Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Volvo XC70

Две са основните преимущества, които собствениците на автомобили с марката Volvo ценят високо: изобилието от място в багажното отделение и свръхбогатото оборудване за безопасност. Напълно логично, най-много полезен обем предлагат комбитата на марката, така че няма нищо чудно, че три четвърти от продажбите на компанията във високия клас се падат на комби версиите.

Сравнен с Audi A6 Avant, BMW 5 серия Touring или Mercedes Е-класа Т-модел, V70 и неговият високопроходим събрат XC 70 изглеждат като почти изгодна покупка, дори и когато са нови. Освен това голяма част от екстрите, които при конкуренцията се доплащат, са серийни още за базовите варианти на V70. Големият шведски автомобил предлага просторен и функционален интериор, дори облегалката на дясната предна седалка може да се сгъва напред, освобождавайки допълнителен товарен обем.

Освен че е богато оборудван, V70 е също така впечатляващо издръжлив автомобил, който рядко създава сериозни грижи. Все пак никой не е съвършен – този модел също има някои свои слабости. Например бързото износване на гумите и съединителя се наблюдават не чак дотам рядко, появяват се и проблеми с износването на елементи от предното окачване и кормилната уредба.

Плюсове
  • » просторен и гъвкаво организиран интериор
  • » много добро оборудване за безопасност
  • » удобни седалки
  • » сигурно поведение на пътя
  • » добър комфорт
  • » солидна изработка
  • » мощни двигатели
  • » много добро сцепление при моделите ХС и AWD
Минуси
  • » голям радиус на завиване
  • » висок разход при бензиновите двигатели
  • » вибрации в управлението
  • » непрецизно превключване на предавките
Типични повреди
  • » дефектни светлини
  • » износване на предното окачване
  • » ускорено износване на гумите
Препоръчвани двигатели

2,4-литров дизелов двигател (D5) със 163/185 к. с. Common Rail двигател с мощна тяга, но лека слабост при потегляне, разход около 8,5 литра/100 км.

2,5-литров бензинов двигател с 210 к. с. Мощен петцилиндров двигател с характерен турбозвук, разход около дванайсет литра/100 км.

История на модела

2000 Дебют на втората генерация на комбито V70 и офроуд-модела ХС 70.

2002 Нов дизел 2.4d със 130 и 163 к. с.

2004 Фейслифт.

2007 Смяна на поколенията.

2008 Допълнителни системи за сигурност като опция.

Коментари
comments powered by Disqus