Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW седма серия: Динамика и стил

05.07.2008 11:07 16
16
2571833181
Туит

Този път вместо с нестандартен дизайн флагманът на баварците, чието пето поколение ще достигне търговската мрежа през ноември, привлича вниманието най-вече с техническите си особености.

Каросерията на новата седма серия е по-плоска и по-широка от преди, което я прави и доста по-динамична. Междуосното разстояние пък е удължено с цели осем сантиметра и вече достига внушителните 3,07 метра. Въпреки набъбналите си размери величественият "баварец" е малко по-лек от своя предшественик - обилното приложение на алуминий в задвижващите агрегати, ходовата част и каросерията позволяват собствено тегло от 1,9 тона при базовата версия.

Стилна предница и нормален багажник

Физиономията на седмата серия напомня за "петицата", бъбреците обаче са доста по-големи и отвесни в позицията си. Запазени от друга страна са късите надвеси и сплеснатият силует. В задницата ни се разкриват разделяни от капака на конвенционалния багажник стоп-светлини и интегрирани в престилката накрайници на изпускателната система.

Старт с три моторни опции

Гамата на двигателите е напълно обновена: 4,4-литровият битурбо V8 от 750i вече генерира 406 к. с., трилитровият редови 6-цилиндров бензин в 740i впряга 326 "коня", а единственият за сега турбодизел извлича 245 конски сили от 2993 куб. сантиметра (540 Нм). Серийна е познатата шестстепенна автоматична трансмисия, която обаче е подложена на значителна оптимизация. Седмата серия разчита на система за рекуперация на спирачната енергия и интелигентно управление на вторичните агрегати.

Множество подобрения на ходовата част

Опционално е подпомаганото от задния мост завиване, комбинирано с активно управление на предния мост. Електронно регулираните амортисьори разполагат с три степени на настройка, програмата за стабилност ESP пък може постепенно да се изключва. Срещу доплащане се предлага и система за редуциране наклона на каросерията.

По-прагматичен интериор

В "заредения" с въздушни възглавници салон на автомобила откриваме ново арматурно табло с хармонично интегриран дисплей на навигацията, скоростен лост в централната конзола и система за управление iDrive с възможност за функционално програмиране на бутоните.

Технологии от последно поколение

В списъка на "екстрите" ни посрещат асистент за следене и смяна на пътното платно, адаптивен темпомат със спирачен асистент, head-up дисплей, показател на позволената максимална скорост и уред за нощно виждане. Пътниците на Седма серия ще имат неограничен достъп до Интернет, както и интерактивен електронен вариант на пълното упътване за експлоатация на автомобила.

Коментари

Ognian
Starata sedmiza kato dizain bese mnogo po hubava,tazi novata s taq tapa muzuna i golemi resetki i otzad stopovete ne gi haresvam

miho
а може и да е по-добра от S-ката както винаги!!! >:-)

kiril galabov
zdr ako ima po4itateli na bmw avtomobilite 6te se radvam da se zapoznaem v skype-kiril.gulabov(valk edinak)

Mpower
abe za6to nqkoi hora o6te si mislqt 4e razbirat ot koli 4e kakvo i e hubavoto na S-klasata 4estno rabata kola s po4ti ednoobrazen dizain s predhodnite deto ve4e mi umrazna da gledam pulen le6 :-(|)

Dian
Най-красивият автомобил до момента, поне за мен. Предполагам, че повечето негативни изкавания тук по отношение на екстериора на новата 7-ца са явно поради факта, че още не сме свикнали с него :)

hari
ebati koraba e te tova e limuzina

richard
izgubiha formata na bavareca. predpochitam da si kupia bmw ot po-predishnata pratka.s-kata e mnogo po-dobar dizain.novata sedmica neka nemcite da sia voziat.

Alek
за мен прилича на lexus ls. Мн лошо последните BMW-та не6то не радват с дизайн. Поне едно е сигурно, че двигателите ще са чук. ;)

Батето
Отпред ми е странна, може би на живо ще е по-добре. В профил ми харесва, отзад пак ми е странна... Поне отвътре е в пъти по-красива, отколкото предишната. Не знам, трябва да се види на живо, но като дизайн можеше да изглежда и по-добре. За мен S-класата продължава да бъде по-стилният автомобил.

BAT_J
има супер странна предница ..отпред прилича на 1 -серия купе..дано на живо изглежда по добре

gogomerc
няма да е по-добра от S-ката.както винаги!

deso
dali 6te e po dobra ot S-kata

deso
mnogo mi e stranna tazi 7ca

deso
ти шегуваш ли се ?

monkata
Da ti kaja ot 1989 godina do sega vinagi!

darkart
От кога BMW правят трактори?!?

comments powered by Disqus