Предлага първокласна ефективност и ускоряване от 0 до 100 км/ч само за 2,7 сек
Няколко месеца след представянето на Donkervoort D8 GTO-JD70, предназначен да отпразнува 70-ия рожден ден на своя основател Йооп, холандският производител Donkervoort сега представя своята версия, запазена за използване на писта: D8 GTO-JD70 R.
Този Donkervoort D8 GTO-JD70 R наистина е разработен, за да предложи максимална ефективност на пистата. Въпреки че запазва същия 5-цилиндров редови турбо агрегат на Audi с 415 к.с. (310 кВт) и 520 Нм въртящ момент, версията „R“ е по-бърза от D8 GTO-JD70, благодарение на шестстепенната секвенциална скоростна кутия. С по-къси предавки (която замества петстепенната ръчна скоростна кутия) и до пълна доработка, включваща по-специално усилена трансмисия (вал, диференциал с ограничено приплъзване, кардани).
Donkervoort D8 GTO-JD70 R разполага с регулируема електрическа система на сервоуправление, къса кормилна рейка, по-твърди и оптимизирани за пистата амортисьори с 4 регулировки, по-твърди пружини и безшумни блокове и по-ниска каросерия, както и регулируеми щанги против преобръщане, които са и по-твърди.
Що се отнася до спирането, версията „R“ предлага и по-голяма захапка благодарение на шестбуталните спирачни апарати Tarox, снабдени със състезателни накладки, свързани със състезателна ABS система, предлагаща 12 нива на регулиране.
Заедно този Donkervoort D8 GTO-JD70 R, чието тегло флиртува със 720 кг, предлага първокласна ефективност и по-специално ускоряване от 0 до 100 км/ч само за 2,7 сек.
Подготвен за пистата, D8 GTO-JD70 R също е оборудван с резервоар за гориво по стандартите на FIA и кука за теглене и ще бъде обект на пълна програма, предложена от производителя. Бъдещите купувачи на този модел, достъпен от 198 000 евро без ДДС, всъщност ще бъдат придружени по пистите от екипа на Donkervoort: транспорт, гуми, запас от резервни части, анализ на данни, всъщност ще се полагат техническа помощ и индивидуално обучение, за да се гарантира най-успешният опит.