Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Bugatti 16C Galibier: Близо до народа

01.08.2011 14:54 1
1
2571889887
Туит

Президентът на Bugatti Волфганг Дюрхаймер потвърди пред колегите ни от немския ams, че прототипът 16C Galibier ще се сдобие със серийна версия.

Моделът ще излезе на пазара през 2012 г. и ще получи 16-цилиндров мотор, чиято максимална мощност ще бъде в диапазона от 800 до 1000 к.с. И тъй като Galibier ше бъде значително по-практичен от Veyron, производството му може да достигне впечатляващите за марката 1000 или дори 1500 бройки. На този етап няма информация за цената, но едва ли ще бъде по-ниска от милион евро.

16C Galibier Concept, който бе представен официално в Женева през 2009 година, е четириврато купе, оборудвано с осемлитровия мотор от Veyron. Задвижването, естествено, е и на четирите колела, спирачките са керамично-карбонови, а окачването е специално разработено за модела.

С издължения си преден капак, силно наклоненото челно стъкло, изтеглената назад кабина и агресивната задница Galibier излъчва филигранна елегантност и динамика, а не монументалност и тежест. Традиционни за Bugatti са формата на предната решетка и напомнящата за легендарния Type 57 преминаваща през средата на покрива изпъкнала линия, в която е интегрирана третата стоп светлина. Двуцветната каросерия също е част от стила на Bugatti: предните калници и вратите са от полиран алуминий, а каросерията показва своята фина карбонова структура, дискретно покрита от син прозрачен лак.

Интериорът е истинска приказка, направена от несметни количества кожа и полирани фурнири от екзотичния дървесен вид варвона. Кокпитът е редуциран само до най-важното, липсват всякакви детайли, които биха развалили естетическата цялост на оформлението. Централната конзола приютява централен контролер, който по желание се издига нагоре и служи за командването на всички възможни функции, които ще можем да открием догодина в новото издание на Audi A8.

Над волана има дисплей, изобразяващ най-важните данни за автомобила. В долната част на средната конзола е монтиран екран, който лесно може да се премести оттам и да бъде поставен пред седящите на втория ред. Над него се вижда малък, но изключително елегантен хронограф от Parmigiani. Той може да бъде свален от таблото и да се носи като класически ръчен часовник благодарение на нестандартния дизайн на каишката.

Ако плановете за серийно производство бъдат реализирани, то 16C Galibier ще се сглобява в Молзаим, където понастоящем компанията произвежда Veyron 16.4.

Коментари

Eddie Murphy
Историята ще си каже своето и след време ще се оцени като "експеримент" най-вероятно.Иначе ми прилича на Порше Памнамера ама доста по-скъпичко.Дори Спайкър Париж-Пекин ми изглежда доста по-реален в много отношения.Доста е вулгарно да се иска за четириврат салон-хечбек над един милион особено в момент като сегашния. Поздрави

comments powered by Disqus