Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Дизеловият Ram 3500 Heavy Duty с по-голям въртящ момент

24.06.2015 10:51
Туит

Продажбите на обновените модели ще започнат през третото тримесечие на тази година

Американските клиенти смятат,че когато купуват големи пикапи от фамилията Ram (версиите 2500/3500 Heavy Duty) или пък някой от другите два конкурента -  Ford F Super Duty и Chevrolet Silverado HD, получават най-доброто в този клас. Но за да се поддържа постоянно висок интерес, трябва непрекъснато да се правят промени, дори и без никакъв фейслифт. При  Ram 2500/3500  за моделната 2016 година основната промяна се оказват новите  настройки на редовия шестцилиндров Cummins 6.7.

Продажбите на обновените модели Ram Heavy Duty ще започнат през третото тримесечие на тази година. Стартовата цена на Ram 2500 е 31 485 долара, а  Ram 3500 - 31 990 долара.

Турбодизеловият Cummins 6.7 на модела Ram 3500 в сегашната си конфигурация (2015) развива 390 к.с. и 1173 Нм, а Ram 2500 - 375 к.с. и 1085 Нм съответно. При по-мощната версия на Ford F с дизелов V8 6.7 мощността е 446 к.с. и 1166 Нм, докато Silverado 3500 HD разполага с 402 к.с. и 1037 Нм (турбо V8 6.6).

След промяната на настройките системата за горене и турбокомпресора мощността на дизеловия двигател не е променена, но максималният въртящ момент за пикапа Ram 3500  е увеличен с 47 Нм до 1220 Нм. Американците твърдят, че това е рекорден показател сред масовите модели. Разбира се, ако не се вземат под внимание тракторите и самосвалите. Дали Ram 2500 ще получи подобен дизелов двигател, компанията не уточнява.

В гамата на големите пикапи Ram е добавена версията Laramie Limited, която се различава от базовия модел с нова радиаторна решетка и екстериорни декоративни елементи. В изпълнението Laramie Limited интериорът притежава хромирани детайли, черна кожа с контрастиращи шевове, абанос, модифицирана конзола с поставка за таблет и дървена кутия с капак, плъзгащ се върху централната конзола.

Повишеното сцепление позволява на по-мощната модификация по-голямо допустимо тегло на прикаченото ремарке: (почти 550 кг) от 13 608 кг до 14 157 кг.

Коментари
comments powered by Disqus