Базовият “горещ” хечбек струва в Италия от 21 200 евро, без да се броят различни отстъпки
Базиран на Fiat 500, малкият “горещ” хечбекAbarth 595 миналата година вече привлече вниманието на ентусиастите със специалните издания Monster Energy Yamaha и Scorpioneoro. Понастоящем италианците решиха да освежат основната гама, която включва самия 595 с три врати и неговите по-ефективни версии Turismo, Competizione и Esseesse. Цветовата схема, довършителните материали, оборудването и опциите, както и възможностите за индивидуализация са претърпели корекции.
Един обикновен 595 с петстепенна механична предавателна кутия ускорява от 0 до 100 км/ч за 7,8 сек, а най-добрата версия Esseesse (на снимката) се справя с 6,7 с ръчна или 6,9 сек с роботизирана трансмисия. 595 е оборудван с турбо двигател 1,4 T-Jet (145 к.с. и 206 Нм). Във версията Turismo мощността е увеличена до 165 к.с. и 230 Нм, а в модификациите Competizione и Esseesse - до 180 к.с. и 250 Нм. При всички модификации, с изключение на базовата, като опция, механичната трансмисия може да бъде сменена с петстепенна роботизирана.
Във версията Turismo седалките са получили нова кожена тапицерия с няколко цветови опции, включително новия Helmet Brown. Компанията също така смени скрийнсейвъра за включване и изключване на стандартния седеминчов сензорен екран, преименува селектора Sport mode в режим Scorpion (влияе върху работата на мотора и сервоуправлението), а версиите Turismo и Competizione получиха незначителни корекции в настройките и оформлението , за да се отдалечат още повече от основата един от друг.
Abarth 595 Turismo е по-фокусиран върху удобното пътуване, докато Competizione е ориентиран върхууправлението на писта.
Вариантът Competizione се отличава с матов Rally Blue цвят, вдъхновен от Fiat 131 Abarth Rally от 70-те години и 17-инчови алуминиеви джанти в знак на почит към Lancia Delta Rally Integrale от 90-те години. Актуализациите включват табло с Алкантара, кожени седалки и скоростен лост от въглеродни влакна.
Основната придобивка на 595 Esseesse е нова изпускателна система с титаниеви тръби, разработена от Akrapovič в сътрудничество с инженери и дизайнери на Abarth. В опциите за 595 има усъвършенствана 480W система BeatsAudio с осемканален цифров усилвател, шест високоговорителя и субуфер - прилично „зареждане“ за автомобил с толкова малък размер.
Базовият Abarth 595 струва в Италия от 21 200 евро, без да се броят различни отстъпки. Отворената версия на бебето започва от 28 700 евро и започва на ниво Turismo. Топ модификацията Esseesse вече изисква 31 100 евро в затворена версия и от 33 100 евро с открита каросерия.