Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Без жокери на Интерлагос

31.10.2008 10:02 1
1
2571835997
Туит

Надеждността ще бъде един от ключовите фактори за предстоящата Гран при на Бразилия, където ще се решат двете титли в шампионата на Формула 1. През сезон 2008 отборите имаха право на една принудителна смяна на двигателя, която не се санкционира, но този „джокер“ не важи за последния старт в календара.

В края на миналата година отборите се договориха първата повреда в двигателя за сезона да не се санкционира. Има едно единствено изключение – последния старт за сезона, когато пилотите нямат право да сменят своите агрегати, независимо дали са използвали или не „жокера“ преди. Санкцията е налице – десет места назад на грида.

На теория пилотите, които ще разполагат с нови двигатели за старта на „Интерлагос“, ще имат предимство спрямо останалите, чиито V8 ще участват във втори пореден старт (колкото е и ресурсът на един двигател във Формула 1). Ползата е не само в техническо отношение – по-високата изходна мощност на „свежите“ агрегати, но и психическа – увереността на пилота, че може да натиска повече, без да се притеснява за състоянието на техниката.

И така, кой ще се ползва с предимството на новия двигател? В действителност по-голямата част от пилотите на грида, включително и претендентът за световната титла Фелипе Маса. Фаворитът Люис Хамилтън обаче, заедно с още шестима състезатели, ще разчитат на „старите“ V8 от китайската Гран при.

Пилоти, за чиито двигатели бразилската Гран при е втори старт:

Люис Хамилтън, McLaren
Ник Хайдфелд, BMW Sauber
Дейвид Култард, Red Bull
Марк Уебър, Red Bull
Нико Розберг, Williams
Казуки Накаджима, Williams
Адриан Сутил Force, India

Коментари

габровец
В такъв случай всичко е ясно.Маса първи,Кими втори,трети...кой го е грижа кой ще бъде трети-може би SATA,тъй като на Хамилтън ще му ГРЪМНЕ двигателят.Тогава селяните ще празнуват,а гражданчето SATA ще реве...Отава още малко време!Чакам коментар с подходящ за случая шрифт.И да го дава по-спокойно.

comments powered by Disqus