Световен рекорд за скорост бе регистриран от Bugatti Chiron Super Sport 300+
След една 2019 година, пълна със събития, отбелязани по-специално с честванията на 110-годишнината на производителя, Bugatti възнамерява да поддържа темпото и през 2020 г. и да предложи нови изненади на своите почитатели.
Оценката на Bugatti за 2019 г. е повече от успешна. Тържествата по случай 110-годишнината на марката, организирани за първи път по целия свят, бяха посрещнати с голям успех, като събитието Grand Tour например, което събра 25 автомобила Veyron и Chiron, за да тръгнат на пътешествие, чийто финал бе в Замъка на Молсхайм.
2019 също беше годината на специални модели с представянето на Chiron « 10 ans Bugatti», произведен в чест на годишнина и на родината Франция, както и изключителния La Voiture Noire и Centodieci, за който дизайнерите на марката бяха вдъхновени от известния Bugatti EB110.
Световен рекорд за скорост също беше регистриран през миналата година от Bugatti Chiron Super Sport 300+, с максимална скорост от 490- 484 км/ч, постигнат на пистата Ера-Лесиен, а представянето бе определено от президента на Bugatti Стефан Винкелман като „подвиг на инженеринга ”.
2019 г. също бе годината на търговските успехи за производителя от Молсхайм, който днес показва книга за поръчки (за производствените му центрове), пълна до края на 2021 г. за Chiron, от който все още са на разположение по-малко от 100 екземпляра. Първото копие на Divo, суперавтомобилът, чието производство ще бъде лимитирано до 40 бройки, също ще напусне работилниците в Молсхайм тази година.
"Въпреки че се гордеем с миналото си, гледаме към бъдещето с решителност и ентусиазъм", каза Винкелман. „Живеем в революционни времена. През 2020 г. ще пуснем още по-ефективни автомобили, защото Bugatti има амбицията да разработва най-добрите автомобили в света. Не мога да кажа повече: имаме и други интересни изненади за вас. Имаме няколко идеи и продължаваме да работим върху бъдещето на нашата марка, толкова богата на нейните традиции. “
Марката с френския трикорьор, която все още не е прекрачила крайъгълния камък на електрификацията на своите модели, най-накрая обяви, че иска да действа „със задна дата по целия свят и с изминатите километри от автомобилите на Bugatti да анулира дълга си с емисиите на CO2 от 2018 г.".
„Затова искаме да поемем отговорността пред поколенията, които ще дойдат след нас и да впишем Bugatti катоустойчива визия за бъдещето“, завърши Стефан Винкелман.