Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

BMW ще натиска ФИА за корекции в минималното тегло

27.03.2009 09:22 1
1
2571841159
Туит

BMW Sauber ще настоява ФИА да увеличи минималното тегло на автомобилите във Формула 1, за да неутрализира негативите, които понасят по-тежките състезатели.

Базираният в Хинвил тим оборудва болида на Хайдфелд с KERS, но този на Кубица - не, тъй като полякът е значително по-тежък и подобна стъпка би означавало, че неговият автомобил или ще надхвърля близо с 10 килограма минималното тегло, или ще има огромни проблеми с баланса.

Голяма част от пилотите бяха принудени през зимната пауза да свалят килограми заради въвеждането на KERS, а ситуацията в BMW Sauber демонстрира нагледно, че по-едрите състезатели са в неблагоприятна ситуация.

Спортният директор на немската компания Марио Тайсен заяви, че неговият тим ще настоява пред ФИА границата от 605 килограма, които включват болида и пилота, да бъде коригирана.

„Ще поставим този въпрос“, коментира Тайсен, визирайки минималното тегло. „Проблемът е налице. Това, че единият ни автомобил е оборудван с KERS, а другият – не, означава, че нямаме трудности със самата система. Нашият KERS е готов и съм сигурен, че е достатъчно лек. Това е проблем в правилника, който ощетява по-тежките пилоти.“

„Искаме да сме сигурни, че предоставяме възможно най-добрия автомобил на нашите състезатели, ето защо ще решаваме отделно за всяка писта и индивидуално за всеки пилот дали да използваме KERS. В бъдеще обаче ще настояваме минималното тегло да бъде увеличено.“

Коментари

габровец
Абе,отрежете му носа,за да олекне,а може и цялата глава!!! >:-) :-D ;)

comments powered by Disqus