Необходими са сто часа ръчна работа, за да бъде направен един Flying Spur
Bentley Motors току-що отпразнува нов етап в историята на своя модел Flying Spur, с пускането от поточните линии в предприятието в Крю на своя 40 000-ен автомобил.
Bentley Flying Spur вече достигна зрелост с модела си от трето поколение, който продължава историята, започнала преди повече от половин век.
Първият Flying Spur всъщност се появява през 50-те години с модела S1 Continental Flying Spur, създаден от HJ Mulliner в 217 единици, след това през 1959 г. Bentley Continental S2 е обект на версия Flying Spur (по избор) предложена от Mulliner. От 2308 екземпляра , произведени от Continental S2, 128 са произведени във версия Flying Spur. И накрая между 1962 и 1963 г., Bentley S3 също е обект на доработване с Flying Spur, направен от придворното студио Mulliner.
След това Bentley Flying Spur се появява отново през 2005 г. като Continental Flying Spur, модел, чието име се трансформира с идването на второто поколение (представено през 2013 г.), за да го разграничи допълнително от Bentley Continental GT.
Трите поколения на Flying Spur са проектирани, разработени и произведени в централата на британската марка, базирана в Крю, където 250 служители днес работят ръчно всекидневно за сглобяване на всеки автомобил. Необходими са сто часа работа, за да бъде произведен един Flying Spur, който систематично преминава през сто контролно-пропускателни пункта, преди да бъде изпратен на бъдещия си собственик, чрез един от дилърите на марката, присъстващи в 68 страни в световен мащаб.
Половината от 40 000 модела Flying Spur, произведени през последните петнадесет години, са доставени на двата основни пазара на британския производител - САЩ и Китай, а 10% от тях са останали в Обединеното кралство.