Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Citroen Nemo Combi: Пощальонът

18.01.2008 07:01 1
1
2571826813
Туит

На автомобилното изложение в Брюксел Citroen показа пътническа версия на своя малък "занаятчия" Nemo. Автомобилът ще се появи на пазара през пролетта на 2008 година.

Nemo е по-малък от представения неотдавна Berlingo - общата му дължина възлиза на 3,96 метра. Багажникът на комбито под линията на прозорците побира 356 литра, които при отстраняване на задната седалка нарастват на 2 500 л.

Citroen Nemo Combi ще се предлага и във версия (XTR) с увеличен клиренс, защита на дъното и фланговете на каросерията, фарове за мъгла и релси върху покрива.

Под капака на автомобила ще работи 1,4-литров HDi с мощност 70 к. с. (160 Nm), който харчи само 4,6 л/100 км, или 1,4-литров бензин, генериращ 75 "коня", чиито среден разход отговаря на 7,1 литра.

Коментари

Радослав
Имах възможността да карам в рамките на десетина километра градско шофиране товарната модификация или както аз я наричам - "кучкарник". Автомобилът беше с дизеловия двигател. Макар и с турбо двигателят не даваше особена динамика на колата, макар да беше без полезен товар. Иначе като цяло е удобен автомобил който би задоволил по-непретенциозните водачи (като мен). Понеже обмислям закупуването на нов автомобил се замислям дали да не купя пътническия вариант в бензинов мотор...

comments powered by Disqus