Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Два нови двигателя за VW Polo и Golf

14.05.2009 11:29 1
1
2571845685
Туит

На 30-ия виенски симпозиум за двигатели VW ще представи два нови агрегата с намален работен обем. 1,2-литровият TSI ще генерира 105 к. с. благодарение на принудителното пълнене, а 1,6-литровият TDI ще предлага мощност в диапазона 75 – 105 к. с.

С този подход германският концерн отново залага на даунсайзинга, защото вярва в потенциала на моторите с вътрешно горене. „Потенциалът на двигателите с вътрешно горене не е изчерпан. С новите 1,2 TSI и 1,6 TDI продължаваме последователно редуцирането на обемите”, обяснява шефът на отдела „Разработка на агрегати” д-р Йенс Хадлер.

1,2-литровият TSI, който залага на нова разработка в процеса на изгарянето, развива мощност от 105 к. с. благодарение на турбокомпресора. Максималният въртящ момент от 175 Нм се достига още при 1500 оборота. Новите двигатели на VW са с олекотена конструкция. Леглата на коляновия вал са например от алуминий. Другата посока, в която са работили техниците, е намаляването на загубите при триене.

Новият двигател може да се куплира с механична 6-степенна предавателна кутия или с автоматичната 7-степенна DSG.

Новият 1,6-литров TDI ще се предлага с три различни мощности

Вторият нов двигател ще се използва като базов във VW Polo и VW Golf. При Polo ще генерира 75 к. с. Другите две изпълнения ще предлагат 90 и 105 к. с.

Инженерите са редуцирали загубите при триене и в дизеловия двигател, който отговаря на европейската норма Euro 5. Всички агрегати са с подобрени динамични показатели, като същевременно имат по-нисък разход и по-ниски емисии на вредни вещества.

Polo или Golf ще се предлагат с новите мотори още тази година.

Коментари

Адолф Грубер
Браво!

comments powered by Disqus