BMW използва автосалона в Женева, за да покаже най-накрая пред публика M-версията на новата шеста серия. Максималната мощност на 4,4-литровия V8 вече достига 560 к.с.
M6 се отличава от стандартната шеста серия по новите брони, раздутите калници и прагове, дифузора, ревизираната радиаторна решетка и LED габаритите. Към тях екипът на M GmbH е добавил четири накрайника на изпускателната система и нови 19-цолови колела (20-цоловите са опция).
Покривът на купето е изработен от подсилена с въглеродни нишки пластмаса, а този на кабриолета - от текстилена материя, което му позволява да се отваря за 19 секунди при скорост до 40 км/ч. Под него пък дизайнерският екип на BMW е оставил своя отпечатък чрез спортните седалки, тапицирани с естествена кожа, специалния скоростен лост и новия волан, под който се открояват палците за смяна на предавките.
Променени са също контролните уреди, праговете са оборудвани със специална подсветка, а част от панелите в интериора са от карбон. В списъка с опциите за двата нови модела влизат също така системата за подгряване на волана, навигацията, хедъп дисплея и аудио системата на Bang and Olufsen.
За задвижването на M6 се грижи познатият туинтурбо V8, който в случая генерира 560 к.с. и 680 Нм. Той е комбиниран със седемстепенна скоростна кутия с два съединителя, благодарение на която ускорението от 0 до 100 км/ч изисква впечатляващите 4,2 секунди (4,3 за кабриолета). Максималната скорост е фиксирана по електронен път на 250 км/ч, но при желание на клиента ограничителят може да бъде елиминиран и ускорението да продължава до 305 км/ч.
Екипът на M GmbH е модифицирал също окачването, системата за електронна стабилност,която е получила нов M Dynamic режим, и е добавил към силовото предаване активния M диференциал. Високоефективната спирачна система пък може да бъде оборудвана с карбон-керамични дискове.
Продажбите на двата модела ще започнат в началото на лятото.