Версията на Panda с четири задвижващи колела ще се появи на автосалона в Париж. Super Panda, както я наричат италианците, се отличава от своя донор не само по силовото предаване, но и по офроуд оптичния пакет.
Третото поколение на Panda няма да прави изключение и също ще се сдобие със спецификация, оборудвана с двойно предаване. Torque on demand системата задвижва постоянно и четирите колела, като разпределението на въртящия момент е изцяло автоматизирано и зависи от условията на пътя. При скорост под 50 км/ч водачът може да активира и електронната системата за блокиране на диференциалите, която прилага спирачно усилие върху колелата с ниско сцепление и прехвърля въртящия момент върху тези с високо.
Два двигателят ще работят успоредно със системата за двойно предаване. 900-кубиковият TwinAir Turbo генерира 85 к.с., докато 1,3-литровият Multijet II дизел разполага със 75. Шестстепенната механична трансмисия пък е получила първа предавка с по-ниско предавателно число, за да се улесни стартирането при тежък терен и голям наклон.
Визуалните промени по новия модел на Fiat засягат пластмасовите панели на праговете и арките на калниците, защитните кори на предната и задната броня, 15-цоловите колела с гуми 175/65 R15 M+S и релсите на покрива. Окачването също е модифицирано в резултат на добавеното двойно предаване.
Panda във версията с двойно предаване ще дебютира на автосалона в Париж в края на септември. Вероятно тогава ще бъде обявена и цената й.