Вход

Харесайте страницата ни във Facebook

Станете част от голямата фамилия на auto motor und sport

Бъдете информирани за любимите ви марки, интересни предложения, игри, томболи, както и много новини от необятния свят на автомобилите.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Fiat Bravo Cross: Повдигнат Bravo

19.12.2007 09:12 1
1
2571820538
Туит

Италианската марка планира въвеждането на компактен кросоувър през 2009 година, изграден върху техническата платформа на актуалния Bravo. Оборудваният с предно или двойно предаване Bravo Cross ще се изправи пред безмилостна конкуренция в лицето на VW Tiguan, Toyota RAV4 и компания.

Характерни особености на компактния SUV са повдигнатата позиция на седене и защитната облицовка в долната част на каросерията. За разлика от Sedici, който стъпва върху колесната база на Suzuki SX4, Bravo Cross ще разчита почти изцяло на технологии от арсенала на Fiat.

Задвижването на четирите колела ще бъде възприето в модифицирана форма от Lancia Delta HPE, която ще се появи на пазара през лятото на 2008. При задвижващите агрегати интерес предизвикват най-вече дизелите с два турбокомпресора.

Коментари

SISO I TEDI
NO KOMENT. :p KAKVOTO I DA SE KAJE 6TE ZVU4I SLABO

comments powered by Disqus