Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Ibiza

Испанският хубавец е отлично предложение за онези, които търсят динамичен, технически надежден и изгоден като цена модел в малкия клас.

Представеният на пазара през 2008 година Seat Ibiza се представя доста по-свежо и динамично от своите трима предшественици, а напредъкът е засегнал сериозно и качеството на изпълнение на модела. Това беше първият малък модел на концерна VW, който започна да използва платформата на новото Polo и неговото увеличено с 10 см междуосие, което се отрази чувствително на простора в купето. Фейслифтът през пролетта на 2012 година доведе до стилистично и технологично освежаване на модела.

Двигател: Бензиновата гама на Seat Ibiza обхваща диапазона от малко шумния, но икономичен 1,2-литров трицилиндров двигател във варианти с 60 и 70 к.с. до агрегата с принудително пълнене 1.4 TSI с огнените 180 к.с. в Ibiza Cupra. Ако се ориентирате към средата на мощностната скала, трябва да се насочите към по-скъпия, но по-мощен и икономичен 1.2 TSI (105 к.с.) вместо към стария 1,4-литров атмосферен мотор. Предлаганите в началото шумни и грубовати като маниери на работа дизели с помпа-дюза (1.4 и 1.9 TDI) междувременно бяха заменени с модерни и много по-тихи и спокойни мотори с впръскване Common Rail (1.2, 1.6 и 2.0 TDI). Като цяло обаче дизеловите мотори са изгодна покупка само за тези, които пътуват много.

Каросерия: Към първоначалния вариант с четири врати през 2009 година се добави вариантът в стил спортно купе и две врати SC, а през 2010 година последва удълженият с 20 сантиметра комби-модел ST със значително по-обширно багажно пространство (от 430 до 1164 литра вместо 292 до 938 литра). Поради високия долен ръб на прозорците и широката задна странична колона на каросерията, видимостта от мястото на водача не е от най-добрите.

Изработка: Тесните и равномерни фуги на каросерията свидетелстват за високото качество на изпълнение в Seat – също както и добре изпълненото и приветливо вътрешно пространство с високо качество на материалите.

Безопасност: Актуалното издание на Seat Ibiza разполага серийно с ESP, минимум четири въздушни възглавници и стабилни спирачки с ABS. По желание моделът може да се оборудва с биксенонови светлини с функция за осветяване на завои, както и със система за улесняване потеглянето по наклон. Производителят не предлага други системи за подпомагане на водача при този модел.

Ходова част: Стегнато окачване, директно управление и отлично, неутрално поведение на пътя без забележки. Благодарение на това Seat Ibiza изпъква като динамична алтернатива не само сред своите „братовчеди” VW Polo и Skoda Fabia.

Кой двигател ви препоръчваме

Най-доброто съотношение от цена и качества сред бензиновите агрегати предлагат 1.4 16V (85 к.с.) и 1.2 TSI (105 к.с.). При дизелите предимство има моторът на версията 1.6 TDI с впръскване Common Rail.

Спецификации на двигателите на Seat Ibiza
Кой тип каросерия да изберете

Tъй като комбито ST все още е твърде ново на вторичния пазар, остава само изборът между версията с две врати SC и по-удобния, но и по-скъп хечбек с четири врати.

От коя година да е моделът

Изборът е въпрос предимно на цена, защото от гледна точка на качеството, по-ранните екземпляри не са по-лоши от по-новите. Трябва да се избягват само дизеловите TDI с впръскване „помпа-дюза”.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Добър избор е нивото на изпълнение Style, което разполага серийно с климатична инсталация, разделно сгъваеми задни седалки, бордови компютър, темпомат, светлини за мъгла, аудиосистема със CD/MP3-плейър и отопление на страничните огледала.

Каква е цената

Актуалното издание на Seat Ibiza се предлага на вторичния пазар от ниво 6000 евро нагоре, като за версиите с модерни TSI и TDI двигатели доплащането е значително.

Цени на Seat Ibiza в Германия
Колко е надежден

Експертите от Dekra твърдят следното: С дебютиралия през 2008 година модел Ibiza, Seat успяват да се изкачат на върха по надеждност в малкия клас. Заимстваната от Polo 6R технологична платформа не създава особени проблеми в нито една от основните групи агрегати, няма ярки дефекти и с периферията и компонентите.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus