Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 10% отстъпка.

Реклама
auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo XC70

Две са основните преимущества, които собствениците на автомобили с марката Volvo ценят високо: изобилието от място в багажното отделение и свръхбогатото оборудване за безопасност. Напълно логично, най-много полезен обем предлагат комбитата на марката, така че няма нищо чудно, че три четвърти от продажбите на компанията във високия клас се падат на комби версиите.

Сравнен с Audi A6 Avant, BMW 5 серия Touring или Mercedes Е-класа Т-модел, V70 и неговият високопроходим събрат XC 70 изглеждат като почти изгодна покупка, дори и когато са нови. Освен това голяма част от екстрите, които при конкуренцията се доплащат, са серийни още за базовите варианти на V70. Големият шведски автомобил предлага просторен и функционален интериор, дори облегалката на дясната предна седалка може да се сгъва напред, освобождавайки допълнителен товарен обем.

Освен че е богато оборудван, V70 е също така впечатляващо издръжлив автомобил, който рядко създава сериозни грижи. Все пак никой не е съвършен – този модел също има някои свои слабости. Например бързото износване на гумите и съединителя се наблюдават не чак дотам рядко, появяват се и проблеми с износването на елементи от предното окачване и кормилната уредба.

Плюсове
  • просторен и гъвкаво организиран интериор
  • много добро оборудване за безопасност
  • удобни седалки
  • сигурно поведение на пътя
  • добър комфорт
  • солидна изработка
  • мощни двигатели
  • много добро сцепление при моделите ХС и AWD
Минуси
  • голям радиус на завиване
  • висок разход при бензиновите двигатели
  • вибрации в управлението
  • непрецизно превключване на предавките
Типични повреди
  • » дефектни светлини
  • » износване на предното окачване
  • » ускорено износване на гумите
Препоръчвани двигатели

2,4-литров дизелов двигател (D5) със 163/185 к. с. Common Rail двигател с мощна тяга, но лека слабост при потегляне, разход около 8,5 литра/100 км.

2,5-литров бензинов двигател с 210 к. с. Мощен петцилиндров двигател с характерен турбозвук, разход около дванайсет литра/100 км.

История на модела

2000 Дебют на втората генерация на комбито V70 и офроуд-модела ХС 70.

2002 Нов дизел 2.4d със 130 и 163 к. с.

2004 Фейслифт.

2007 Смяна на поколенията.

2008 Допълнителни системи за сигурност като опция.

Коментари
comments powered by Disqus