Мощен, елегантен и едновременно с това динамичен, така тунерът определя своя нов продукт
Мощен, елегантен и едновременно с това динамичен, така тунерът Carlsson определя своята многообхватна тунинг програма за новия Mercedes E-класа. CK50 разполага с 523 к.с.
За всички модели E-класа, без спортния пакет AMG, Carlsson е предвидил аеродинамичен комплект, който включва нов преден спойлер, нови странични прагове, малък заден спойлер, както и интегриран в задната броня дифузор. Атомобилите с централно разположената звезда в радиаторната решетка тунингът я заменя с подскачащ кон на Carlsson, като хромирана радиаторна емблема.
Спортна изпускателна система и спортно окачване
Интегриран хармонично в новата задна престилка, спортният шумозаглушител е представен с четири овални накрайника, които са за всички бензинови двигатели. Визуалната трансформация на Mercedes E-класа се допълва от нови джанти в различен дизайн и размери от 18, 19 или 20 цола.
Окачването на Mercedes E-класа е с нова настройка. На разположение са с около 30 мм по-къси пружини на окачването или напълно пренастроено винтово окачване. Окачването на моделите с въздушни ресори може да бъде смъкнато с около 30 мм посредством електронния модул, има опция дори и за дистанционно управление със смартфон.
Carlsson е украсил интериора на Mercedes E-класа с кожен салон, стелки, както и нови дръжки на вратите в съответствие с изискванията на клиента.
До 523 к.с. за Mercedes E-класа
По-голямата мощност под капака се осигурява от различни нововъведения. Комплектът за мощност CK40 в E400 вдига мощността на серийното изпълнение от 333 к.с. до 385 к.с. и максимален въртящ момент от 550 Нм (серийно 480 Нм). Максималната скорост е 280 км/час. Комплектът CK50 при E500 се управлява електронно при двигателя със спортен въздушен филтър, който генерира 523 к.с. (серийно 408 к.с.), с максимален въртящ момент от 730 Нм (600 Нм) и максимална скорост до 300 км/ч. За двигателите E200 CGI и E250 CGI се предлага допълнителен модул CB 20-25. При 200 CGI мощността е скочила до 211 к.с. с максимален въртящ момент от 330 Нм. Серийният модел генерира 184 к.с. и 270 Нм. 250 CGI стартира с 231 к.с. и максимален въртящ момент от 370 Нм, серийно това са 204 к.с. и 310 Нм. В допълнение има и нов интеркулер, който вдига мощността на 200 CGI на 220 к.с. и 360 Нм. В 250 CGI к.с. са дори 239 к.с. и въртящият момент на 400 Нм.
За дизела са предвидени допълнителни конски сили. Модулът SW CD35 генерира 310 к.с. в E350 CDI Bluetec (серийно 256 к.с.) при максимален въртящ момент от 700 Нм (серийно 620 Нм).