Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Seat Toledo

За разлика от многобройните предложения при сродната Altea, споделящият същата платформа и близък по форма Seat Toledo е представен на вторичния пазар сравнително скромно.

Докато гъвкавият и динамичен ван Altea се радва на голяма популярност сред младите семейства, появилото се също през 2004 г. и използващо аналогична техническа платформа трето поколение на Seat Toledo трябваше да се задоволи със скромна кариера на такси в Барселона и през 2009 г. производството му беше спряно поради липса на клиентски интерес. Четвъртото поколение на модела беше показано за първи път през 2012 г., а продажбите му в Германия започнаха през март 2013 г. Както във визуално, така и в техническо отношение то е много близко до Skoda Rapid и също се произвежда в завода Млада Болеслав, Чехия. На пазара за употребявани автомобили все още могат да се намерят бройки от второто поколение на Toledo (1998 – 2004) с техника от Golf IV.

Двигател: Всички задвижващи агрегати са познати от модели на VW и съответно им се налага да се борят с идентични, макар и малко на брой слабости. По-конкретно: при като цяло заслужаващия препоръка 1.4 TSI мотор могат да възникнат единични проблеми с турбокомпресора, при ранните 1.9 TDI от време на време се поврежда дебитомерът за всмуквания въздух. При техническите прегледи обаче никой от моторите не попада в зоната на лошите оценки.

Каросерия: По принцип Seat Toledo не е нищо друго, освен вариант на Altea, но с донякъде стъпаловидна задна част, която ограничава полезния обем. Не много добър е и обзорът на каросерията от мястото на водача. Все пак въпреки необичайно оформената задница автомобилът може да побере между 500 и 1440 литра, тоест повече отколкото всеки компактен модел и малко по-малко от компактен ван.

Изработка: По типичното за ван арматурно табло с донякъде скучно оформление и много пластмаса могат да се видят неравномерни фуги. Облицовката на интериора понякога издава скърцащи звуци. На фона на ниското равнище на цените тези недостатъци са по-скоро дрeболии.

Безопасност: Всички продавани в Германия автомобили разполагат с обширен пакет от въздушни възглавници, както и с ESP. При някои екземпляри, дошли чрез реимпорт, оборудването за безопасност се отклонява от този стандарт.

Ходова част: Както при второто, така и при третото поколение на Seat Toledo инженерите на Seat са предпочели подчертано динамични настройки на базовите платформи с вътрешнофирмено обозначение PQ34 и PQ35. Това е отразено и в добрите стойности за динамика на пътя, регистрирани в тестовете на auto motor und sport. Комфортът на возене остава учудващо добър, макар че, окачването е малко по-стегнато отколкото например при VW Touran.

Кой двигател ви препоръчваме

Ако освен на икономичността държите и на известно удоволствие зад волана, можете да насочите избора си или към някой TDI мотор с добра тяга, или към предлагания от края на 2007 г. бензинов 1.4 TSI.

Спецификации на двигателите на Seat Toledo
Кой тип каросерия да изберете

Toledo с необичайната си задна част е повече автомобил за индивидуалисти. За разлика от него, Altea е по-многостранно използваема. Нейният по-дълъг с 18,7 сантиметра XL вариант предлага повече място за багаж, но не и повече места. От XL е изведен Freetrack с офроуд външност и двойно предаване.

От коя година да е моделът

В случай че търсите доставяния от края на 2007 г. бензинов 1.4 TSI със 125 к.с., изборът ви се ограничава до последната година и половина преди спирането на Toledo ІІІ (май 2009). Ако пък желаете да си купите евтина „резачка”, можете да се насочите към турбоверсията на второто поколение 1.8 Т със 180 к.с. (2001-2004).

Кое ниво на оборудване е подходящо

Почти всяко Seat Toledo притежава климатична инсталация и стандартни атрибути за комфорт, като електрозадвижвани предни стъкла и централно заключване. Затова в повечето случаи нивото не е от особено значение.

Каква е цената

Добре поддържан бензинов 1.6 на около 100 000 километра струва малко под 6000 евро, 1.4 TSI е с 1500 евро по-скъп.

Цени на Seat Toledo в Германия
Колко е надежден

Базираните върху платформата на Golf испанци са добра покупка независимо от пробега. Въпреки екстравагантния дизайн на задната си част Seat Toledo е по същество един солиден автомобил. Като изключим светещите контролни лампички за въздушните възглавници и по-дребни проблеми в електрическите системи, статистиката за дефектите не показва никакви неприятни особености.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus