Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Toyota Aygo

1
1
5506522588

Aygo се произвежда от 2005 г. заедно с идентичните си близнаци Citroen C1 и Peugeot 107 в чешкия град Колин. Този автомобил демонстрира водещата роля на Toyota в проекта, който се оказа повече от успешен.

В техническо отношение минъкът не създава големи проблеми. Ограничен брой собственици на Aygo се оплакват в Интернет от трудности при запалване на двигателя, скърцащи седалки и пукащи прозорци. Истински недоволни обаче няма.

При базова цена от 8950 евро Aygo и като нов е изключително изгоден. За тази сума се придобива солиден автомобил – с по-скоро оскъдно обзавеждане и посредствен комфорт на окачването. Изненадващо голямо удоволствие доставя икономичният трицилиндров двигател. Първоначално не се предлагаше електронна стабилизираща програма (ESP), но сега може да се поръча срещу доплащане (445 евро).

Употребявани Aygo се предлагат от около 8000 евро, а нерядко по-спартански обзаведените модели С1 и Peugeot 107 за само 6500 евро. В Германия с дизелов двигател се предлага единствено С1.

Плюсове
  • добро качество на изработка
  • икономичен двигател
  • ниски експлоатационни разходи
  • изгодна цена
  • висока надеждност
  • леко управление
  • достатъчно място в купето
  • добре „сметнати” предавки
  • ниски стойности на амортизация
Минуси
  • посредствен комфорт на окачването
  • оскъдно серийно обзавеждане
  • ESP не се предлага серийно
  • евтини на вид материали
  • висок товарен праг
  • ограничено място в задната част
Типични повреди
  • » скърцащи седалки
  • » припукващи странични стъкла
  • » проблеми при стартиране
Препоръчвани двигатели

Еднолитров бензинов със 68 к. с. Икономичен трицилиндров двигател с два горноразположени разпределителни вала, четири клапана и добре изчислена трансмисия с пет предавки. Агрегатът е конструиран с голям ход на буталото и не е особено еластичен. Разход около 4,5 л/100 км.

История на модела

2005 Представяне на еднотипните модели Toyota Aygo, Peugeot 107 и Citroen C1.

2006 Ново: дизелов модел Citroen C1 HDi с 54 к. с.

2007 За всички модели (без Citroen C1) ESP като опция срещу доплащане.

Коментари

Бисер Атанасов
Айго Еднолитров бензинов със 68 к. с верига ли е или с ангренажен ремък

comments powered by Disqus