Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Екълстоун: Не искам нови двигатели

17.03.2011 14:43 1
1
2571887606
Туит

Интересът към Формула 1 ще спадне значително, ако през 2013 г. плановете за нов турбодвигател бъдат реализирани, смята Бърни Екълстоун.

„Аз съм анти, анти, анти, анти въвеждането на малък четирицилиндров мотор“, коментира босът на Формула 1 пред австралийското подразделение на Associated Press. „Не се нуждаем от него, ако пък е толкова важен, то това е за другите състезателни автомобили. Останалото е пиар, няма нищо общо със света на Формула 1. Тези промени ще струват ужасно много на спорта. Сигурен съм, че и промотърите ще загубят голяма част от публиката си, сигурен съм, че ще изгубим и телевизията.“

Екълстоун допълва, че по този въпрос е в конфликт с президента на ФИА Жан Тод, който е един от основните поддръжници на 1,6-литровите турбодвигатели.

"Той не е промотър и той не продава Формула 1. Ако трябва да съм искрен, по въпроса с двигателите сме скарани с Жан. Не виждам никакъв смисъл от това (промяната в двигателите). Имаме KERS и това трябваше да реши проблема със зеления статут на Формула 1, а сега излиза нещо ново.“

70-годишният британец е на мнение, че звукът на новите двигатели ще отдръпне публиката от спорта.

„Срещал съм се с всякакви хора от цял свят – спонсори, промотъри и журналисти и смея да твърдя, че нещата, които са наистина важни за Формула 1, са две. Първото е Ferrari, а второто е шумът. Хората обожават и се вълнуват наистина от звука на тези двигатели. Попитайте някого, който е за първи път на състезание, какво му е харесало най-много и той със сигурност ще ви отговори: „Шумът!“.“

„Заведох няколко руски бизнесмени в Сингапур и после се срещнах с тях в Русия – това беше първото им състезание и аз попитах какво ги е впечатлило най-много. Не съм мислил преди за шума, а те казаха, че това е най-важното, че е невероятно и те пленява на момента. Може да звучи странно, но шумът впечатлява още повече жените, те го обожават“, завършва Екълстоун.

Коментари

Анонимен
И ние, феновете, сме против, Бърни !

comments powered by Disqus