Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Ford Focus ST: Наследникът

15.09.2010 12:07 7
7
2571880627
Туит

Новият Focus ST ще използва модифицирана версия на двулитровия EcoBoost, която генерира 250 к.с. и ще се появи на пазара в началото на 2012 г.

Наскоро Ford обяви, че прекратява производството на Focus ST заради новия евростандарт за отработени газове, който влиза в сила в началото на следващата година. Бе ясно, че спортната версия ще получи наследник, базиран на последната генерация Focus, но това ще се случи едва през 2012 година, става ясно от официалния пресрилийз на Ford за автосалона в Париж.

Шоуавтомобилът, който ще присъства на щанда на Ford, може да се похвали с изключително агресивен бодикит. Предният спойлер, масивното задно крило, раздутите прагове и централноразположеният накрайник на изпускателната система различават ST версията от стандартния модел, като по всяка вероятност крайният продукт ще бъде много сходен с демокара.

От Ford са сравнително пестеливи що се отнася до техническата информация за модела, но са категорични, че ST ще използва двулитровия EcoBoost във версия с 250 к.с. Данни за трансмисията няма, но със сигурност в списъка с опциите ще попада новата PowerShift скоростна кутия на Синия овал с два съединителя. От представената фотрография на салона пък можем да направим заключение, че стандартно моделът ще получи шестстепенна механична трансмисия.

В интериора впечатление правят още двуцветната кожена тапицерия, карбоновите панели и големият екран на мултимедийната система.

Коментари

Aнонимен
Към Aнонимен, 15.09.2010 14:05ч. Ако говориш за мен: нали и аз това съм казал - "Кой спортен автомобил с предно предаване няма проблем с недозавиването?"

Aнонимен
А може би е по лесно да се направи един небалансиран автомобил, който да разчита само на мощноста и рекламата.

boro
Това е принципът, но не е задължително. Scirocco R например - 265 коня само на предната ос, но много добре балансиран автомобил, който почти не проявява признаци на недозавиване. Не всичко е в двигателния мост и разпределението на теглото. Не пропускайте настройките на окачването. Аз лично си мисля, че Ford нарочно предпочитат автомобилите им да недозавиват, за да се "по-удобни" на средностатистическия водач, но това е лично мнение :-)

Aнонимен
Грешиш приятел, мощните автомобили с предно предаване по принцип страдат от недозавиване, а със задно от свръхзавиване. Няма баварец, който да страдаот недозавиване. Фолтсвагените, аудитата и сеатите и бмв 1 имат значително по- добри спирачки. Предлагат се с двойно предаване, адаптивното окачване мотори с дирекно впръскване и са на цената на форда.

Aнонимен
Хаха, който спортен автомобил с предно предаване няма проблем с недозавиването? Това е фундаментален принцип! А другите неща не ги търси при спортен автомобил от най-ниска класа. Доси самите Форд имат по-добър модел Focus RS.

Aнонимен
Старите СТ и СТИ имаха проблем с недозавиването, окачването и малките дискови спирачки. Дано от форд се учат от грешките си и ги оправят. Едва тогава този автомобил ще бъде адекватен за времето си.

boro
Изглежда далеч по прилично отколкото обикновения Focus!

comments powered by Disqus