Флагманът ще стане съперник за Mercedes-Benz S-класа и ще бъде от решаващо значение за възстановяване на марката
Флагманът Cadillac CT6, съперник на Mercedes-Benz S-класа, ще бъде разкрит на автомобилното изложение в Ню Йорк следващия месец и се очаква да бъде продаван като опция с високо ефективен битурбо V8 двигател.
Описан от шефа Cadillac Йохан де Нисшен като „технологичен шедьовър”, очаква се CT6 да поеме главна роля в повторното изграждане на марката в световен мащаб, на първо място с увеличаване на продажбите в САЩ, както и заемане на сериозно място на пазарите в Азия и Европа.
„Като традиционен производител на луксозни автомобили трябва да стигнем до върха”, каза де Нисшен. „До 2020 г. нашите автомобили трябва за завоюват сериозен пазарен дял на европейския пазар, а това означава изграждане на доверие и за създаване на репутация на производител с най-съвременни технологии”.
Де Нисшен потвърди, че флагманът CT6 ще бъде продаван с V6 двигател с мощност 420 конски сили, в допълнение с хибридни варианти и битурбо V8. Въпреки че не беше разкрита мощността на V8, най-вероятно той ще заеме централно място в двигателната гама, за да се конкурира равностойно с такива модели на Mercedes-AMG, BMW M и на Audi Quattro GmbH.
В допълнение де Nysschen сподели, че компанията ще създаде една по-широка гама от кросоувъри, начело с Escalade.
"Cadillac трябва да бъде смел и изразителен”, каза де Нисшен. „Да притежаваш Cadillac следва да бъде символ на престиж, но без да бъде нахален или показен. В миналото бяхме много формални в това отношение, но в бъдеще може да бъдем леко по-небрежни в нашия изказ”.
В момента Cadillac има само 46 дилъри в Европа, де Нисшен се надява, че технологиите и новият подход биха могли да помогнат на компанията да предизвика сериозен интерес на европейския пазар, без да се налага да бъдат предприемани специални инвестиции в цялата дилърска мрежа.
След като преди това е работил в Audi и Infiniti, Йохан де Нисшен предлага Cadillac да бъде изграден като глобална луксозна марка , което може да отнеме повече от 20 години, но той добави, че марката със 112- годишна история има силен вътрешен пазар и проявява разбиране към европейските вкусове, което в най-скоро време ще бъде усетено.