Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo S40

Моделите от малката гама на Volvo са базирана на Ford Focus, но по отношение на дизайна, качеството и безопасността си са истински шведи.

Докато първото поколение на модела притежаваше гени на Mitsubishi, седанът Volvo S40 и комбито V50 от 2004 година са базирани на Ford Focus. През 2006 година последва кабриолетът с твърд сгъваем покрив С70, както и компактното купе С30. От 2012 година новият модел V40 обединява комби и седан версията.

Двигател: Изборът включва гама от бензинови мотори от 1.8 (125 к.с.) до агрегата с турбопълнене Т5 (220/230 к.с.), при дизелите – от 1.6 Drive (109/115 к.с.) до D5 (180 к.с.). Четирицилиндровите мотори произхождат от Ford, а темпераментните, но и доста лакоми дори за бензинови агрегати са собствено производство на Volvo. За хората, които пътуват много, подходящи са дизелите, които в рамките на моделния си живот са усъвършенствани и оборудвани със старт-стоп система, както и с трансмисия с два съединителя. До фейслифта през 2007 година системата за двойно предаване се предлага само за мощната Т5 версия.

Каросерия: Гените на компактен автомобил могат да се открият както в интериора, така и по отношение на багажното пространство – няма и как да бъде другояче предвид външните размери. В интериора на Volvo S40 обаче впечатлява централната „плаваща” конзола в скандинавски стил, която заплаща стила си с липсата на места за дреболии. При С70 е удължена задната част, при същото междуосие, в името на създаване на елегантна линия и осигуряване на достатъчен багажен обем (макар че последният се намалява от 404 на 200 литра, когато металният покрив е сгънат).

Изработка: В зависимост от оборудването моделите могат да изглеждат изчистено, атлетично или спортно, но във всички случаи са със солидна и качествена изработка. Дефекти трябва да бъдат търсени с лупа. Само при по-мощните версии понякога се забелязва по-интензивно износване на спирачките.

Безопасност: Петте звезди в теста на Euro NCAP са ясен атестат за изпълнението на високите стандарти на Volvo и при тези модели. Към това се добавя изключително богато оборудване с въздушни възглавници и системи за асистенция.

Ходова част: При стандартните нива на оборудване настройката на ходовата част осигурява добър комфорт и задоволителна по отношение на динамичността управляемост, спортната R-версия е с доста твърдо окачване. Сравнително лекото кормилно управление обаче не осигурява предоставя достатъчна обратна връзка.

Кой двигател ви препоръчваме

„Домашният” петцилиндров мотор гарантира горещите страсти зад волана, но е и значително по-лаком от 1,8 и двулитровите четирицилиндрови двигатели. Двулитровите дизели впечатляват с хармонична и балансирана работа и с добра тяга.

Спецификации на двигателите на Volvo S40
Кой тип каросерия да изберете

Комбито V50 не осигурява кой знае колко повече багажен обем, но пък е по-гъвкаво и с по-добър обзор от седана Volvo S40. Твърдият подвижен покрив на С70 се вдига и спуска малко бавно, но пък е с надеждна конструкция.

От коя година да е моделът

При моделното обновяване за Volvo S40/V50 през юни 2007 година и C70 (ноември 2009 година) гамата получава фейслифт, по-ефективни двигатели и в някои случаи старт-стоп система.

Кое ниво на оборудване е подходящо

Дори базовото ниво не пропуска нищо съществено. Повече лукс осигуряват Momentum и Summum, както и няколко пакета. Спортните пакети R-Design значително намаляват комфорта.

Каква е цената

Volvo S40 под 100 000 км може да се намери за около 8000 евро, комбито е на близки цени. Кабриолетът С70 обаче е доста по-скъп.

Цени на Volvo S40 в Германия
Колко е надежден

Според специалистите на Dekra, дори най-взискателните по отношение на безопасността шофьори могат да са спокойни – техническите прегледи установяват ниски нива на дефекти във всички категории. Единствено при светлините неизправностите се доближават до средното за класа. Затова е добре именно те да бъдат прегледани.

  • Честота на повредите
  • Категория 1 до 50 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 2 до 50 000 - 100 000 км
    (по-добре от средното ниво)
  • Категория 3 до 100 000 - 150 000 км
    (по-добре от средното ниво)
Индекс на Dekra за повредите*
По-добре или на средното ниво от всички проверени автомобили
По-зле от средното

* Калс пробег 50 000 - 100 000 км, модел 2000г.

  • Ходова част / Кормилна уредба
  • Двигател / Екологичност
  • Спирачна система
  • Каросерия / Интериор
  • Ел. уредба / Електроника / Светлини
Коментари
comments powered by Disqus