Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Corvette C6.R: Нова класа

09.03.2010 10:49
Туит

GM представи втората генерация на C6.R, базирана на серийния Corvette ZR1. Под капака на американския спортист ще работи нов 5,5-литров атмосферен мотор.

Corvette C6.R е подготвен спрямо изискванията в новия обединен GT клас на ФИА и GT2 на „Льо Ман“. Ето защо 6,2-литровият V8 на ZR1 е заменен с 5,5-литров аналог, който генерира 492 к.с. За да компенсират намалената мощност (разликата е 155 к.с.), инженерите на GM са подложили C6.R на строга диета – той тежи 1245 кг, което е с 263 по-малко спрямо стандартната версия.

В резултат на строгите изисквания в новата GT категория C6.R се е лишил от някои екстри, които са типични за „донора“ - например карбон-керамичните спирачки, които са заменени със стоманени. Колелата са 18-цолови, а не 19 като при Corvette ZR1, като за контакта с пистата отговарят спортните гуми на Michelin с размери 300/32 отпред и 310/41 за задната ос.

Като цяло обаче двата автомобила са почти идентични що се отнася до алуминиевото шаси, аеродинамичния пакет, кормилната уредба, дизайна на каросерията, челното стъкло и т.н.

Коментари
comments powered by Disqus