Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Buick Regal: Официално

12.11.2009 16:14
Туит

General Motors представи официално Buick Regal. Единствената съществена разлика между американския седан и донора Opel Insignia е в радиаторната решетка и емблемата.

Buick Regal ще се появи на пазара през втората половина на 2010 г., като основни негови конкуренти отвъд Океана ще бъдат Acura TSX и Volvo S60. Той обаче „разполага с по-голямо междуосно разстояние (2738 мм), по-обемен багажник както и стандартни шестстепенна автоматична трансимисия, 18-цолови колела и OnStar комуникация, които не се предлагат като стандарт при нито един от конкурентите“, обясняват от GM.

В САЩ Buick Regal първоначално ще се предлага с два бензинови мотора. 2,4-литровият Ecotec ще генерира 182 к. с. срещу 7,84 литра за 100 километра пробег. Двулитровият Ecotec с принудително пълнене ще има аналогичния разход, но и 38 к. с. повече. И двата ще бъдат комбинирани стандартно с шесстепенен автоматик с опция за ръчна смяна на предавките.

Първоначално Buick Regal ще се появи на пазара в САЩ единствено във върховата версия CXL, като по-ниските нива на оборудване ще могат да се поръчват едва през 2012 г. Продажбите на 2,4-литровия модел ще започнат през втората половина на 2010 г., а на двулитровия – през следващото лято.

На този етап от GM не дават информация за бъдеща комби версия или за спортна модификация, подобна на европейската Insignia OPC, чийто V6 генерира 325 к. с.

Коментари
comments powered by Disqus