Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Cordoba

30
30
2571738009

Дълго време единственото очарование на Ibiza се състоеше в това, че предлагаше техника на VW на умерени цени. Едва с рестилизацията през 1999 г. и най-вече с появата през 2002 г. на третото поколение, моделът успешно успя да прибави към това уравнение и така търсения от Seat по-емоционален дизайн.

Същевременно с това автомобилът с предно предаване подобри осезаемо качеството си, а и оборудването за безопасност стана по-обширно.

Още от самото начало гамата на предлаганите двигатели беше изключително богата, но най-любими на купувачите бяха 1,4- и 1,6-литровите бензинови двигатели. От 1996 г. производствената серия се обогати с мощните и икономични TDI-агрегати на VW. На базата на същата платформа са произвеждаха и седанът Cordoba, и предлаганото от 1997 до 2003 г. комби Vario.

Предлагането на Seat Ibiza на пазара е голямо. Там могат да се намерят превозни средства от третото поколение в добро състояние и с малко навъртени километри за под 5000 евро. Дизеловите версии струват малко повече.

Плюсове
  • икономични двигатели
  • удобни седалки
  • добра ергономия и обслужване
  • енергични дизелови двигатели
  • изгодни цени
  • висока сигурност при движение
  • добро управление и контрол
  • добро качество на изработка
Минуси
  • слаби спирачки
  • посредствено качество при началните модели
  • прекалено стегнато окачване
  • двигатели с „дрезгав” звук (преди всичко дизелите)
Типични повреди
  • » дефектен ауспух
  • » вълнообразни спирачни дискове
  • » повреди по електрооборудването
  • » дефектни задни светлини
  • » незадоволително качество на джанти и гуми
Препоръчвани двигатели

1,4-литров бензинов с 50 к. с. Задоволително еластичен двигател, ниски разходи за поддръжка. Разход около 8 л/100 км.

1,9-литров TDI с 90/100 к. с. Икономичен, но шумен дизелов агрегат с голяма тяга. Разход около 6 л/100 км.

История на модела

1993 Второ поколение

1994 Нова Cordoba

1996 Cordoba Coupe и нови двигатели - 1.9 SDI, 1.9 TDI, 2.0 GTi

1997 Нова Cordoba Vario

1999 Рестилизация

2002 Трето издание. Ibiza с две и с четири врати, версия седан - Cordoba

2006 Фейслифт. Нов 1,4 TDI двигател

2008 Дебют на четвъртата генерация

Коментари

Фен
Как може да има отрицателни отзиви за кола от ВАГ???Българина си е доказан философ, но твърде глупав философ.Сеат са най-евтиния и приемлив вариант за здрав автомобил.Нима има по стабилен дизелов двигател от 1,9 ТДИ???Икономичност, надеждност, евтина поддръжка...Хайде някои глупак да обори твърдението ми...

евгени
карам точно такава кола за която питаш страшно здрав мотор икономична 4,5 разход на дълъг път грацо окол 6 литра за 4год.сменям само консомативи имам навартени вече 90 000 км. проблем имам само с вратите много чест сменям бравите това мога да ти кажа за тази кола.. а и за малкото коне бяга прилично но се наема малко бавно но не е проблем...бързай бавно но сигурно 150 сиги прави без проблем..

Анонимен
искам да попитам специално за дизеловия агрегат 1.9 -75к.с.ако има някой притежател да каже за какво става въпрос

Анонимен
А знае ли някои,защо е измислена тази марка SEAT ,за да може тъпите голфаджии да се дразнят и да се чудят,как АВТОМОБИЛ създаден от техния КОНЦЕРН мойе да е по добър във всичко,примерно от някое GTI:)))))))))

Анонимен
много здрава машинка карам 5години кордоба варио 1997 само бензин и масло на 1,5 година влизал сьм в яервез ведньж за проблем с централното пак бих си взел такава но можеби по нов модел

Анонимен
Имам SEAT CORDOBA Vario ot 3г. и сам много доволен.Много здрав автомобил.

bat sando
nemat gre6ka

Анонимен
mnogo dobur avtomobil

до блазе
"blaze" по смешен коментар(без да влагам нищо обидно) отдавна не бях чел! Шаситата, скоростите, окачванията, двигателите електроните и механичните връзки са на фолкс. СЕАТ е притежание на немците и не испанците създават тези възли, а немците. Освен това сеат е позиционирана по ниско от голф камо ли от ауди, но по високо от шкода. За първи път чувам, че сеат имат джип в класа на туарег и Q7, камо ли да е по висока класа(егати вица), можеш да ни светнеш как се казва, а независимоста на марката не знам как да коментирам. Мажоритарният дял е на Фолкс и те командват парада. Ако искат немците могат да им дадът 4х4, но не са преценили, че има нужда от такъв джип. Моето мнение за автомобилите на сеат са по евтини варианти на немските им братя и таргет групата е за по млади хора със средно за европейския съюз доход.

Blaze
Лепенки..хахаха. СЕАТ е много по просперираща марка. Последните модели ВФ и Ауди се правят на база на Сеат-ите. 4 човека от Ламборджини работят за Сеат (дизайнер и 3-ма инжинери). Защо ли? БМВ заплашиха, че ако СЕАТ не се махне от WTCC те ще се махнат! Защо ли? Сеат искат от 3 години собствено производство в Испания, Ауди и Вф не им дават патентите!? Защо ли? Сеат имат джип с 10 класи над Туарег и Q7....Ама никой не им даде 4х4 и го нямат на пазара за да не ги смажат!

Aнонимен
saglasen sam s tebe bat' seata e dobra kolica i naistina kato dignesh kapaka ... VW sas zalepeni lepenki varhu nego s bukvata "S".

бат Ваню
Ако някой се присети, че има и БГ език на клавиатурата му може да вземе да я използва малко. Аз карам джета-2 от 86 година вече 9 години и съм сменил 2 амортисьора и 6 лагера по 30 кинта, както и радиатор. А Сеат-а вътре на повечето части пише VW. Сега отивам да си закупя едно Толедо 2000-01 година 1,9тди, и който се опитва да ми разправя, че са боклуци - много му здраве...

toni ivanov
kolegi slabo ste podkovani tehni4eski i ste smeshni,vsichko shto e vw motor mislq che nesme nie deto mojem da go pliuem cql svqt go e priznal seat e marka za sreden klas klienti i nee nikak losha a vie barovci karaite bentlita bre!!!

Aнонимен
Почти всичко е на фолтсваген двигатели, скорости, окачвания, шасита и др.

Aнонимен
do Milen Petkov- ti otkri toplata voda bate..edinstvenoto izdrujlivo ne6to v seat e dvigatelia poneje e ot VW

Milen Penkov
imam SEAT TOLEDO 1.9TDI 110k.s.model 2000g.- mnogo barz kakto i mnogo ikonomi4en smeseno 5L.na100km.mnogo zdrav i spolu4liv dvigatel-KORDOBA I IBIZA sa6to sa mnogo spolu4livi dvigateli vse pak tova sa nemski dvigateli na VW samo imenata im sa ispanski!!!

Aнонимен
VW за простосмъртни...

анонимен
dran dran

анонимен
Велосипед Кордоба. Малки са. Смешни.

анонимен
Този автомобил е много по-здрав, надежден,качествен и хубав от пародийте на авотомобили който се правят в час по трудово във френско и жабарско!

анонимен
Tazi godina SEAT dogodina leka kola!!!

анонимен
bastata na seat e audi a maika mu e wolksvagen za tova e izdrajliva

taxi MITKO
KARAM SEAT IBIZA 1.9 SDI MINAL SAM KATO TAXI 438OOO KL SMENIL SAM 3 DLGI NAKRAINIKA 4 6ARNIRA 3 KSI NAK. VEDNJ KOMPLEK AMORTESI PREDNI I ZADNI,SAEDINITEL NA 300 OOO,PODG.SVE6TI MNOGO GOMI I MASLA SAM SMENIAL I SAMO GAS ZA MEN E KOLA NE KSMET.

emo
DA BE,TQ KORDOBATA E STRA6NA KOLA,NEWEROQTNA,TO WSEKI W BULGARIQ KWATO I BARAKA DA SI ZEME SI Q FALI

ЕМИЛ
Гумите са консуматив и съм споменал че съм сменял тези неща,а за колите които съм имал преди нея(за 24г. станаха 14 на брой)и с проблемите които ми създаваха,резервните им части спокойно могат да се наречат консуматив! Набюденията ми са и в/у колите на познатите ми,които карат всякакви и в пъти по-скъпи и коли...поне те виждат,че Кордобата е неероятна кола!

ЕМИЛ
Гумите са консуматив и съм споменал че съм сменял тези неща,а за колите които съм имал преди нея(за 24г. станаха 14 на брой)и с проблемите които ми създаваха,резервните им части спокойно могат да се наречат консуматив! Набюдени

Кирил
BAT_J не забелязваш ли, напоследък тенденция да се пишат коментари в тестовете за издръжливост и надежност? Всички коментари си приличат, казват горе долу "частите са евтини", "Сменял съмм само ремък и ...","слабостите, които са написани не са верни", "колата е идеална за ..."

BAT_J
Трябва да влезнещ в рекордите на гинес с това постижение...Евала ако е вярно...кажи сега че и гуми не си сменял през това време

ЕМИЛ
Карам кордоба 1.9дизел 96г.! За три години и навъртях 130000 и като изключим консумативите(филтри,ремък и ролка) съм сменил само предни накладки и един шарнир! Може да е късмеет,но....този автомобил го признах!Няма какво да кажа повече!

ТОНИ
сеат кордоба 98-ма е идеална :) 2 години карах без никакви проблеми..

comments powered by Disqus