Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Aston Martin иска да произвежда модела DBX в Алабама

29.04.2015 15:21
Туит
Aston Martin иска да произвежда модела DBX в Алабама

Компанията проведе разговори с властите в няколко щата, за да обсъдят потенциални места за американския завод на марката

Изпълнителният директор на Aston Martin Анди Палмър заяви, че неговата компания обмисля строителството на завод в Алабама, в близост до предприятията на концерна Daimler. „Решението все още е окончателно, но в рамките на нашето споразумение с Daimler такава синергия ще бъде логична стъпка”, каза шефът на Aston в интервю за медиите. По-рано компанията Aston Martin  проведе разговори с властите в няколко щата, за да обсъдят потенциални места за американския завод на марката. Но по всички личи, че Алабама ще бъде най-удобният вариант.

Компаниите Mercedes и BMW вече сглобяват своите кросоувъри в САЩ за един от най-големите пазари за автомобили от този тип. Логично е, че Aston Martin има намерение да произвежда първия си кросоувър именно там.

Купеобразният SUV GLC Coupe беше показан в Шанхай в качеството си като  концепция. През 2016 г. германците трябва да представят серийната версия на модела, който ще се появи на пазара през 2017.

Работата е в това, че Aston Martin планира да пусне в Съединените щати серийния кросоувър DBX. Според неофициални данни той няма да бъде построен върху собствена платформа, а на базата на кросоувъра  Mercedes GLC Coupe. В Алабама Mercedes има собствен изследователски център за кросоувъри. Там компанията отдавна произвежда модела M (преименуван вече GLE) и GL. А през миналата година в същия завод бе стартирано производството и на C-класата. Върху същата платформа MRA правят и кросоувъра GLC Coupe SUV, както и GLC. Има данни, че тези два модела ще се присъединят към списъка на произведените автомобили в Алабама.

През миналата година шефът на Mercedes за изследванията Томас Вебер каза, че компанията не възнамерява да споделя с никого платформата MRA. Но така наречените мащабни икономии и споделянето на разходите може да принудят германците да променят мнението си. А за Aston Martin взаимодействието може да бъде единствено от полза.

Известно е, че основните точки на взаимодействието между Aston и Daimler се отнасят до двигателите и електрониката. А това, че Daimler ще споделя една и съща платформа с британския производител, въобще не е ставало и дума. Но е възможно партньорството да бъде разширено. Към днешна дата Daimler държи 5% от акциите на Aston и поради това шефовете на немския гигант не изключват, че дяловото им участие може за стане по-голямо в бъдеще.

Коментари
comments powered by Disqus