Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 335i: Черешката на тортата

09.05.2013 09:20 2
2
2571895413
Туит
BMW 335i: Черешката на тортата

Моделът с редови шестицилиндров мотор под предния си капак е сред онези автомобили, които трудно могат да оставят някого равнодушен.

Времената се менят и поради една или друга причина често сме свикнали да свързваме този факт с някои недотам положителни явления и процеси. BMW 335i успява да докаже нагледно, че все пак има неща, които с времето стават все по-добри и все по-добри, а когато еволюцията им е свързана с известни промени в характера, това също може да е за добро. Като се замисли човек, не бяха толкова далеч годините, когато споменаването на BMW с шестцилиндров бензинов двигател с над 300 к.с. и задно предаване караше автомобилните ентусиасти да засияят, представяйки си великолепния звук на мотора, чудовищното ускорение и екстремното пътно поведение. Само че за по-спокойните натури или за хората с малко по-прагматично мислене, представата за подобен автомобил включваше сериозни компромиси с комфорта при пътуване и не по-малко сериозна вероятност всяка непремислена маневра да завърши с ефектен, но не на всяка цена желан пирует на пътя, а разходът на гориво оставаше сред темите, в които като че ли е по-добре човек да не се задълбава.

Е, очевидно актуалното издание на 335i гледа на нещата под доста различен ъгъл. Този автомобил предоставя на водача и спътниците му възможността да се наслаждават на комфорт, граничещ с този на петата серия. При умерен стил на шофиране автомобилът демонстрира стоическо спокойствие и превъзходни маниери, стрелката на оборотомера рядко напуска първата третина от скалата (все пак огромният въртящ момент от 400 Нм е наличен в практически почти целия работен диапазон на мотора – от 1200 до 5000 оборота), работата на трансмисията остава абсолютно неусетна, а контактът на задните колела с пътя се оказва неочаквано стабилен дори върху настилка с несъвсем добро сцепление. Разходът на гориво от своя страна вероятно ще изненада мнозина, а някои вероятно ще останат дори шокирани: при сравнително равномерно каране, извън града 335i показва стойности между 8 и 9 литра на 100 километра. При наличието на 1,6 тона тегло и 306 извънредно добре тренирани жребци под предния капак подобен показател изглежда почти невероятен.

И ако след казаното дотук някой се опасява, че огненият нрав на 335i е пожертван в името на удобството и ефективността, то може да кажем само едно: не, дори напротив! Достатъчно е да преминете в режим Sport или просто да настъпите повечко педала на газта и 335i моментално се преобразява точно в този спортист, който подобава да бъде. Тягата при ускорение е почти феноменална, прецизността на управлението е върхова за класа и напомня недвусмислено защо именно „тройката” се смята за своеобразна визитна картичка на BMW.

Текст: Божан Бошнаков

Коментари

ams
@Анатоли, става дума за два различни двигателя с идентична максимална мощност. Предшественикът ползваше двигател с индекс N54, който разполага с два турбокомпресора. Актуалният модел се задвижва от двигател с индекс N55, който работи с един турбокомпресор, който обаче е двуструен (Twin Scroll).

Анатоли
Този двигател като на предишното поколение Е90N ли е? Като гледам пак е с 306 коня?

comments powered by Disqus