Инженерите от Байерн ще дръзнат да направят голяма крачка не само във върховите технологии
Сегашното BMW Серия 3 (F30) току-що беше ревизирано и с новия фейслифт навлезе в нов етап от жизнения си цикъл, неговият край предвещава очаквания в края на 2018 наследник (G20), чийто прототип е на първите тестове.
Със следващото поколение BMW Серия 3 инженерите ще дръзнат да направят голяма крачка не само във върховите технологии, но също така и в дизайнерската концепция. С бестселъра Серия 3 BMW иска феновете му бързо да го разпознават в автомобилния трафик. Освен това шофьорите на BMW Серия 3 се смятат за много прогресивни и отворени за нови идеи, за разлика от водачите на висококласните модели, които са известни със своя традиционализъм и консерватизъм. „Бъбрекът” ще стане още по-впечатляващ, а светлините с OLED технология ще бъдат по-тесни и внушителни.
BMW Серия 3 с олекотена конструкция и хибрид
Идващото в края на 2018 ново BMW Серия 3 ще бъде с впечатляващ интериор. Новият изпълнителен директор на BMW –Харалд Крюгер, се готви да реагира на критиката на клиентите. Ъпдейтвани са не само инструментариумът на операционната система, но и инфотейнмънт приложенията. Това важи също както за асистиращите системи, така и за системите за сигурност. Тук доста елементи са заимствани от Серия 7 и бъдещата Серия 5.
Новото BMW Серия 3 споделя също 35up основна конструкция на предстоящата Серия 5. С тази си конструкция Серия 3 редуцира няколко килограма от теглото си, както и благодарение на новите карбонови компоненти от Серия 7. Двигателната гама, която специалистите от Байерн предлагат, включва агрегати с новата компилация от 0,5-литрови единици. Двигателите за базовия модел ще бъдат трицилиндрови, четирицилиндрови до шестцилиндрови за топ версиите - всички с турбокомпресор. Освен това се очаква дяловото участие на електрическите мотори да се увеличи, така че може да се очаква най-малко един хибриден модел.