Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo V40

До 2004 г. Volvo S40/V40 делеше обща технологична платформа с японския Mitsubishi Carisma. Съвместното производство на двата модела в Холандия помогна за снижаване на разходите, но се отрази и на изработката на автомобила. Едва с фейслифта от 2000 г. малкият модел в гамата на Volvo успя да се изравни в качествено отношение с по-големите модели на марката.

След 2004 г. нещата бяха променени коренно, тъй като втората генерация на седана S40 и произлизащото от него комби V50 се базират на технологичната платформа на актуалния Ford Focus. И тъй като Volvo е със статута на луксозна марка в гамата на концерна Ford, качеството още от начало бе на високо ниво. В техническо отношение втората генерация е като цяло без проблеми. Любителите на комфортната возия обаче ще бъдат неприятно изненадани от тропане по окачването.

В концептуално отношение също липсват причини за притеснение. Единствените недостатъци са липсата на достатъчно пространство за краката на пътниците и малкото на брой отделения за вещи. Динамичният модел е добре оборудван, но цените поддържат високи равнища.

Плюсове
  • пъргаво пътно поведение (за втората генерация)
  • висока сигурност на движение
  • удобни седалки
  • функционален интериор (V50)
  • икономични дизелови мотори
  • богато серийно оборудване след (до 2000 г.)
Минуси
  • лошо качество на изработка (до 2000 г.)
  • проблеми с тракцията (Т5 с предно предаване)
  • малко пространство на задните места
  • почти неизползваеми отделения за вещи
  • тропане от окачването
Типични повреди
  • » дефектни задни светлини
  • » некачествени гуми
  • » проблеми със спирачките
Препоръчвани двигатели

1,6-литров дизел със 109 к. с. Дизелов мотор с достатъчно тяга. Разход около 7 л/100 км.

Двулитров бензинов със 145 к. с. Мощен и със спокоен ход, прилични динамични характеристики. Разход около 8,5 л/100 км.

История на модела

1996 Представяне на S40/V40

1997 Нови мотори: 1,9 TD (90 к. с.), 1,6-литров бензинов (105 к. с.) и двулитров турбоагрегат (200 к. с.).

2000 Фейслифт и нови мотори.

2004 Смяна на поколенията с S40/V50.

2007 Фейслифт с промени в интериора.

Коментари

kaio
koito pojelae neka zapovqda v club volvo bg facebok

radoslavrashkov
privet nqkoi mojeli da mi pomogne ima volvo v 40 i imam problem koito neznam ot kade idva kato q zapalq raboti dobre i sled izvesno vreme pocva da raboti sedno ce nqma maslo i chuka strano i nqma moshnos i na tabloto mi svetka senzora za ce ima problem s el instalachiqta sashto taka mi ishezna parnoto dade nqkva greshka i neshte da se pusne da duha samo migat kopcetata za klima i tova za da varti vazdoha ot kopeto blagodarq prevaritelno

undergrounder
Колеги,и аз карам v40 вече 5 години.Супер автомобил.И за риба ходя с него,и до морето пътувам комфортно.Изобщо доволен съм от автомобила/да не чува дявола/.Много ме кефи,че няма никаква корозия по купето,въпреки 14-те си години.Старичко е, и все гледам към по-новите автомобили.Търся причина да го сменя,но не намирам.В техническо състояние е отлично,но ако го продам не мога да взема добра цена за него.Така,че реших да си го карам до като има ресурс.Било с двигател на Рено,не знам какво.Върви си автомобила и това е.

слави
Здравейте, някой по запознат може ли да ми каже. седалки / предни и задни/ от Volvo S 60 стават ли за S40 ?

ZACHITO
MOJA MOTOR E 1,8 16V I E 122HP.DANAKUT MU E 150LV TAKA CHE VNIMAVAI!!!

niki6565@mail.bg
Vav ponedelnik 26.08 otivam da gledam 4 volva 2-V40 1.8 benzin i 2-S40 1.6 i 1.8 benzin KOI MOTOR DA IZBERA

слави
Благодаря, е при дизелите малко по скъпичко, но колкото толкова ще си я гледам пък дано да се налага само косумативи да сменям. харесвам повече бензиновите,но имам си причина да си купя дизел.

ZACHITO
ZDRASTI KOLEGA!SORI CHE NE SE E POLUCHILO S LAMPATA.RABOTATA OTIVA NA 15LV.AZ KARAM 1,8 16V,PRI MEN KONSUMATIVITE IZLIZAT NA 280LV DVETE ROLKI I REMAKA,12LV MASLEN FILTUR,12LV VUZDUSHEN,MASLO 4,3L-85LV.I ZA RABOTATA OKOLO 100LV-ZAVISI KUDE!!! NO MOETO E SCHVEDSKIJA MOTOR I E BENZIN. FILTUR NA KLIMATIKA -24LV.

слави
и да добавя. за 1000км вече разхода ми излиза 6/100 по точно 5,7 но да не издребняваме. предимно извънградско ( 1/4 градско : 3/4 извън градско) при 120-130км и постоянно работещ климатроник. мен ме устройва тази норма ,но вие кажете нормална ли е или не

слави
За съжаление не се получи. държах около минута на контакт,нито замига нито чух нещо. още 2 пъти пробвах но... Нищо не спомена за консумативите. толкова ли е тайна че никой не казва какво плаща за колата си. ще попитам по друг начин. казаха ми че смяна масло филтри излизало към 400 лв. а ако се случи масла филтри и ремъци с ролки отивало се към 800 - 900 лв. Вярно ли е това или цените са по ниски. не ми казвайте че са нагоре ,че направо ще ме отчаяте.

слави
Благодаря за бързият и точен отговор . ще пробвам да изчистя лампичката. нещо подобно правих но не точно така .нали съм зле с чуждите езици най -вероятно неточно съм си превел .

ZACHITO
PS.МЕЖДУ ДРУГОТО МОТОРА Е (RENAUT)

ZACHITO
ЗДРАВЕЍ Слави,НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАЙ ОТ ЛАМПАТА.ТОВА Е 15ООО-ен КИЛОМЕТРАЖ.ТОЕСТ СЛЕД КАТО СМЕНИШ МАСЛОТО ТАЗИ ЛАМПА СЕ ИЗЧИСТВА НА ЕЛ.КОМ(ОКОЛО 10-15 ЛВ) И СЛЕД 15000КМ ПАК ЩЕ СВЕТНЕ.ТЯ Е ЗА НАПОМНЯНЕ ДА ОТИДЕШ ДО СЕРВИЗА. АЗ ЛИЧНО Я ИЗТРИВАМ ТАКА---НАТИСКАШ БУТОНА ЗА НУЛИРАНЕ НА МАЛКИЯ КИЛОМЕТРАЖ,ДЪРЖИШ ПОСТОЯННО, ЗАВЪРТЪЩ КОНТАКТНИЯ КЛЮЧ НА 1-ВО ПОЛОЖЕНИЕ И БРОИШ ДО 10 СЕК. МИНАВАШ НА 2-РО ПОЛОЖЕНИЕ (ТОЕСТ НА КОНТАКТ) И ДЪРЖИШ ДОКАТО НЕ ЗАПОЧНЕ ДА МИГА СЕРВИЗА И ЩЕ ЧУЕШ ЕДНО ИЗПЮУКВАНЕ.ТОВА ОЗНАЧАВА ЧЕ СИ Я ИЗТРИЛ.ВРЪЩАШ КЛЮЧА И ПАЛИШ НОРМАЛНО БИ ТРЯБВАЛО ДА ГАСНЕ ВЕДНАГА СЪС ДРУГИТЕ КОНТРОЛНИ ЛАМПИ. АКО НЕ СТАНЕ ТАКА ПРОБВАЍ СЪЩАТА ПРОЦЕДУРА ОЩЕ ВЕДНЪЖ НО СЪС ПОСТОЯННО НАТИСНАТА СПИРАЧКА. ДАНО СЪМ ПОМОГНАЛ. ИНАЧЕ ОТИВАЍ НА ЕЛКОМ. УСПЕХ!!!

слави
Здравейте колеги, и аз съвсем наскоро се сдобих с едно Волво.Няма да споменавам какво съм карал преди и как е било. други марки са били. Ще мина направо на въпросите които ме интересуват,че много ме изплашиха разни познати. Волвото е S40 1,9 tdi 98 к.с набор 1999г. 1. Може ли някой да ми каже какъв е мотора/рено ..., мицубиши или форд ? 2. колко излиза смяната на масло и филтри в лева ако е възможно ? 3. колко излиза в лева смяна на ремъци /ангренажен,пистов/ и ролките към тях? 4. и малък проблем има по таблото. при всяко запалване ми светва и остава да свети SERVISE и след около 5 мин изгасва. гледах и четох как се чисти с контакт и копчето на километража за 30 сек. и т.н. но при мен не се получи нещо пак си свети и след време изгасва. Както казах от скоро съм с Волвото 3 дена но вече съм с 830км навъртяни.всеки ден съм с кола заради работата ми и ддо сега нямам никакъв проблем държисе много добре при все че е старичко и нямам идея как е стопанисвано преди. само да поясня към въпрос 4 . колата е докарана от мой приятел и съм сигурен в това като ми каза че преди да тръгне за БГ/след покупката е сменил консумативи накладки че и 5 гуми ми е намерил който са в повече от перфектно състояние при това дот 1012. е не са една марка но пък ... така че консуматива е сменен но защо свето това SERVISE Много ще ви бъда благодарен ако ми отговорите на въпросите,но от личен опит а не от чух и един приятел ми каза. Благодаря предварително на всички който ми помогнат да добия по голяма представа за Волвото си .

ZACHITO
ZDRAVEI KOLEGA,NEZNAM SUS SIGURNOST KOI E NAI DOBRIJA MOTOR.DALI NA RENO ILI VZAIMSTVANITE OT(WV)I(FORD)IMA I S GORIVNA SISTEMA KOJATO E SUSCHTATA I PRI (MITSUBISHI) SISTEMATA DGI.AT-MOTORITE SA PUK S MNOGO KONE.SPORED MEN.NO SAMO SPORED MEN.NAI DOBRITE SA S MOTOR NA D5.TOEST 5 CILINDURA.AZ IMAM EDNO IZLISCHNO V40 2000g 122hp.AKO TE INTERISUVA?

faytarr
kolegi mojeli da mi pomognete iskam dasi kupya volvo v40 i karam okolo 70000 na godina koy motor e za mene i mnogo mi haresvat kato vatresen dizayn imal sam opel isozu i hic nesam dovolen mojeli da me oreyantirate mnogo blagodarya

Анонимен
ЗАЧИТО ЗА МИГАЧИТЕ ПРОБЛЕМА Е ИЛИ В БУТОНА НА АВАРИЙКИТЕ ИЛИ В РЕЛЕТО. ЗА ЗАДНИТЕ СТОПОВЕ ПОЧИСТИ ВСИЧКИ КОНТАКТНИ ПЛАСТИНИ И НАКРАЙНИЦИТЕ В БУКСИТЕ СЪС :СПРЕИ-КОНТАКТ: И АКО НЯМА ПОДОБРЕНИЕ,ПРОВЕРИ ЗА ПРЕКЪСНАТ КАБЕЛ МЕЖДУ ЗАДНИЯ КАПАК И КУПЕТО КЪДЕТО СА ПАНТИТЕ. ЗА ФАРОВЕТЕ ПРОВЕРИ СЪЩО РЕЛЕТО. УСПЕХ!!!!!!!!

tonko
v40 2000g 1.9 di imam problem s farovete i stopovete kakto i s miga4ite ne rabotqt a v sushtoto vreme ima avariiki proverih bushonite no ne e ot tqh daite mnenie

ЗАЧИТО
ВСИЧКО ЗАВИСИ ОТ ОБСЛУЖВАНЕТО.ДА Е НАВРЕМЕ И ДА Е ЩО ГОДЕ СНОСНО КАТО КАЧЕСТВО.А ЗА КОЛЕГАТА ПО ГОРЕ..........ПРИ МЕН СЕ СКЪСАХА И ДВАТА МАСЛОПРОВОДА НА СПИРАЧКИТЕ В ИНТЕРВАЛ ОТ ИМА НЯМА 1 ЧАС.НО СЛЕД СМЯНА НА ПРЕДНИ АМОРТИСЪОРИ.ПРОСТО НА НОВИТЕ, ПЛАНКИТЕ КОИТО КРЕПЯТ МАСЛОПРОВОДИТЕ БЯХА В ДРУГО ПОЛОЖЕНИЕ. ПОСЛЕ ГИ ОГЪНАХ В ПОДХОДЯЩ ЪГЪЛ И ВСИЧКО СИ ДОИДЕ НА МЯСТО.

КАРам си ДРЪГела
Собственик съм на V40,мод.1999 г. 122 к.с.,бензин. Май е произведен в Белгия,знам ли.Аз съм на 45 г. и съм сменил доста автомобили."Най-хубавите"които съм имал са Ауди А6 дизел от 2003 и БМВ5 от 2001.Просто положението е,знаете кризисно.И се наложи да си взема по-евтина каручка.Страхотен избор.Карам я от миналата година,навъртял съм над 34000км!!!Спукан маркуч на спирачките,сменени свещи,филтър...и се мъча да си сппомня за нещо друго,но повярвайте ми-няма!Вярно не живея в Бг икарам с хубав бензин,но колата е перфектна.Сега е към 170000км. и сигурно от уважение към нея никога няма да я продам.

ЗАЧИТО
ЗА САМИЯ МОДЕЛ С40 МИ ХАРЕСВАТ КАТО ВИЗИЯ. САМО ЧЕ ПРОБЛЕМА ПРИ НАС С40 И В40 Е ЧЕ КАРАМЕ РЕНО А ПЛАЩАМЕ ЗА ВОЛВО.НО АЗ СИ ГИ ХАРЕСВАМ.ЗАХВАЩАМ ВЕЧЕ 4-ТА ГОДИНА С НЕГО.

ЗАЧИТО
СЪС СИГУРНОСТ МОТОРА НЕ Е ШВЕДСКИ.ОСТАНАЛОТО Е КАТО МОЕТО V40 OПИСАНО ПО ГОРЕ РАЗЛИКАТА Е САМО ЧЕ МОЕТО Е КОМБИ.ДАЖЕ РАМАТА Е ЗАИМСТВАНА ОТ ФОРД-ФОКУС.

dimitur dimitrov
kakvo hte kajete za Volvo s40 1.6 2000g.vaheto vpe4atlenie za tozi model na volvo?

ЗАЧИТО
ЗДРАВЕЙТЕ (ВОЛВО МАНИАЦИ),КАРАМ В40 1,8 16В 122К. МОЕТО МНЕНИЕ ЗА 3 ГОДИНИ Е ЧЕ-ШВЕДИТЕ ТОЗИ ПЪТ СИ РАЗВАЛИХА ИМЕТО. НАВЪРТЯХ МУ 100000КМ И ДО СЕГА СЪМ И СМЕНИЛ ВСИЧКО. БИЛ СЪМ В ШВЕЦИЯ 4 ГОДИНИ.КАРАЛ СЪМ ВСЯКАКВИ ВОЛВА И СААБ НО НЯМАТ НИЩО ОБЩО.ТОВА КОЕТО КАРАМЕ ТУК СИ Е ЕВРОПЕИСКИ (ЗБИРЩАИН) НЯКОИ ОТ ДВИГАТЕЛИТЕ СА НА РЕНО(ДИЗЕЛ)ДРУГИ ИМАТ ВЗАИМСТВЕНОСТ С ФОЛКСВАГЕН.ОКАЧВАНЕТО (В СЛУЧАЯ ПРИ МЕН Е ЯПОНСКО \"КАЯБА\"ГОРИВНАТА СИСТЕМА Е ИДЕНТИЧНА С МИЦУБИШИ,СКОРОСТНА КУТИЯ НА\"РЕНО\"АБС СЪЩО НА\"РЕНО\"ЕЛЕКТРОНИКА НА \"БОШ\"СПИРАЧНАТА СИСТЕМА СЪЩО Е ЯПОНСКА) ЗА КОРИОЗ ОТВОРЕТЕ СИ ПЕПЕЛНИКА,ТАМ ОСВЕН ЩАМПАТА НА ПРОИЗВОДСТВО ПИШЕ ГЕРМАНИЯ.ОТ НАИ СТРСТНИЯ ПОЧИТАТЕЛ НА ТАЗИ МАРКА ЗАПОЧВАМ ДА СЕ ПРЕВРЪЩАМ В НАИ ГОЛЕМИЯ\"ХЕИТЪР\".НО КАКВО ДЕ СЕ ПРАВИ ВСИЧКИ ПРОИЗВОДИТЕЛИ СЕ СЛИВАТ И ЗАТОВА РАЖДАТ ТАКИВА (ФРАНКИНЩАИНЧЕТА)СЪЖЕЛЯВАМ АКО СЪМ КРАЕН НО ТОВА НЕ СЕ СЛУЧВА САМО С ВОЛВО.ВЕЧЕ АВТОМОБИЛИТЕ ГИ ПРОИЗВЕЖДАТ ЗА ДА ИЗДЪРЖАТ ПО МАЛКО КОЛКОТО ДА ИМ МИНЕ ГАРАНЦИЯТА.

съединителя
:) провери във съответните вносители

seiko
q mi kajete kolko pori struva s1idenitelqt cql komlekt

Анонимен
i as karam s 40 1999 18 16 vintila 122 konq za edna godina s1m smenil lef sarniren bolt samo ok

miro !
собственик съм на V 40 от месец и ми е рано да изразявам мнение , но за возията когато стане дума - ХХМММММ .... ми слизам от Ситроен цх а след това от рено 21 все френски автомобили , а това са както всички знаеме царе на возията - сегашната кака не ме разочарова (намалено удобство във возенето но за сметка на покачена сигурност и стъбилност по време на агресивно шофиране), колкото до скоростната кутия и двигателя (френския дизел е един от най-тихите и надеждни) - тва е въпрос на подръжка и взискателност според мен ! Кооперацията на волво с други марки е за да може да достигне комерсиалност - да не забравяме че това с въпросната криза у тях е само един търговски трик според мен , понеже базата на приходите им идва главно от тежкотоварни автомобили , а там са трудно победими ! :)

agressor
Карам Волво в40 97 г. 2.0 бензин 140 коня. Еми не съм бил по-доволен ! Мога да ви кажа само : VOLVO FOR LIFE !! Сещайте се за к'во става въпрос ! :)

Анонимен
Кажете моля как е возията на модела до 2000г казват че супер твърдо вози. Можете ли да я сравните с друг модел например като Корса ли твърдо вози или е нещо средно като БМВ 3 серия?

Георги
Здравейте! Никой нищо не казва за V50?! Насочил съм се към тоя модел. някви недостатъци можете ли да споменете, също така дали да е дизел или бензин- кой от моторите е по-добър? Мерси

ico
i zabraih da pita neshto nyakoi ako e sminil maslato na skorostnata kutiya kolko litra se slaga

ico
karam volvo v40 1.8 benzin i sim dovolen osven ot skorostnata kutiya vse izliza zegerka nyakva maystora tyi kaza i az tyi kazvam nyakva zegerka ko da praya nz

baichev
skorostnite kutii na reno sa palen t..ak

паричката
някой търси ли лети 4 джанти комплект с летни гуми?17 цола-черна спица,гумите са 45 на 205.свалени са от волво s40.тел.0887692444 гумите са на един сезон.

паричката
(лоши,евтина техника...)защо си се писал с моя ник бе приятелю?Вече карам волвото 2 месеца и нямам никакви забележки и за возията.Е за сега я карам само градско,но ми предстои и дълък път така че ще видим как ще се представи!

паричката
Лоши, евтина техника и качество от Форд, скъпо обслужване, все пак е Фокус малко позамазан.

stoqnov
Здравейте, ще си купувам Volvo s40 1.6 disel 109 к.с. Искам да попитам някой тук ако е карал такава кола какви са му впечатленията!

petpetkov
Паричке, за филтър в купето виж под жабката.

Jiki
Имам и аз такава каруца, нямат значение гумите остава си същото дърво. Голямо набутване, посредствен автомобил като качество и възможности. Няма нищо общо със старите машини 750, 850, на S - V 40 само емблемата е от Волво.

Miki
Карам Волво S40. Гумите са му 195/55/R15. Казват че возията била по-добра с гуми 195/65/15. Моля някой ако е карал с двата размера гуми да сподели опита си!

Анонимен
http://volvoclub-bg.com/forum/index.php пич тука са отговорите който търсиш, няма нужда да пишеш 10 коментара с различни никове да разберем че ти се иска да караш волво!

паричката
купих си в40(2001-116коня)дизел.кажете ми има ли филтър в купето и ако има къде се намира.благодаря!

petpetkov
Благодаря за отзивите. Карам малко, 5-6000 км на година. Май ще направя смяната на 8-9 години и на 100000 км .

Анонимен
Абе, ти си вържи гащите. Защото скъсан ремък не се знае какви ще са щетите. Да ти кажа един майтап: колите, за разлика от жените, се отблагодаряват за грижите. Дано не чете някоя жена, че ще разгадае мъжката любов към автмобила. Хаха.

petpetkov
По въпроса за смяна на ангренажния ремък на дизелов двигател Т3 на Рено, качен на Волво С40. От МФ влязоха в компютъра и казаха - смяна на 180000 км. или на 10 години.

Анонимен
Питай си майстора, колега, но по принцип им дават по 50-60000км. на неоригиналните, сменени в Бг ангренажи/предполага се турско производство/. Ти обаче го смени на 40 000км. и нямаш никакви проблеми. И ще си спокоен. Така, че ти е рано на 6000 да го сменяш. Споко. Смени ли ролките и обтегачите? Не забравяйте въздушните и маслени филтри за добрата работа на двигателя. Сещайте се и за горивния такъв. В никакъв случай не пропускайте и филтъра на климатика. Има работа - стегнете се. Подредете си нещата във времето с цел разпределение на средствата.

petpetkov
Купих С 40 миналото лято на 83000. Сега е на 89000. кога да сменя ангренажния ремък?

Анонимен
Ами колега, по принцип по-добрите мотори на Рено са 1,9dTI помпа-дюза с 98к.с. с помпа на Бош на базата на които по-късно са и комън рейл моторите на компанията със 102, 107, 120 и 130 к.с. В същност, при тия цени на нафтата, защо ти е дизел. Аз самият карам дизел и сега виждам, че най-изгодното е един хубав силов мотор на бензин с газова уредба/метан най-добре/. Това излиза най-икономично. Може би с около 40% по-икономично от дизела. Ако и да сложиш пълна инжекция тя ще се изплати и ще си по-доволен. Ааа, да ти кажа че поддръжката на дизеловите мотори хич не е евтина - ремъци, РОЛКИ най-вече/при тия мотори на Рено са поне 6 на брой ако не греша цифрата, два ремъка - ангренаж и магистрален с обтяжка на магистралния от 240лв.ройката/ролка, пружина и амортесьор в пружината май беше, всичко това монтирано на масивна алуминиева стойка. Абе вземи си бензин. Волво с хубав бензин, сложи си една бутилка на мястото на резервната гума, карай си икономично и ако се видим някой път ще почерпиш. Толкова години брицам на дизел, хубаво тегли като трен, ама и аз ще се развеждам с дизела в първия момент, в който имам възможност. Жив и здрав.

Анонимен
годината е от 98 до 2000 :)))

Анонимен
мнениата в гугал са противоре4иви немога да прецениа кайете си мнението молиа :)))

Анонимен
Не си писал за година, но ми се струва, че този двигател е дизел на Рено с пред камерно запалване на горивната смес - т.е. вън от цилиндъра, в самата глава. При претоварване опасност от спукване на главата. До еди коя си година Волво се снабдяват с бензини и дизели от Рено. Направи си справка с чичко Гугъл. Ама точно за този двигател по-добре недей.

Анонимен
и последно волво с 40 1.9 90 кс дизел добра кола ли е.........

ivan ivanov
ima edin avtomobil i tova e volvo,vsi4ki drugi sa prosto koli.

анонимен-паричката
реших да си купя v40-2001год(дизел).сподилих с няколко човека и все ми казваха,че ще имам проблеми с колата,понеже била с двигател на рено.знам,че вие сте фенове на волво,но все пак дайте някакъв съвет.а ако потърсе дензин-пак 2001год.благодаря предварително!!!

bolgar
имам волво в40 2001 г. 1,9 дизел. 3 години вече го карам и съм супер доволен по принцип. Тия дни обаче нещо стана и се надявам да не е нещо сериозно, щтот ще трябва да си променя мнението за марката, а не ми се иска мамка му. Някалко дена тракаше в големите студове,лямпата за маслото светваше от време на време, реших че е от тъпата "зимна нафта на ОМВ" и тръгнах на планина. Масло има, проверявах, доливах и т.н. По пътя взе да трака съвсем, почна на момента да придърпва, лампата за маслото ту светва ту угасва. Кората на двигателя се оказа, че е омаслена. На 2-ма майстори до момента ходих, и 2-та смятат, че двигателя е едва ли не за хвърляне, единият казва, че е сигурно колянов вал за смяна. Иначе пали, работи си, поддържа обороти нормално, може да се движи, но тогава почват някви адски тракания и хлопания. Някой има ли подобен кофти опит?

krasun
i mojata s40 1.6 105k.se dave6e hodih v moto phoe i ni6to samo mi kazaha da smenja sve6tite ... e smenih gi i volvoto se opravi.

Анонимен
И S40 и V40 ми харесват външно, но вътре са ми малко шведски дървени... Какво мислите за тази http://www.cars.bg/u494677

Анонимен
имам волво в 40 смених тyрбо смених гарнитyра на главата мотора е1.9 115 к какво ще кяжете за него

Анонимен
Карам v40 от 3 години модел 1997 2.0 бензин 136 коня,много добра кола,след като сложих газ ми се развали горивната помпа ,но други проблеми нямам.Кара се много лесно и има много добри спирачки.

sbigis
...имам В40 1.9 Рено.....колата е много сполучлива,ако я намерите читава не и се чудете.....ще ви служи дълго/дълго време....

V40
Имам В40 1.8 115кс от 4 години! Колата е здрава,но не е за хора с парични проблеми! Аз имам оплаквания САМО от калпави майстори - щото едни отварят работа за следващите! Имал съм Голф 1.8i, Ауди 100 2.5TDI /като А6/. Следващата също ще е ВОЛВО! П.С. дизеловите двг на Рено са сполучливи и ефтини за поддръжка!

Шестакът
Не знае, че са един и същ модел, но вече е решил да си купува. Добре, че не попита някой във форума на волво, че със шутува ще те разкарат от там алекс1.

Батето
Питаш дали да си к0пиш седан или комби от един и същи модел и кое е по-добро? Интересен въпрос...

алекс1
До колегите собственици на ВОЛВА.Кой модел от по старите е по добър-v40 или s40?Питам зашото съм решил да си копувам.

Aнонимен
Do kolegata na kito kolata mu se zadu6ava...Tvurde veroqtno nqkoi ot cilindrite na motora da ne rabotqt normalno i zatova kolata varvi kato zadu6ena.Otvori plasmasoviq kapak na motora i tam6te vidi6 dve 4erni kutii napodobqva6ti rele,tova sa elektronnite ustroistva koito podavat iskra kum sve6tite ,vuzmojno nqkoq ot tqh da ti pravi problem.Nadqvam se da sum ti bil ot polza

Aнонимен
това лято си купих волво v40 1.9d на 140000км след 2000 км смених турбина,която знаете колко струва.като цяло е добра кола.

Aнонимен
i az ima v40 1.9 TDI i ne moga da se oplacha korava kola no kato q vzeh beshe s schupena skorostna kutiq smenih q i za sega nqma kosuri i dano i zanapred da e taka

AнонименРОСКО
МИСЛЯ ДА СИ КУПЯ 40V ДО СЕГА КАРАХ АУДИ 80

Aнонимен
imam problem kupih s40 1998g.na tabloto ot vreme na vreme svetva 'service" kolata raboti kato zadu6ena.mahnah katalizatora i pak sa6tiqt problem.

Aнонимен
imam s40 1.8i 1999g karam j ve4e 4etvarta godina i da vi kaza mnogo sam dovolen da 4ukam nadarvo njmam nikakvi oplakvanij ot nej.

Гларис
Имам s40 1996 година, 160 коня с газова уредба. Наистина е адски здрава кола и няма място за сравнение с форд-пълни глупости, Следващата ми кола ще бъде пак Волво :) но за сега си я карам тази с най-голямо удоволствие и най-важното с голямо спокойствие.

volvomen
Вие си приказвайте. За мен тази марка е като мокър сън

Aнонимен
моля,повече мнения за в40,1999 година. 1800 кубика,122 коня

Aнонимен
Еблемата не прави колата, това си остава най- обикновен форд с готини дрешки. Старите волвота са супер но новите са нищо повече от добре маскирано мондео. Сега и китайците ще се упражнят върху марката. По горният пост в началото казва, че е имал 4 атомобила в края на коментара си станаха 6. Аз пък съм сменил 12 автомобила, аре докажете, че е вярно.

Aнонимен
Пичове вижте ембблемата на КОЛАТА и ще разберете коя е МЪЖКАТА кола.Това е най коравата машина.

Aнонимен
Имам автомобил от 1998г. До този момент съм сменил 4 - карал форд, фият и опел. 4 и 5-та са Волво. 6-тата също ще е волво.

анонимен
и аз си харесах едно волво s40, но когато го пробвах с мъка влезе задната скорост. возията и спирачките бяха супер.

анонимен
Eдна забележка - фейслифта е през май 2000 година. Моделите след фейслифта се водят модел 2001, но са произведени втората половина на 2000 година. Тоя проблем със скоростите за първи път го чувам, в клуба също не мисля, че е обсъждан.

анонимен
Аз също имам V40 115 коня 1,9 2004 егати-супер колица,здрава и икономична,доста бърза за дизелов двигател. $ годинки я карам и съм си много доволен.Знам,че някой двигатели са на Волво ,а 100 дизелите са на Рено-но наистина са сполучили с този си ход.

анонимен
и аз съм на мнението че волво е най-коравата машна. Имам Волво В40 2001г. 1.9 119 кс. и за трите години от които го имам съм навъртял 70 хил. км. срязал съм три гуми и съм счупил една джанта по нашите красиви пътища но по моита колица нищо не съм сменял освен консумативи масли и филтри (надявам се и за напред да е така :))

анонимен
какво си говорите бе Волво е най-коравата машина

анонимен
Мнения за тази обява? http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11270717780047495&f1=details

анонимен
На Рено. Мърка и върви за малко пари.

анонимен
Какво ще кажете за 1.9tdi 2001г. S40

rum
moeto volvo s-40 sashto se izloji !!! da i az se uverih 4e skorostite na reno sa kalpavi !!! v4era mi otkaza 5-ta , a dnes starji cqlata skorosna kutiq !

21век
двигателите са на рено и не е вярно , че на всички V40 има проблеми в скоросната кутия. Не съм чул друг да се оплаква от скоростите на волво.

turrisi
A nikoi ne spomenava skorostite......mislq 4e bqha na Reno.....e...zna4i s problemi..nqma V40 deto da ne se e oplakalo ot skorosti...nesa si pasnali ne6to....vij ve4e V70 e drugo i Dvig i skor sa si na Volvo...

comments powered by Disqus