Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Auris

През 2007 година Auris наследи Corolla като хечбек версия на компактния модел и до момента получава отлични отзиви по отношение на надеждността.

Не бихте могли да намерите Toyota Auris на възраст над шест години, тъй като компактният хечбек се продава от 2007 година. И все пак могат да бъдат открити изгодни предложения от по-ранните екземпляри, като има такива и на малко километри.

Двигател: Още от представянето на модела, Auris се предлага и с дизела 2.2 D-CAT с мощност от 177 к.с., който гарантира истинско удоволствие зад волана при нисък разход на гориво. Като по-рационална алтернатива се препоръчва двулитровият дизел със 126 к.с., който се отличава със съвсем прилична динамика и нисък разход. При по-малки годишни пробези подходящ е и бензиновият мотор с 97 к.с. От 2010 година Toyota Auris се предлага и в хибридна версия.

Каросерия: Auris подхожда прагматично към задълженията си и подобно на предшественичката си Corolla не се наема с екстравагантни начинания. Размерите на каросерията, използването на пространството и багажника се придържат към средното за класа. Обзорът на предлагания във версии с две и четири врати модел не дава никакви поводи за оплакване.

Изработка: Toyota Auris не поставя някакви нови стандарти с качеството си, а пластмасите в интериора изглеждат на средно ниво. Все пак моделът постига най-добрите стойности в статистиката на Dekra за повредите и дори след голям пробег не дава повод за оплакване. И при спирачките и окачването не се забелязва някакво съществено износване.

Безопасност: С пет звезди в теста на Euro NCAP, Auris е сред най-добрите в класа си. Широкото въвеждане на системи за асистенция обаче започва едва при второто поколение (от края на 2012 година).

Ходова част: Със сигурно поведение и сравнително мека настройка на окачването, Toyota Auris попада по-скоро в комфортната част на скалата. Кормилното управление е леко, като понякога усещането е малко синтетично.

Кой двигател ви препоръчваме

Двигателната гама включва добре известни агрегати на Toyota. Най-мощният е 2,2-литровият дизел със 177 к.с., който въпреки своите 400 Нм запазва съвсем умерен апетит. Още по-икономичен е балансираният двулитров дизел, който също осигурява добра динамика и е доста разпространен на вторичния пазар. При бензиновата гама най-малък е 1.4-литровият четирицилиндров мотор, заменен през 2009 година с 1,3-литров със 101 к.с.

Спецификации на двигателите на Toyota Auris
От коя година да е моделът

През 2009 година Toyota Auris получи по-мощни и икономични двигатели. Ако бюджетът ви позволява, по-добре е да изберете някой от тях. През 2010 година с лек фейслифт се сдоби и екстериорът; това може да бъде от полза като на по-късен етап при последваща продажба.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Освен добре оборудвания Sol се предлагат различни подходящи версии, но и базовата предлага добро ниво. Вариантът Club включва двузонов климатроник, 17-цолови джанти, както и камера за обратно виждане и мултимедийна система. Executiv е с добри ксенонови светлини, които заменят халогенните.

Каква е цената

Под 10 000 евро може да се намери 2.0 D-4D, който при пробег от 100 000 км не показва никакви признаци на умора.

Цени на Toyota Auris в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, Toyota Auris продължава успешната история на своя предшественик Corolla и постига отлични резултати в статистиката от техническите прегледи. Добре е при версиите с мощния дизелов агрегат да се провери състоянието на спирачките и ходовата част, когато пробегът е голям.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (значително по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    n/a
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus