Вход

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

0 продукта | 0 лв.

Абонамент

Благодаря, че избрахте да се абонирате за auto motor und sport. Изберете вида абонамент и въведете нужните данни, а ние ще се погрижим списанията да достигнат до Вас максимално бързо.

Избери годишен абонамент и вземи 20% отстъпка.

auto motor und sport Bulgaria logo

Geiger Corvette Gran Sport: Когато стилът срещне мощността

23.04.2010 13:38
Туит

Chevrolet Corvette Grand Sport винаги е изглеждал отлично, но според специалистите от GeigerCars неговите серийни характеристики не представят достатъчно убедително името и традицията на автомобила.

Германците се наемат да променят съдбата на модела към по-добро с добавянето на турбокомпресор и модифицирането на скоростната кутия. Резултатът се е отразил благотворно на 6.2-литровия V8 двигател и той вече осигурява 588 к.с. и 738 Нм въртящ момент, с което отбелязва увеличение със 158 “коня” и 163 Нм спрямо стандартните показатели.

След подобренията, чиято обща стойност е 19 250 евро, ускорението на автомобила в класическия спринт от 0 до 100 км/ч става за по-малко от 4 секунди, а максималната скорост вече е 337 км/ч.

За да се справи с укротяването на по-голямата мощност, автомобилът вече разполага със спирачните дискове от модела Z06, които са с диаметър 355 мм отпред и 340 мм отзад.

Промените по аеродиманичния пакет засягат предния спойлер, поставянето на по-голям заден спойлер и по-мускулести калници, които също са заимствани от Z06. За да постигнат по-добро разпределение на теглото, от Geiger са преместили акумулатора в задната част.

За оптималното сцепление с пътя грижа имат 18-цоловите гуми с размер 275/35 отпред и 19-цолови 325/30 отзад. Германското ателие не е пропуснало да постави и необходимите емблеми по ключови места в интериора и екстериора на автомобила, които да напомнят и отличават атлета от серийните му “скромни” събратя.

Коментари
comments powered by Disqus