Моделната линия TT се сдоби с нова, още по-спортна версия S, чиято световна премиера се състоя на автомобилния салон в Детройт.
Под капака откриваме модификация на познатия двулитров TFSI-двигател, подсилен до 272 к. с. и 350 Нм максимален въртящ момент. Новите параметри на задвижващия агрегат позволяват ускорение от 0 до 100 км/ч за 5,2 секунди и ограничена по електронен път върхова скорост от 250 км/ч.
Серийни quattro и DSG
Серийното задвижване на четирите колела quattro, комбинирано с шестстепенната механична предавателна кутия, изисква 8 литра гориво на 100 км (8,2 л за роудстъра). Опционалната директна трансмисия DSG пък сваля разхода с 0,1 литра (0,2 л за роудстъра) и оптимизира ускорението с 0,2 секудни.
Алуминиева предна конструкция
Стандартно е и специалното окачване Magnetic Ride, носено от 18-цолови алуминиеви колела и гуми във формат 245/50. Конструкцията на предницата също е изработена от алуминий, което редуцира теглото на автомобила до 1395 кг (1455 кг за роудстъра).
Отличителни белези на изпълнението TTS са новооформените челни светлини, новите престилки, тапицираните с Alcantara спортни седалки и сивите циферблати на контролните уреди.
pavlin
TE TOVA E MACHINA