Вход

Участвай в играта на auto motor und sport и спечели Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Отговорете правилно на въпросите и можете да спечелите някоя от седмичните ни награди или голямата награда - Комплект зимни гуми Nokian Tyres

Моля, запознайте се с Общите условия на играта

 

Каква е основната разлика между зимната и лятната гума?



Коя компания изобретява първата в света зимна автомобилна гума?



Какво представлява технологията Aramid Sidewall на Nokian Tyres?



Какво представлява технологията Coanda на Nokian Tyres?



За какво служи WSI индикатора за безопасно шофиране върху гумите Nokian Tyres?



Защо Nokian Tyres става първият производител на автомобилни гуми, който използва рафинирани нискоароматни масла при производството на продуктите си?



 

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW 335i: Черешката на тортата

09.05.2013 09:20 2
2
2571895413
BMW 335i: Черешката на тортата

Моделът с редови шестицилиндров мотор под предния си капак е сред онези автомобили, които трудно могат да оставят някого равнодушен.

Времената се менят и поради една или друга причина често сме свикнали да свързваме този факт с някои недотам положителни явления и процеси. BMW 335i успява да докаже нагледно, че все пак има неща, които с времето стават все по-добри и все по-добри, а когато еволюцията им е свързана с известни промени в характера, това също може да е за добро. Като се замисли човек, не бяха толкова далеч годините, когато споменаването на BMW с шестцилиндров бензинов двигател с над 300 к.с. и задно предаване караше автомобилните ентусиасти да засияят, представяйки си великолепния звук на мотора, чудовищното ускорение и екстремното пътно поведение. Само че за по-спокойните натури или за хората с малко по-прагматично мислене, представата за подобен автомобил включваше сериозни компромиси с комфорта при пътуване и не по-малко сериозна вероятност всяка непремислена маневра да завърши с ефектен, но не на всяка цена желан пирует на пътя, а разходът на гориво оставаше сред темите, в които като че ли е по-добре човек да не се задълбава.

Е, очевидно актуалното издание на 335i гледа на нещата под доста различен ъгъл. Този автомобил предоставя на водача и спътниците му възможността да се наслаждават на комфорт, граничещ с този на петата серия. При умерен стил на шофиране автомобилът демонстрира стоическо спокойствие и превъзходни маниери, стрелката на оборотомера рядко напуска първата третина от скалата (все пак огромният въртящ момент от 400 Нм е наличен в практически почти целия работен диапазон на мотора – от 1200 до 5000 оборота), работата на трансмисията остава абсолютно неусетна, а контактът на задните колела с пътя се оказва неочаквано стабилен дори върху настилка с несъвсем добро сцепление. Разходът на гориво от своя страна вероятно ще изненада мнозина, а някои вероятно ще останат дори шокирани: при сравнително равномерно каране, извън града 335i показва стойности между 8 и 9 литра на 100 километра. При наличието на 1,6 тона тегло и 306 извънредно добре тренирани жребци под предния капак подобен показател изглежда почти невероятен.

И ако след казаното дотук някой се опасява, че огненият нрав на 335i е пожертван в името на удобството и ефективността, то може да кажем само едно: не, дори напротив! Достатъчно е да преминете в режим Sport или просто да настъпите повечко педала на газта и 335i моментално се преобразява точно в този спортист, който подобава да бъде. Тягата при ускорение е почти феноменална, прецизността на управлението е върхова за класа и напомня недвусмислено защо именно „тройката” се смята за своеобразна визитна картичка на BMW.

Текст: Божан Бошнаков

Коментари

ams
@Анатоли, става дума за два различни двигателя с идентична максимална мощност. Предшественикът ползваше двигател с индекс N54, който разполага с два турбокомпресора. Актуалният модел се задвижва от двигател с индекс N55, който работи с един турбокомпресор, който обаче е двуструен (Twin Scroll).

Анатоли
Този двигател като на предишното поколение Е90N ли е? Като гледам пак е с 306 коня?

comments powered by Disqus