Всички автомобили от серията ще се появят в Европа през първата половина на 2020 г.
Френската автомобилна компания Citroen пуска C-Series, малка специална серия, която трябва да съблазнява с нюансите на изпълнението и базовото оборудване, в което влизат и опции. Буквата „C“ в наименованието означава Citroen, Comfort и характер. Гамата C-Series няма да направи някакъв пробив, но не бива да бъде пренебрегната, защото тя ще присъства в почти цялата гама: моделите с каросерия хечбек C3 и C4 Cactus, кросоувърите C3 Aircross и C5 Aircross, баничарката Berlingo и компактния C4 SpaceTourer. Всички автомобили от C-Series ще се появят на европейския пазар през първата половина на 2020 г.
Първият модел, който попада в гамата C-Series, е C3 Aircross, защото след старта си в края на 2017 г. са продадени повече от 250 000 бройки. Това е основното обяснение, а не друго. През март над 14 000 европейци закупиха модела (месечен рекорд), но през август са продадени 6611 бройки (антирекорд).
В C-серията има само две външни отличителни характеристики - това е релефна табела и червени акценти Anodised Deep Red. В случая с кросоувъра C3 Aircross, акцентите са направени върху корпусите на външните огледала и кантовете на фаровете, които първоначално бяха червени (и заедно с релсите на покрива).
Вложка в предния панел, изработена от плат TEP Mistral, хоризонтална червена ивица в горната част на гърбовете, етикети, залепващи се на седалките, табели на праговете на вратите и черни стелки с червен шев, са атрибутите на C-Series в салона.
За основа на кросоувъра C3 Aircross серия C е използвана конфигурацията Feel, която във Франция струва точно 20 000 евро. А цената на специалния SUV вече е 22 300 евро, но разликата се компенсира от опции като климатичен контрол, 16-инчови лети джанти Matrix, задни сензори за паркиране, сензор за дъжд, електрически огледала, автоматична работа на всички прозорци и функция Mirror Screen за интегриране със смартфони от Apple CarPlay и Android Auto.