Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Audi RS5: Официално

22.02.2010 17:13
Туит

Малко след като в Интернет се появиха първите официални снимки на Audi RS5, инголщатци публикуваха и пълните технически характеристики на модела. Новият спортист от фамилията на A5 ще получи 4,2-литровия V8, който е базиран на аналогичния V10 при R8.

В тази си версия двигателят на Audi ще генерира 450 к.с. при 8250 об./мин и 430 Нм максимален въртящ момент в диапазона от 4000 до 6000 об./мин. Благодарение на тях RS5 ще изпълнява класическия спринт от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди, но ще трябва да се задоволи с ограничената по електронен максимална скорост от 250 км/ч. По желание на клиента (вероятно и след съответното доплащане) лимитът може да бъде вдигнат до 280 км/ч, но със сигурност тунерите на Audi ще излязат с по-добри предложения.

Трансмисията е седемстепенната S tronic с два съединителя. Естествено, предаването е двойно, като при RS5 ще дебютира новият диференциал на quattro системата. Стандартно при него въртящият момент е в съотношение 40:60 в полза на задната ос, но при нужда 70% могат да бъдат пренасочени към колелата отпред, а до 85% – към тези отзад. За да гарантират на своите клиенти истински спортни емоции, от Audi са направили възможно при RS5 ESP системата да се изключва изцяло.

Окачването е ревизирано, като просветът е намален с 20 мм спрямо базовата версия. Стандартни са 19-цоловите колела (265/35), но като опция се предлагат и 20-цолови (275/30). Спирачната система също е оптимизрана, като в базовия вариант предните дискове са 365-милиметрови, докато при композитните той нараства на 380 мм. Спойлерът отзад е активен и се прибира при скорост по-ниска от 80 км/ч, като същевременно профилът му се променя, когато скоростомерът прехвърли граничните 120 км/ч. Двата накрайника на изпускателната система, оборудвана със специални клапани за контрол на звука, завършват пакета.

Продажбите на Audi RS5 ще започнат през пролетта.

Коментари
comments powered by Disqus