Конструкцията на автомобила с две врати е 95% от въглеродни или карбонови влакна и кевлар
Всяка година модели като Donkervoort D8 GTO-JD70 стават все по-ценни за любителите на автомобилите. В нидерландския спортен автомобил дори кормилното управление е опция. Но има и мощен турбо двигател (421 к.с., 520 Нм), старата школа с механична предавателна кутия Tremec, по-малко от 700 кг тегло на автомобила. А в същото време това е скъп автомобил и, като човек плати почти 200 хил. евро за него, бъдещият собственик има право да разчита поне на някаква програма за индивидуализация. Това включва Bare Naked Carbon Edition.
Напълно голата каросерия от въглеродни влакна, покрита с прозрачен лак, се оценява на допълнителни 47 432 евро. Цветен лак - още 5455 евро. Комплектът джанти от въглеродни влакна (минус 25% от масата) струва 18 755 евро.
Роудстърът с пакет Hypercar Carbon Weave се предлага за 5929 евро. Той включва различна структура от въглеродни влакна за въздухозаборници, странични панели и двоен дифузор. Освен това намалява общото тегло на автомобила. Освен това срещу допълнително заплащане клиентът може да получи централен тунел от въглеродни влакна за по-голяма твърдост на каросерията. Цена - 2904 евро.
Каросерията на Donkervoort D8 GTO-JD70 с две врати е 95% от въглеродни или въглеродни влакна и кевлар. А в случая с Bare Naked Carbon Edition клиентът може лесно да види състава на композита, който е покрит само. По Стандартно е безцветен, но нидерландците по волята на клиента могат да боядисат външните части с лак с почти всеки цвят, без да крият тъканта на композитния материал. Изпълнението на панелите на каросерията може да бъде в различна степен и ако боята отсъства навсякъде, включително корпуса на изпускателната система, тогава според създателите това спестява още няколко килограма тегло.