Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Renault Kangoo

Прагматизмът се нуждае от простор – и го открива в Renault Kangoo. Във второто си поколение фургончето стана по-комфортно и много по-голямо.

Първо дете? Изведнъж се въоръжавате с целия си разум, забравяте за красотата, динамиката и престижа като атрибути на един автомобил. Добре дошли в истинския живот – тъкмо за него е създадено Renault Kangoo. Дори ако отначало ви е малко трудно да го обикнете – най късно когато вкарате вътре цяла детска количка заедно с чадърчето, докато други бащи се опитват да напъхат полуразглобеното детско возило в своето лайфстайл комби, вие – е, не че ще се влюбите в Kangoo, но поне ще го оцените.

Двигател: За къси разстояния и спорадични, спокойни дълги пътешествия може да послужи и бензиновият мотор. Той е налице по-рядко с 87 и много по-често със 106 к.с. Нито охотата към високи обороти, нито добрата междинна тяга или икономичността могат да бъдат причислени към неговите добродетели, но той е просто достатъчен за всичко и освен това е една лишена от амбиции, изпитана и надеждна машина. Всичко това важи и за версиите с различна мощност на 1,5-литровия турбодизел. Той също не създава големи неприятности, освен това с времето е станал доста по-икономичен, като стандартният разход на средната версия (86/90 к.с.) е спаднал от 5,3 на 4,4 л/100 км.

Каросерия: През петгодишния производствен период изработката на Renault Kangoo ІІ е ставала все по-солидна. Главно ранните модели създават ядове с повреди в електрическите системи, като например при мигачите. За второто поколение на Kangoo ръждата вече не е проблем.

Изработка: Тъкмо в това отношение Renault Kangoo II е станало по-добро с течение на годините. Все пак няма да е зле да проявяваме и малко снизхождение – след известно време сигурно ще се появи леко потропване. През 2008 г. имаше две сервизни акции, веднъж заради проблеми с механизма за навиване на коланите и после за отстраняване на пукащите шумове от карданното съединение на кормилния вал.

Безопасност: Четири звезди в краштеста на Euro NCAP, високо ниво на безопасност за децата. ESP се монтира във всички модели едва от есента на 2010 г., но би трябвало да е налице поради малко нестабилното поведение на пътя. Същото се отнася и за страничните въздушни възглавници за главите, които все още се предлагат срещу доплащане.

Ходова част: Истински проблем е прекалено големият луфт на волана, освен това спирачките се износват бързо. Накладките и дисковете непременно трябва да се проверят.

Кой двигател ви препоръчваме

Сами по себе си най-подходящи за Renault Kangoo са леко боботещите 1,5-литрови дизели, но отначало филтърът за сажди се монтираше серийно само при най-мощната версия. От 2010 г. всички дизелови мотори получиха филтри. За онези, които не изминават големи разстояния, ще са достатъчни и леко флегматичните 87/106 к.с. на 1,6-литровия бензинов агрегат с по-голям разход (осем до десет литра на 100 км). За всички, които все още се интересуват от предлаганото до 2010 г., успоредно с второто поколение, Kangoo I Campus – вземете пъргавия, икономичен, евтин за поддръжка 1,2-литров бензинов вариант.

Спецификации на двигателите на Renault Kangoo
Кой тип каросерия да изберете

От коя година да е моделът

Колкото по-нов, толкова по-добре, защото в годините на своята кариера Renault Kangoo постепенно ставаше все по-солидно, по-здраво и по-икономично. Освен това през януари 2011 г. моделът беше леко осъвременен, а от есента на 2010 г. ESP е серийна. Цените за толкова нови употребявани автомобили обаче са малко по-ниски от онези, които търговците искат за съвсем нови автомобили в рамките на промоционални акции.

Кое ниво на оборудване е подходящо

За произведените от есента на 2010 г. нататък отговорът е лесен – Happy Family, което с по-добро оборудване (CD радио и климатик) е по-евтино от по-високото по ранг Expression. Преди това обаче за Happy Family не се предлагаше ESP, която би трябвало непременно да е налице.

Каква е цената

За ранни бензинови Kangoo на около 60 000 километра цените започват от около 8000 евро. Дизели с подобен пробег и зелен стикер за екологичност са с около 10 процента по-скъпи. Впрочем нови бензинови версии със 106 к.с., климатик и CD радио могат да се намерят и за 12 500 евро.

Цени на Renault Kangoo в Германия
Колко е надежден

Мнението на експертите от Dekra: Второто поколение на популярния семеен автомобил е със значително подобрен външен вид и изглежда доста по-привлекателно. В техническо отношение обаче не всички болести на предшественика изглеждат излекувани. С проблеми по кормилната уредба и електрическите системи, лошо регулирани фарове и износени спирачни накладки/дискове Renault Kangoo се нарежда някъде около средата за своя клас.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (на средно ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus