себеподобните си.

Според статистиката SUV моделите изминават по-малко от десет процента от пробега си извън пътищата с твърда настилка; при Porsche Cayenne подобна сдържаност е напълно разбираема. Той позволява практически при всички нива на моторизация толкова бързо движение по пресечените терени, че ако се използва цялата разполагаема мощност, ходовата част и каросерията биха били подложени на непосилни натоварвания.

Двигател: Турбоверсията на представения при дебюта на модела V8 е с мощност 450 к.с. и предлага динамични характеристики като на спортен автомобил, но и прекомерно висок за днешните времена разход на бензин. Атмосферната версия с 340 к.с. в Porsche Cayenne S не създава усещане за липса на мощ в пресечена местност, освен това възнаграждава собственика си с по-умерени питейни навици. Тук V8 мвоторът се задоволява с около 16 литра на 100 км. След обновяването на модела през февруари 2007 г. Cayenne се предлагаше и с новите мотори с директно впръскване (DFI). Разход под 10 литра на 100 км обещава въведеният от 2009 г. трилитров дизел.

Каросерия: В Porsche Cayenne разполагате с достатъчно място, като предните седалки спокойно можеха да бъдат и малко по-широки. В края 2006 г. беше показан обновеният модел, като промените включваха нови светлини, различни отвори за въздух отпред и ретуширана задна част.

Изработка: Добре изработената, произведена в Братислава и после довършена в Лайпциг каросерия не дава поводи за оплаквания. Интериорът и органите за управление са функционални и с високо качество, конструкцията е достатъчно стабилна и за пресечени терени.

Безопасност: Още серийното оборудване за безопасност не оставя неизпълнени желания – Porsche Cayenne предлага ESP, ABS, въздушни възглавници – включително странични и за главите. Понеже за Cayenne от първата серия няма резултати от краштестове, заинтересуваните могат да се ориентират по данните за разработения заедно с VW негов събрат Touareg, получил пет звезди в краштеста на Euro NCAP.

Ходова част: Тъй като е пригодена за движение по добри пътища, нейните настройки са по-твърди от комфортните. Пневматичното окачване е по-комфортно от стоманената версия, но и резервните части за него са по-скъпи.

Кой двигател ви препоръчваме

Ако искате от всичко по много, естествено, няма как да подминете бензиновите турбоверсии с мощност от 450 до 550 к.с. Която и да предпочетете, разходите за бензин не би трябвало да играят никаква роля за вас. Иначе 4,5-литровият V8 с 340 к.с. е напълно достатъчен като задвижващ агрегат. Като по-икономични можем да препоръчаме 3,2-литровия V6 с 250 к.с., респ. продавания от 2009 г. дизелов V6 с 240 к.с. За да се радвате на мотори на Porsche, е необходима редовна поддръжка, която струва скъпо.

Спецификации на двигателите на Porsche Cayenne
От коя година да е моделът

Тук рамката се определя от бюджета. Porsche Cayenne с атмосферен V8 мотор и стоманено окачване от годините 2003 до 2005 може да се намери за 15 000 евро, но с шестцифрен пробег. Иначе за препоръчване са випуските след обновяването на модела от 2007 г.; ако желаете икономичния дизел, ще трябва да потърсите сред произведените от 2009 г. насам.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Понеже Cayenne може да тегли до 3500 кг прикачен товар, той често бива използван като влекач. Помощта при паркиране е крайно необходима в града; навигационната система е част от стандартните предложения. Особено предпочитани и при купувачите на употребявани автомобили са по възможност цялостното кожено обзавеждане и отоплението на седалките.

Каква е цената

Cayenne S стартира от около 15 000 евро. За варианта с дизелов V6 от 2009 г. искат приблизително 35 000 евро – колкото и за Turbo с 520 к.с. от 2007 г. Всички те имат нещо общо – това са високите разходи за поддръжка!

Цени на Porsche Cayenne в Германия
Колко е надежден

Мнението на експертите от Dekra: Подобно на спортните автомобили от Цуфенхаузен, монтираният в Лайпциг Porsche Cayenne изпълнява задълженията си надеждно и радва притежателя си с много място и липса на проблеми във всекидневието. Това проличава и от рекордно ниските нива на дефекти при техническите прегледи на Dekra. Единствено спорадично появяващи се при голям пробег грешки в електронната система за управление на двигателя помрачават иначе извънредно положителното представяне.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари

Aнонимен
nisto osobeno. prehvalena marak v suv 911 da,no caynne - toareg skup

анонимен
super e i az q imam

comments powered by Disqus