Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Dunlop представя нови размери от победителя в MXGP

13.01.2016 10:00
Туит

Geomax MX32 и MX52 скоро ще бъдат налични и като 18-цолови задни гуми

Линията гуми на Dunlop Geomax® се радва на поразителен успех още от пускането й на пазара.  През 2015 година в сериите на световния шампионат по мотокрос Шон Симпсън, Гутие Паулин и Раян Вилопото използваха гуми Dunlop Geomax, за да спечелят MXGP. В редиците на професионлистите в САЩ Geomax MX32 и MX52 печелиха всеки суперкрос и мотокрос национален шампионат 4 години подред.

Сега има нови добри новини за състезателите по мотокрос: Geomax MX32 и MX52 скоро ще бъдат налични и като 18-цолови задни гуми.

„Имахме запитвания от офроуд мотоциклетисти, които искат същото представяне от своите 19-цолови задни гуми Geomax MX, като 18-цоловите гуми от успешните състезания на MXGP, затова от януари 2016 година 18-цоловите размери ще бъдат налични“, коментира Анди Марфлийт, маркетинг мениджър на Dunlop Motorcycle за Европа, Близкия изток и Африка.

Новото име на MX32

„Като част от това разширяване на гамата, ние сменихме и името на гумите Geomax MX32. Поради това Dunlop Geomax MX32 вече е Geomax MX3S. Добавянето на “S” показвва, че гумата е предназначена за мека до междинна употреба. Въпреки това, само името е променено, това е същата гума, която спечели редица шампионати, и сега е налична за повече мотоциклетисти с 18-цоловите си размери.“
 
Geomax MX52 ще се предлага в 100/100-18 и 110/100-18, и освен тези размери Geomax MX3S също ще бъде налична в 120/90-18. И двте гуми разполагат с една и съща технология, която ги направи известни в професионалните и аматьорските състезания, като и двете гуми са се доказали в Световния шампионат с редица мотори, включително KTM, Kawasaki и Honda.


•    Geomax MX3S е предназначена от меки до средни терени, докато MX52 превъзхожда на средни и твърди терени.
•    Отлично сцепление при голямо разнообразие на терена, благодарение на технологията block-within-a-block tread knobs - подредба на протектора "блок в блок".
•    Повишена управляемост и подобрена стабилност на протектора, постигнати чрез повече гъвкавост и повишена устойчивост срещу откъртване на грайфер, чрез вдлъбнат дизайн на каркаса.
•    Отлично поглъщане на неравностите чрез амортизираща каучукова смес на страничната стена и вдлъбнат дизайн на каркаса, който поема отскачането, действайки като компонент от окачването, така че гумата да може по-добре да следва повърхността на терена.
•    Дирекционален дизайн на предната гума, осигуряващ подобрено сцепление и усещане в завоите.

Коментари
comments powered by Disqus