Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Volkswagen Lupo

Lupo е кола от времето, когато дори и малките автомобили струваха скъпо. Междувременно, благодарение на евтината конкуренция от типа на Dacia Logan или Citroen C1, които дори като нови не струват 10 000 евро, ситуацията се промени.

Това дава отражение и върху цените на Lupo. Малкият VW, оборудван с базов двигател с 50 к.с. и с пробег под 100 000 км, се предлага за около 5000 евро. За препоръчителният бензинов модел със 75 к.с., обаче, трябва да се предвиди тлъста надбавка от кръгло 2500 евро. Още по-скъпо става при дизела. Под 8000 евро на практика не се предлага нищо – кандидат-купувачите в повечето случаи напразно търсят малко разпространената икономична версия на Lupo с разход 3 литра.

В техническо отношение почти не се намира повод за критика. С едно изключение: до 2002 г. през зимата понякога се появяха неизправности по двигателя. Кондензът, който се образува в масления циркулационен контур при често движение на кратки разстояния, повреждаше при студ мотора. От 2000 г. VW дооборудва засегнатите 1,0- и 1,4-литрови агрегати с допълнително подгряване.

Плюсове
  • прецизно сервоуправление
  • добър комфорт на окачването
  • солидна изработка
  • стабилни динамични показатели
  • добра обзорна видимост
  • ефективни спирачки
  • висока функционалност
  • удобни седалки
  • добър простор в предната част
  • леко и удобно управление
  • добре видими контролни прибори
Минуси
  • малък резервоар за гориво
  • оскъдно серийно оборудване
  • ограничен място в задната част
  • малък багажник
Типични повреди
  • » повреди по двигателя при отрицателни температури (до 2000 г.)
  • » дефектно осветление
  • » повреди по съединителя и предавателната кутия
Препоръчвани двигатели

1,4-литров бензинов със 75 к. с. Темпераментен и еластичен четирицилиндров двигател. Разход малко под 7 л/100 км.

1,4-литров TDI със 75 к. с. Мощен, но шумен трицилиндров дизел. Разход около 5 л/100 км.

История на модела

1998 Пазарно представяне.

1999 Стандарт Euro 4 при едно- и 1,4-литровите двигатели с петстепенна механична предавателна кутия (април). 1,4-литров 16VTDI (75 к.с.). (100 к.с.), 1,4-литров

2000 GTI (125 к.с.).

2001 1.4 FSI със 105 к.с.

2004 Лято: система ABS серийно.

2005 Прекратяване на производството.

Коментари
comments powered by Disqus