Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

APS Sportec Audi S5: Пет десети аванс

31.08.2010 11:07
Туит

В началото на лятото компанията APS Sportec, вносителят на швейцарските тунери от Sportec за Великобритания, ни изненадаха с пълната си програма за Porsche 911 Turbo. Сега е ред обаче на Audi S5 и по-специално на трилитровия V6 TFSI.

Силовият пакет на APS Sportec включва нов спортен филтър и модифициран контролен блок за управление на двигателя. Благодарение на тях трилитровият V6 генерира 431 к.с. при 6640 об./мин и 520 Нм при 4250 об./мин, което е с 98 к.с. и 80 Нм повече спрямо стандартния модел. В допълнение 80% от въртящия момент е на разположение на водача в диапазона от 2750 до 6250 об../мин.

След намесата на APS Sportec оборудваният със седемстепенната автоматична трансмисия Audi A5 изпълнява класическия спринт от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди, което е с 5 десети по-добро постижение от това на серийния модел. За съжаление обаче електронният ограничител на скоростта остава фиксиран на 250 км/ч от съображения за сигурност.

Цената за британския пазар е 1950 паунда с ДДС и включен монтаж.

Коментари
comments powered by Disqus